Millainen murhaaja olisit?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Akkipikaistuksissa tappaja. Tempperamenttia loytyy, mutta sen sijaan harkituissa teoissani olen aarimmaisen riskiakarttava ja niin tarkasti suunnitteleva, etta murha jaisi varmasti tekematta. Loytaisin kuitenkin aina suunnitelmasta jonkun aukon, ja toteaisin, etta kiinnijaamisen riski on liian suuri. Onko taydellista murhaa olemassakaan? Selvittamattomissa tapauksissa varmaan tekijalla on ollut myos onni puolellaan.

En sitten tieda, laskettaisiinko murhaksi se, jos henkisella kidutuksella onnistuisin ajamaan jonkun itsemurhaan...

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

dexterin persoona on kyllä kieltämättä melko hurmaava, ollankseen sarjamurhaaja.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Noista Dexterin ihannoinneista tuli mieleen, että onko joskus ollut olemassa oikeaa Murha-Robin Hoodia? Sarjamurhannu vain rikoksen tekijöitä?

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

OT niin tosiaan... :?: mitenköhän sitä lähtisi etsimään netin uumenista, pakkohan sellaisia on olla/ollut, tuskin tollaista dexteriä kukaan ihan hatusta saa vedettyä...vai saako?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Toisaalta, Dexterhän ei oikein istu Hoodin sukkahousuihin, kun sen motiivithan eivät ole vilpittömät. Siis että sehän tappaa sen takia, että sen on pakko tappaa, ja sen hyvä iskä vaan sattui opettamaan sitä tappamaan niitä, jotka sen ansaitsevat. Eli se varta vasten etsii virheellisiä yksilöitä, jotka sitten voi eliminoida.

Itse olisin ehdottomasti kuolemanenkeli, tuntuu että olisin tähän vastannutkin aikaisemmin mutten ilmeisesti ole.. Mutta siis: pahasti vammautuneita/sairaita ihmisiä yliannostelisin.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Kuolemanenkelinä olossa on se huono puoli, että melkein varmasti tietäisit aina tappavasi ihmisen, joka haluaa elää. Kuoleman rajalla keikkuva ihminen nimittäin yleensä haluaa roikkua elämässä niin kauan kuin se suinkin on mahdollista.

Jos minun olisi aivan pakko olla sarjamurhaaja, valitsisin agentin homman. Kiikaritähtäimeeni joutuisi diktaattoreita ja murhamiehiä, joita ei koskaan saada oikeuden eteen laillisesti. Minulla olisi rikas ja vaikutusvaltainen suojelija, joka rahoittaisi toimintani ja tarjoaisi suojapaikan sitä tarvittaessa. 8) Valitettavasti homma jäisi lyhytaikaiseksi, sillä olen toivottoman hajamielinen ja unohtaisin todennäköisesti käsineeni murhapaikalle heti ensimmäisellä kerralla. :P
Every ship must sail a world.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

ABC kirjoitti:^ Kuolemanenkelinä olossa on se huono puoli, että melkein varmasti tietäisit aina tappavasi ihmisen, joka haluaa elää. Kuoleman rajalla keikkuva ihminen nimittäin yleensä haluaa roikkua elämässä niin kauan kuin se suinkin on mahdollista.
Mutta, tuo elämänlankaan takertuminen johtuu todennäköisesti täysin biologisista tekijöistä, eli tavallaan silloin ei olla järjissään, halutaan vain selviytyä, vaikka olisikin koko elämä kärsitty kivusta.

Eli olen siis miettinyt tätä tarkemminkin, kuten huomaat :D

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Joo, ihminen on rakennettu siten, että se yrittää pysyä elossa. Ja nimenomaan silloin ihminen on järjissään; vrt. nuori ihminen, joka masentuneena haluaa kuolla, ei ole järjissään. Tietysti ihan tolkuissaankin oleva ihminen, joka kärsii kivuista, joita ei voida lievittää, voi haluta kuolla, mutta luulisin, että nykyisin kipuja voidaan lievittää, jos vain halutaan (eri asia on sitten jotkut lääkärit jotka pihtaavat potilaalta kipulääkkeitä, mutta terminaalihoidossa näitä ei toivottavasti enää paljoa ole).

Nämä ovat sellaisia asioita, että kaikki me niitä mietimme. Oman kantansa saa lopullisesti selville kuitenkin vasta sitten, kun itse aikanaan sairastuu vakavasti; ei sitä osaa etukäteen kuvitella.
Every ship must sail a world.

tutkija90
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 7:07 pm
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja tutkija90 »

palkkamurhaaja 8)
Kun sinulle annetaan kyky toivoa jotakin, saat aina samalla voiman toteuttaa toiveesi

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ensiksi tarvittaisiin Lontoon sumu, mutta mistä sitä enää tänäpnä repii? Kunnon smogia tarvittais. Pitkä musta viitta ylle, pahamaineiset korttelit 1800-luvun lopun tyyliin olis kohteena, ja niissä "epäonniset" kurjimukset. Salamyhkäistä, hyvä onni mukana, pitkä leveä puukko aseena, kunnon teurastus.

Tietysti paljon otsikoita lehdissä, koska haluaisin kuitenkin, että jokin itseni ulkopuolinen laki ja järjestys vallitsisi, se olisi minun toimintani taustana.
Nothing is quite what it seems

MONDEO
Remington Steele
Viestit: 211
Liittynyt: La Loka 20, 2007 2:54 pm

Viesti Kirjoittaja MONDEO »

Itse olisin varmaan SAW-Elokuvista Jigsaw:in tyyppinen murhaaja.
Hänhän koettelee ihmisen älyä ja hermoja. Ja kuitenkin hänen ansoistaan olisi mahdollista selvitä elävänä jos käyttäisi päätään ja olisi rauhallinen jne. SUOSITTELEN katsomaan SAW-elokuvat, alansa ja lajinsa huippua.


TAI

Palkka-/Salamurhaaja, joka murhaisi vain rikollisia/murhaajia(eli alamaailman "siivooja"). Ja jos joku "pikkunilkki" niin nappi vain otsaan jos joku "iso paha susi" niin kidutusta peliin tyypin tekemisten mukaan(esim jos huumekunkku niin huumeilla kiduttamalla henki pois).

Ymmärrätte varmaan mitä meinaan vaikka selitin vaikeasti.
Laitkin ovat ihmisten laatimia. Luonnon laki on elinehto.
I´am HOT, drugs are not.
...

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

olisin sarjamurhaaja joka tappaisi pedofiilejä.ja muita vastaavia epäsikiöitä. ja kansa antais kiitosta 8) tietty pienimuotoista kidutusta ennen itse tapahtumaa,ettei pääsis liian helpolla. :twisted:

Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Olisin joko sarjamurhaaja tai palkkamurhaaja... Murhavälineenä käyttäisin varmaan puukkoa...siis jos olisin sarjamurhaaja... Palkkamurhaajana käyttäisin varmaan jotain asetta... Voi olla kyllä että minullakin jäisi tuo ura lyhyeksi...Mokaisin jotain ratkaisevaa... :roll:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-

Jansku
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: La Maalis 29, 2008 1:24 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jansku »

muoks
Viimeksi muokannut Jansku, Ma Syys 08, 2008 2:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Luulen, että miettisin ja vatuloisin surmatapaa, paikkaa ja kiinnijäämisen minimointia niin kauan, että uhri kuolisi jo luonnollisen kuoleman tai mielenkiintoni herpaantuisi. Korkeintaan vahingossa tulisi joku päästettyä hengiltä.

Vastaa Viestiin