Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Touhupuntti
Agentti Scully
Viestit: 658
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Touhupuntti »

Snapchat jutun innoittamana kurkkasin Instagramista näitä Rasmuksen somalikersa Nickin takana olevia kuvia joihin hänet on merkattu ja sitä kautta näkemään näiden hänen kaveriensa kuvia ja kuvien alla olevia kommentointia. Siellä on muunmuassa aika selvästi tulkittavissa jo vuotta aiemmin jotain nujakointia kaverinsa ja toisen välillä. Sinällään ainahan noita on ite kullakin, mut aika kattavasti voi noista kommenteista ym luoda kans omaa tulkintaa.

Esim. tällainen wannabee gansta pullaposkisine vauvankasvoineen pyörii kommenteissa kuvissa missä "majoneesi Rasmus" kuvatekstissä ja 3pyörä kommenttia. Ja näitä julkaisuja tehneellä lukee näitä isi olen valmis tappamaan ähkimisiä omalla seinällä ottamassa röökiposkareita:

Ei välttämättä liity millään tapaukseen mut kunhan muistutusmielessä et noita kun selaa näkee ja tulee vastaan kaiken laista kykyä. Kerta mitään ei ole löytynyt etsinnöissä ja vihjeitä ei ole, niin kaikki tälläisetkin aivopierujaan nettiin jakavat miesoletetut kannattaa käydä läpi mitä noilla elämän viisauksillaan tarkoittavat. Kaipa osaavat selittää kysyessä 👶

Tän kommentoinnit menevät aikajärjestyksessä pari kuukautta ennen katoamista et menossa tappamaan ja kaks viikkoa katoamisesta tuo missä raha ja sapeli. Ekaan ajoittuu tuo hänen kommenttinsa 3pyörä♥️ kuvan alle jossa myös R esiintyy. Kyllähän tollaiset kommentit pistää miettimään jos tuttavapiiristään joku katoaakin kirjoitusten välillä ja kohta vuoteen ei ole löytynyt, oli sit mitä tahansa äänenmurrosuhoajan "esiintymistä".

IMG_20230903_221009.jpg
IMG_20230903_221009.jpg (26.96 KiB) Katsottu 300 kertaa
IMG_20230903_221131.jpg
IMG_20230903_221131.jpg (34.28 KiB) Katsottu 300 kertaa
Kuvien kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Viimeksi muokannut Touhupuntti, Su Syys 03, 2023 10:30 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
ristweiler
Sofia Karppi
Viestit: 427
Liittynyt: Ma Loka 19, 2015 2:29 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ristweiler »

Helmie kirjoitti: Su Syys 03, 2023 7:55 pm Tuohon snapchattiin liittyen vielä. Jodeliin oli joku kommentoinut testanneensa tuota snapchat pisteiden, scoren nousemista. Oli laittanut kuolleelle kaverilleen "snäppejä" ja huomannut, että "snapcore" nousee jo pelkästään siitä snäpin lähettämisestä, vaikka viestiä ei tietenkään ole avattu.
Näin ollen en usko snapchatin pisteiden nousulla olevan mitään merkitystä Rasmuksen katoamiseen liittyen.
Okei! Hyvä tietää. Poikani tiedot olivat siis vailinaisia, mutta harvempipa snappaa koskaan henkilölle, joka ei niitä avaa.
Paikalla
Avatar
Etsivä Shitlock
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: Ti Joulu 17, 2013 11:42 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Touhupuntti kirjoitti: Su Syys 03, 2023 10:03 pm Snapchat jutun innoittamana kurkkasin Instagramista näitä Rasmuksen somalikersa Nickin takana olevia kuvia joihin hänet on merkattu ja sitä kautta näkemään näiden hänen kaveriensa kuvia ja kuvien alla olevia kommentointia. Siellä on muunmuassa aika selvästi tulkittavissa jo vuotta aiemmin jotain nujakointia kaverinsa ja toisen välillä. Sinällään ainahan noita on ite kullakin, mut aika kattavasti voi noista kommenteista ym luoda kans omaa tulkintaa.

Esim. tällainen wannabee gansta pullaposkisine vauvankasvoineen pyörii kommenteissa kuvissa missä "majoneesi Rasmus" kuvatekstissä ja 3pyörä kommenttia. Ja näitä julkaisuja tehneellä lukee näitä isi olen valmis tappamaan ähkimisiä omalla seinällä ottamassa röökiposkareita:

Ei välttämättä liity millään tapaukseen mut kunhan muistutusmielessä et noita kun selaa näkee ja tulee vastaan kaiken laista kykyä. Kerta mitään ei ole löytynyt etsinnöissä ja vihjeitä ei ole, niin kaikki tälläisetkin aivopierujaan nettiin jakavat miesoletetut kannattaa käydä läpi mitä noilla elämän viisauksillaan tarkoittavat. Kaipa osaavat selittää kysyessä 👶

Tän kommentoinnit menevät aikajärjestyksessä pari kuukautta ennen katoamista et menossa tappamaan ja kaks viikkoa katoamisesta tuo missä raha ja sapeli. Ekaan ajoittuu tuo hänen kommenttinsa 3pyörä♥️ kuvan alle jossa myös R esiintyy. Kyllähän tollaiset kommentit pistää miettimään jos tuttavapiiristään joku katoaakin kirjoitusten välillä ja kohta vuoteen ei ole löytynyt, oli sit mitä tahansa äänenmurrosuhoajan "esiintymistä".

Onko toi kuva Rasmuksesta?

Mutta toi on jonkin biisin kertosäe, josta en ymmärrä tuon taivaallista.
ÄLLÄ: Hattaraa
Sä pyysit mua muuttumaan en pysty muuttamaan mua, mut pidän mun sanani.
Täs vitun laatikos vanhas akvaarios muutan mun tapani.
Maksan satasen hymyst, tonnin sun naurust, sä poistat satasel rypyt ja ostat tonnilla laukun.
Enkä saa vastineeks mitään e halunnu mitään mut nyt pyydät lisää.
Auta mua isä (isä) miks se olin juuri minä (minä).
E hallunu sitä, en tajunnu sitä, se tuli ja meni ja söi mut jo sisält.
Nyt on rikkiki palasin, maksetaa tippiki satasil. Vaik lainit on ankarii, vaikka mä karkaisin ymmärrät varmasti miks vaik et ymmärrä mua.

Oot jalokivii ja hattaraa kato isi mä oon valmiina tappamaan, oon näläs sul ei ole elämä haluu sä pysähdyt valoihin ku mul tulee perästä savuu. Oot jalokivii ja hattaraa kato isi mä oon valmiina tappamaan, oon näläs sul ei ole elämä haluu pysähdyt valoihin ku mul tulee perästä savuu.

BOOM! BOOM! paina pedali nyt pohjaa. Ku linnun radan ylä puolel ajatuksii sohjaa, ei ne tuu pysyy kyydis täs syytäväs pedis ei oo gucci lakanat vaa ghetos verisemmät pedit (ah)
Ala imppala pradan teko nahka ja toivotaan sit tigeris su kämbelit viel paskaks.
Liköörii ja botoksii on joka kerta vastas ku yh äidin silikoonit vittu miten raskast, candy botoksii ja rivo esileikki mut ällän leikis joka ämmäl salee levii meikki.
Langa stadist astu salettii se heikki ku piuhan päällä käsi sekä perhos veitsi. Kato isi kato isi kato mitä tein ku rata- ta-ta-ta-tata-ta, kato isi mä oon kipee sille en mitää tee en huoli tukee ku mä oon nii vitun upee. Muut ämmät tän suunitelmat tulee viel kusee.

Oot jalokivii ja hattaraa kato isi mä oon valmiina tappamaan, oon näläs sul ei ole elämä haluu sä pysähdyt valoihin ku mul tulee perästä savuu. Oot jalokivii ja hattaraa kato isi mä oon valmiina tappamaan, oon näläs sul ei ole elämä haluu pysähdyt valoihin ku mul tulee perästä savuu.

Oot jalokivii ja hattaraa kato isi mä oon valmiina tappamaan, oon näläs sul ei ole elämä haluu sä pysähdyt valoihin ku mul tulee perästä savuu. Oot jalokivii ja hattaraa kato isi mä oon valmiina tappamaan, oon näläs sul ei ole elämä haluu pysähdyt valoihin ku mul tulee perästä savuu.
https://lyrics.fi/alla/hattaraa
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Touhupuntti
Agentti Scully
Viestit: 658
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Touhupuntti »

Toi kommentoija oli kommentoinut kuvaan jossa myös Rasmus toisena henkilö kuvassa kaverinsa kanssa tuon 3pyörä♥️ (kuva löytyy merkattu-välilehdeltä) ja omalle seinälleen omien kuviensa alle noita lyriikoita ja jotain olkkaristaan otettuja kuvia missä istuu musta kypärämyssy päässä leikkiaseen kanssa. Tän näköisiä kuvia esim julkisena (blurrasin) joissa näitä lyriikoita ym.
Muoks. Kuvailen aiemmassa viestissäni kuvauksillani tätä kirjoittajaa kuka näitä lyriikoita ja gangang juttuja laittanut. Toisaalta oli sama laittaa suoraan tää blurrattu kuva koska kaikkien nähtävissä Instagramissakin kuten muutkin hänen julkaisunsa. Pahoittelut vaan kuvassa olevalle jos ei mitenkään tapaukseen liitty, mut ehkä sit olis mietittävä et jos näin käy et joku lähistöllä katoaa tuohon aikaan niin noi kirjoitukset on vastuullaan herättämässä näitä ajatuksia kerta selkeä jonkin sortin yhteys on heidän välillään julkisissa instagram kommenteissa olemassa tuolla 3pyörä♥️-kommentillaan.

IMG_20230903_224828.jpg
IMG_20230903_224828.jpg (71.15 KiB) Katsottu 300 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Avatar
Kaarma
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Kaarma »



Kuka tää jätkä on.
Olin, kunnes en ollutkaan.
Satunnaisohikulkija
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Touko 23, 2023 10:49 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Satunnaisohikulkija »

ruusumaa kirjoitti: Su Syys 03, 2023 8:10 pm
Helmie kirjoitti: Su Syys 03, 2023 7:55 pm Tuohon snapchattiin liittyen vielä. Jodeliin oli joku kommentoinut testanneensa tuota snapchat pisteiden, scoren nousemista. Oli laittanut kuolleelle kaverilleen "snäppejä" ja huomannut, että "snapcore" nousee jo pelkästään siitä snäpin lähettämisestä, vaikka viestiä ei tietenkään ole avattu.
Näin ollen en usko snapchatin pisteiden nousulla olevan mitään merkitystä Rasmuksen katoamiseen liittyen.
Aivan. Juuri tätä ajattelinkin, tai sitten jotain bugia, jota kaikki alustat on täynnä.
Yllä mainitut vaihtoehdot ovat todennäköisiä. Mutta somealustat myös antavat tilin hallinnan joskus lähiomaisille. Tiedän tämän ainakin yhden äkillisesti kuolleen tuttavan ja yhden kidnapatun kohdalla. Jälkimmäisen sometili oli annettu lähiomaisille (varmaankin viranomaisten kanssa yhteisymmärryksessä), vaikka henkilö oli todistettavasti elossa mutta siepattuna.

Rasmuksen Snapchatin kohdalla tutkinnanjohtaja kiisti, että poliisit olisivat siellä käyneet, mutta en silti sulkisi sitäkään pois - he olisivat voineet alaikäisen tapauksessa saada luvan huoltajilta.

Lisäksi on se mahdollisuus, että joku riittävät tekniset valmiudet omaava sivullinen olisi esim. uteliaisuuttaan hakkeroinut itsensä sisään.
mler
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Joulu 15, 2022 1:07 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja mler »

Kaarma kirjoitti: Su Syys 03, 2023 11:47 pm Kuka tää jätkä on.
Rasmuksen kanssa Hovissa olleen veli.
Paikalla
Avatar
Etsivä Shitlock
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: Ti Joulu 17, 2013 11:42 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

mler kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 12:25 am
Kaarma kirjoitti: Su Syys 03, 2023 11:47 pm
Kuka tää jätkä on.
Rasmuksen kanssa Hovissa olleen veli.

Tässä muutama sivu sitten oli tällainen kysymys:
Amandalooni kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 11:30 pm Mää funteeraa, et kui R oli baaris parhaa kaverinsa isoveljen(VA) kans? Mis nää kaverit oli sil välii?
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Touhupuntti
Agentti Scully
Viestit: 658
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Touhupuntti »

mler kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 12:25 am
Kaarma kirjoitti: Su Syys 03, 2023 11:47 pm
Touhupuntti kirjoitti: Su Syys 03, 2023 10:46 pm Toi kommentoija oli kommentoinut kuvaan jossa myös Rasmus toisena henkilö kuvassa kaverinsa kanssa tuon 3pyörä♥️ (kuva löytyy merkattu-välilehdeltä) ja omalle seinälleen omien kuviensa alle noita lyriikoita ja jotain olkkaristaan otettuja kuvia missä istuu musta kypärämyssy päässä leikkiaseen kanssa. Tän näköisiä kuvia esim julkisena (blurrasin) joissa näitä lyriikoita ym.
Muoks. Kuvailen aiemmassa viestissäni kuvauksillani tätä kirjoittajaa kuka näitä lyriikoita ja gangang juttuja laittanut. Toisaalta oli sama laittaa suoraan tää blurrattu kuva koska kaikkien nähtävissä Instagramissakin kuten muutkin hänen julkaisunsa. Pahoittelut vaan kuvassa olevalle jos ei mitenkään tapaukseen liitty, mut ehkä sit olis mietittävä et jos näin käy et joku lähistöllä katoaa tuohon aikaan niin noi kirjoitukset on vastuullaan herättämässä näitä ajatuksia kerta selkeä jonkin sortin yhteys on heidän välillään julkisissa instagram kommenteissa olemassa tuolla 3pyörä♥️-kommentillaan.
Kuka tää jätkä on.
Rasmuksen kanssa Hovissa olleen veli.
Osaatko kertoa mikä näiden kahden suhde keskenään, et onko tää kans Rasmuksen kaveripiiiriä? Vai vanhempi iältään?
Instagramissa näkyy selkeästi Rasmuksen läheisiä kavereita myös ja sit on selkeästi tälläisia hahmoja kuin tämä gang gang bro- joka kuvien kommenteissa lähinnä vaan vittuilee niissä kuvissa missä Rasmuskin on. Ehkä se on sit kans osa tota kovis-larppausta, mut onkohan tuo suunta tutkittu poliisin toimesta?
Molo
Martin Beck
Viestit: 832
Liittynyt: Pe Joulu 30, 2022 6:59 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Molo »

Etsivä Shitlock kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 3:42 am
mler kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 12:25 am
Kaarma kirjoitti: Su Syys 03, 2023 11:47 pm
Kuka tää jätkä on.
Rasmuksen kanssa Hovissa olleen veli.

Tässä muutama sivu sitten oli tällainen kysymys:
Amandalooni kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 11:30 pm Mää funteeraa, et kui R oli baaris parhaa kaverinsa isoveljen(VA) kans? Mis nää kaverit oli sil välii?
Ihmetellyt kans noita kavereiden instoja ei sama varmaan, mutta yhden kaverin kommenteissa lukee roadministä ja tyyliin "älä kerro" siel myös "kauhistuneita" no huhhuh-kommentteja. Olikohan Rasmuksella sittenkään kovin hyviä kavereita olisko ollut jotain kiusaamista kateutta jne? Eriskummallista minusta myös se tyyli joillain miten postauksia tehty aika heti jälkeen katoamisen. Jossain aiemmin tömänyt että Rasmusta olisi kutsuttu myös nimellä roadmini tai ainakin liittyy häneen jotenkin?
mler
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Joulu 15, 2022 1:07 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja mler »

Touhupuntti kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 5:58 am
mler kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 12:25 am
Kaarma kirjoitti: Su Syys 03, 2023 11:47 pm

Kuka tää jätkä on.
Rasmuksen kanssa Hovissa olleen veli.
Osaatko kertoa mikä näiden kahden suhde keskenään, et onko tää kans Rasmuksen kaveripiiiriä? Vai vanhempi iältään?
Instagramissa näkyy selkeästi Rasmuksen läheisiä kavereita myös ja sit on selkeästi tälläisia hahmoja kuin tämä gang gang bro- joka kuvien kommenteissa lähinnä vaan vittuilee niissä kuvissa missä Rasmuskin on. Ehkä se on sit kans osa tota kovis-larppausta, mut onkohan tuo suunta tutkittu poliisin toimesta?
Kun selaat tätä ketjua niin löydät juttua siitä miten eräs sittemmin mystisesti keskustelusta poistunut nimimerkki "kiinnostunut tutkija" oli yhteyksissä tuon Lapuahovissa Rasmuksen kanssa olleen henkilön kanssa. Tämä tapahtui noin pari kuukautta katoamisen jälkeen, tutkija esitti kysymyksiä jotka sai Rasmuksen ns. lähipiiristä.
Heidän välisestä yhteydenpidosta (kaikkea ei julkaissut tänne) kävi ilmi mm se että Rasmus on hänen veljensä (tuo jonka ig-kuvat täällä) paras kaveri.

Ja nyt kun mainitsin tuon kiinnostuneen tutkijan yhteydenpidon niin siinä oli yksi seikka joka edelleen vaivaa kovasti mieltä. Väite siitä että toisen tulemisen jälkeen Rasmus lähti rilliä kohti.

Ei mariantallin suuntaan vaan grillin suuntaan. Eli terassin kamerasta katsottuna oikealle kohti Lapuahovin rakennuksen päätyä.
Vankivapaana
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 6:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Vankivapaana »

TheWatcher kirjoitti: Su Syys 03, 2023 9:53 am Kuulin, että Lapuahovin omistaja on otettu kiinni, oli yrittänyt maasta pois. Ravintolaa on pyörittänyt sukulaiset.
Mistä tämä tieto?
Mikä on vankikarkurin ammattitauti :idea:
- Pakokauhu.
Touhupuntti
Agentti Scully
Viestit: 658
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Touhupuntti »

mler kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 9:41 am
Touhupuntti kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 5:58 am
mler kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 12:25 am

Rasmuksen kanssa Hovissa olleen veli.
Osaatko kertoa mikä näiden kahden suhde keskenään, et onko tää kans Rasmuksen kaveripiiiriä? Vai vanhempi iältään?
Instagramissa näkyy selkeästi Rasmuksen läheisiä kavereita myös ja sit on selkeästi tälläisia hahmoja kuin tämä gang gang bro- joka kuvien kommenteissa lähinnä vaan vittuilee niissä kuvissa missä Rasmuskin on. Ehkä se on sit kans osa tota kovis-larppausta, mut onkohan tuo suunta tutkittu poliisin toimesta?
Kun selaat tätä ketjua niin löydät juttua siitä miten eräs sittemmin mystisesti keskustelusta poistunut nimimerkki "kiinnostunut tutkija" oli yhteyksissä tuon Lapuahovissa Rasmuksen kanssa olleen henkilön kanssa. Tämä tapahtui noin pari kuukautta katoamisen jälkeen, tutkija esitti kysymyksiä jotka sai Rasmuksen ns. lähipiiristä.
Heidän välisestä yhteydenpidosta (kaikkea ei julkaissut tänne) kävi ilmi mm se että Rasmus on hänen veljensä (tuo jonka ig-kuvat täällä) paras kaveri.

Ja nyt kun mainitsin tuon kiinnostuneen tutkijan yhteydenpidon niin siinä oli yksi seikka joka edelleen vaivaa kovasti mieltä. Väite siitä että toisen tulemisen jälkeen Rasmus lähti rilliä kohti.

Ei mariantallin suuntaan vaan grillin suuntaan. Eli terassin kamerasta katsottuna oikealle kohti Lapuahovin rakennuksen päätyä.
Jännä tieto toi paras kaveruus, sillä julkisissa julkaisuissa tämän henkilön kommentit rasmuksen kuviin, joissa merkattuna toisien puolesta, kertovat muuta nopealla tulkinnalla. Lisäksi kyllä Rasmus on paljon useammin muiden yhteiskuvissa kuin tämän kenen ig kuvia on täällä. Lisäksi vielä mainittakoon täällä jaetun gang gang-tyypin kommenteissa roikkuu tyttö/nainen, kuka useasti kommentoinut Rasmuksen kanssa enemmän yhteiskuvissa olevan pojan kommentteihin jotain "Miksi löit tuppua" touhua ja muuta, josta saa kuvan, että porukka jakautunut erilaisiin pienempiin klikkeihin mahdollisesti nuorten keskuudessa.


Onko muuten kukaan tarkentanut autojen malleja ja tyylejä mitä videolla Lapuan hovin pihasta näkyy? Voisi verrata mielenkiinnosta kaikkiin noihin kaveripiirien kuvien autoihin ajan kuluksi
Molo
Martin Beck
Viestit: 832
Liittynyt: Pe Joulu 30, 2022 6:59 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Molo »

Erään instassa olevan kaverin tytön kommenteissa suurta surua Rasmuksesta? vaikka somesta ei voi kauheasti päätellä kuka mitenkin suree. Kiinnitti vaan huomiota tän tytön yks instakommentti ” me eletään vaan täydellistä perhettä”. Mihkä liittyykin sitten.
Olisko voinut olla kinaa pojilla keskenään jostain tytöstä 3pyörä :?:
Paikalla
Avatar
Etsivä Shitlock
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: Ti Joulu 17, 2013 11:42 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Etsivä Shitlock »

Touhupuntti kirjoitti: Ma Syys 04, 2023 12:00 pm
Onko muuten kukaan tarkentanut autojen malleja ja tyylejä mitä videolla Lapuan hovin pihasta näkyy? Voisi verrata mielenkiinnosta kaikkiin noihin kaveripiirien kuvien autoihin ajan kuluksi
Vasemman puoleinen on pakettiauto. Lamput etäämmällä toisistaan, kuin esim. perus-transporterissa.
Liitteet
Lapua autot parkkipaikalla terassivideosta.png
Lapua autot parkkipaikalla terassivideosta.png (273.23 KiB) Katsottu 2256 kertaa
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Vastaa Viestiin