Henri Åman, Juupajoki: Aseella uhkailua, poliisiauton anastus, väkivaltaa, piirityksiä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Jarmomurha
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2020 9:42 pm

Re: Henri Åman, Juupajoki: Aseella uhkailua, poliisiauton anastus, väkivaltaa, piirityksiä

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

Onko nämä osaksi romaneja? Ihan vain sillä kelasin, kun velipoika kirjoittaa Facessa serkustaan Leiffistä ja täytyy sanoa, että jokainen Leif jonka olen tavannut, on ollut romani.

Ketjun luin vasta nyt ensimmäistä kertaa ja hämmentävän moni toivoi, että poliisi ampuisi tämän kaverin. No, toiveenne kuultiin. :lol:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8263
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Henri Åman, Juupajoki: Aseella uhkailua, poliisiauton anastus, väkivaltaa, piirityksiä

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kyl nää on valkonaamoja, tai yksi voidaan laittaa imperfektiin.

Uskoisin että Leif serkkukin on valkonaama.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Jarmomurha
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2020 9:42 pm

Re: Henri Åman, Juupajoki: Aseella uhkailua, poliisiauton anastus, väkivaltaa, piirityksiä

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

No joo, nyt näin toisessa ketjussa itse Henrin kuvan. Eipä paljon valkoisempi naama enää voisi olla :)
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7732
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Henri Åman, Juupajoki: Aseella uhkailua, poliisiauton anastus, väkivaltaa, piirityksiä

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Juupajoella oli piiritystilanne jo toukokuussa 2021. Tämä aiemmin uutisoituhan oli lokakuussa 2021.
Tietääkö joku liittyikö tämä toukokuinen tapahtumakin Åmaniin?

https://orivedensanomat.fi/2021/05/06/j ... rityksena/
https://orivedensanomat.fi/2021/05/05/l ... raskaasti/
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2858
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Henri Åman, Juupajoki: Aseella uhkailua, poliisiauton anastus, väkivaltaa, piirityksiä

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jarmomurha kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 6:29 pm Onko nämä osaksi romaneja? Ihan vain sillä kelasin, kun velipoika kirjoittaa Facessa serkustaan Leiffistä ja täytyy sanoa, että jokainen Leif jonka olen tavannut, on ollut romani.

Ketjun luin vasta nyt ensimmäistä kertaa ja hämmentävän moni toivoi, että poliisi ampuisi tämän kaverin. No, toiveenne kuultiin. :lol:
Leif on oikestaan ihan yleinen etunimi ruotsalaisilla ja myös suomenruotsalaisilla, mutta on pakko myöntää, että mulla meni alkuun jokunen vuosi ruotsissa asuessa, ennen kuin pääsin siitä olettamasta, että joku Leif niminen on mustalaisia.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Vastaa Viestiin