Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Osaatko jotain erikoista mitä monet muut eivät osaa? esim, kiivetä perse edellä puuhun. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva

ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Osaan laittaa kielen rullalle. Toki moni tämän osaa, mutta suuri joukko ei; johtunee geeneistä.
Viimeksi muokannut ShipWreck, La Heinä 26, 2008 11:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Osaan heiluttaa korvia ja tehdä sylkikuplia sekä puhaltaa ne suustani samalla tavalla kuin saippuakuplat :D

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

haa haa!!! minä osaan tuota kaikkea!!! osaan tehdä sylkikuplia(niinkuin jokainen hieno nainen =)) osaan laittaa kielen rullalle JA heilutella korvia!!!!hyvä minä!!!(ja siis oikeasti)

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Siistiä :D En oo koskaan tavannu naista joka osaisi tehdä sylkikuplia.

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

ooo.. nyt tuli moka.osaan siis tehdä kuplia mutta en kyllä puhaltaa ilmaan niitä.(vielä)prkl. :evil:

Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Osaan ajaa yksipyöräisellä ja kävellä nuoralla.. tanssia trapetsilla :wink:
Viisi keilaakin pysyy hallussa... jonglööraamiseksi sitä kai kutsuvat.

Muutenkin olen aika pelle :P

John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Saan väännettyä peukalot kämmenselän päälle. Ja muitakin sormitemppuja, joita muut ei osaa. Vasta viime juhannuksena tapasin yhden mimmin, joka pystyi samaan - ja jopa paremmin kuin mä. En olekaan ainutlaatuinen...
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta

JakomäenNeruda
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Marras 08, 2007 1:09 am
Paikkakunta: Mäki

Viesti Kirjoittaja JakomäenNeruda »

Vastustan urheasti kiusausta vastata tähän kysymykseen: "sängyssä".
pero la noche llega y comienza a cantarme...

Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Olen ylivertainen tyhmien kysymysten esittäjä. Loistava tulevaisuus takana :)

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Hmmm olen kyllä keskinkertaisuuksien keskinkertaisuus parhaimmillanikin. Koitetaas nyt jotain valopilkkuja kuitenkin etsiä.

- Kukaan ei voita minua Stiga-jalkapallopelissä
- VH1:n kasaritunnissa pystyn nimeämään kaikki esittäjät, kappaleet ja esitysvuodet ennen kuin tekstit ilmestyvät videon päälle
- Osaan tehdä Roger Mooren "kulmakarvatempun"
- Osaan "rummuttaa" suulla, sooloineen päivineen. Tiedän vain muutaman joilla on sama kyky 8)

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

EuroJR:n tahi Bombayn erikoistaitojen kaltaisia superhyödyllisiä lahjoja minulle ei tietenkään ole siunaantunut. Kielen triplarullaamista olen yrittäny opetella tuloksetta ja olenkin siitä seurauksena antanut itseni ymmärtää, että se vaatii tietynlaisen fysiikan. Vika ei siis ole suinkaan minussa.

Mutta mielestäni olen todella hyvä ihmistuntija. Minut tuntevien mielestä pelottavan, kammottavan tai häiritsevän hyvä. Se on oikeastaan ainoa asia, jonka mainitsisin erikoistaidokseni.

Ainiin joo! Lisäksi olen synnynnäisnotkea siten, etten ole törmännyt yhtä notkeisiin voimistelijoihinkaan. Puoliso on ilmoittanut, että myy minut silmääkään räpäyttämättä kiertävään sirkukseen, mikäli rahapula iskee tai muutun sietämättömäksi.

edit: Eikun perkele! Osaan sittenkin jotain mielenkiintoista; pystyn katsomaan puolikieroon. Siis niin, että toinen silmä katsoo kieroon ja toinen suoraan eteenpäin. Osaan myös vaihdella kieroon katsovaa silmää todella nopeasti. Tätä ei ole kukaan muu eteeni osunut osannut.

Osaako joku liikuttaa nenänpäätään hamsterityyliin? Puolison lapsuusaikainen ystävä osasi tempun erinomaisesti, mutta teki muutama vuosi sitten itsemurhan (ei käsittääkseni mitenkään tempusta aiheutuneista syistä) ja puolisoni jäi miettimään, katosiko tuo uskomaton taito hänen mukanaan. Olen ottanut tehtäväkseni selvittää, mikäli jossakin on toinen nenänheiluttaja :lol:

Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Olen sanavalmis. Keskusteluissa muiden ihmisten kanssa olen aina niskan päällä.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Kuin minäkin.

Lisäksi osaan heiluttaa korvia, sieraimia possutyyliin, saan peukalon ranteeseen, olen manipuloinnin mestari (tässä olen oikeasti todella elementissäni), olen huijaamismestari, saan muutettua kasvojeni ilmeitä siten, ettei minua tunnista kuvista omaksi itsekseni vaikka olen niissä täysin normaaleissa ilmeissä. Pystyn myös keskittymään useaan erittäinkin vaativaan työtehtävään samaan aikaan ja olen parhaimmillani paineen alla. Timantti siis.

inka03
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja inka03 »

oikeesti nauratti,kun olis kuin oisit musta kertonu,tosin naamaani en vääntele=)

Vastaa Viestiin