Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Jannes kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:28 am
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:35 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 8:37 pm

Eikun suurin osa niistä ei kato raiskaa tai tapa mitään, ne vaan käy jorisemassa joutavia mytologioita ja tekee rituaalimutilaatioita vauvoilleen.

Mutta tosiaan onhan Israelin tiedustelupalvelukin kämmännyt vaikkapa Egyptissä aikoinaan sen Lavon keissin jolloin niiden puolustusministeri joutui eroamaan, mutta kannattaa ehkä ihan itse käydä lukemassa mitäs terroritekoja ne on touhunneet ja touhuaa varmasti tälläkin hetkellä.

Maailma ei ole mustavalkoinen, vaan paskanruskea.
Niin että kun jude silpoo poikavauvansa, niin se on sitä pahempaa silpomista, kun taas muslimien vastaava on parempaa silpomista.

Jostain syystä ei vaan ole osunut silmääni että kun muija jättää juutalaisen poikaystävänsä, muijalta pitää leikata pää. Ja sitten kun oikein vituttaa, pitää alkaa riehumaan puukon kanssa huutaen Jahvea. Taikka räjäyttää itsensä ja puoli seurakuntaa.
No jos haluat vertailla silpomisia, niin sitten on vielä katolisetkin otettava huomioon :D Mulle ne on kaikki vaan niputettu mappiin "vauvojen silpominen", ja ihan tasan yhtälailla inhottavaa toimintaa, mutta selkeästi olet nyt jossakin sairaan mielesi sopukoissa päättänyt että diggailen musseista koska en diggaile judeista.

En diggaile, ne pitäisi kaikki suolestaa ja haudata elävältä tulimuurahaisiin ja suolaan.

Juutalaisilla tarkka-ampujilla oli kuitenkin skabat, että montako polvilumpiota ne saa pamautettua skideiltä, niin kyllä sen meiningin sairaus on ihan hyvin verrattavissa johonkin satunnaiseen alle promilleen islamin fanaatikoista jotka päätyy leikkelemään joltain pään irti.

Eli ainakin mun puolesta kaikki kultistit vaan sinne samaan kuoppaan, ortodoxit ja skientologitkin messiin, ja lanataan vitusti hiekkaa päälle kunnes ei enää kuulu ölinää.
Jos joku palestiinalaispoika tulee paiskomaan kiviä päin sotilaita, niin mitenkähän näiden sotilaiden sitten pitäisi siihen reagoida? Nämähän eivät siis ole kristittyjä, joiden kuuluisi (juutalaisen) Messiansa käskyn mukaan kääntää se toinenkin poski. Ihme juttu kyllä sinänsä että miten nämä poskien kääntelijät lopulta päätyivät grillaamaan "harhaoppisia" ja "noitia" rovioilla. Jännä ettei lähimmäisen rakkauden uskonto tuota lähimmäisenrakkautta, eikä rauhan uskonto rauhaa.

Jos islamin katoaminen Maan päältä edellyttäisi että juutalaiset katoavat myös, niin sen hinnan olisin valmis maksamaan (vaikka tietenkään sitä en maksaisi minä, vaan juutalaiset). Mutta kun ei näin tule käymään, niin syy miksi olen juutalaisten puolella, mutta en muslimien, johtuu siitä että tykkään älykkäistä ihmisistä. Tietenkään Israelin hallitus ei kyllä sitä sortimenttia edusta.

Mutta jos ajatellaan sitä mitä islamin piirissä on saatu aikaan kautta vuosisatojen, niin en kyllä keksi yhtään mitään. Toivat intialaisten keksimät numerot Eurooppaan ja kopioivat kreikkalaisia kirjoituksia jotka kristillinen maailma oli aiemmin dumpannut pakanallisina, siinä se sitten taitaakin olla. Jaa, alkoholi lienee muslimien keksintö? Ennen kuin islam kielsi alkoholin käytön.

Islam näyttäytyy minulle luovuuden ja ajattelukyvyn tuhoavana haittatekijänä joka olisi syytä poistaa koko planeetalta ASAP.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10827
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

blindpedestrian kirjoitti: Su Touko 12, 2024 2:54 am
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:54 pm Ihan takuulla on tappaneet, mutta tokkopa sillä tyylillä kuin Hamas. Että ensin raiskataan ja sitten poltetaan elävältä.
Missään yhtään todistetta tuosta, että raiskasivat ja tappoivat porukkaa? Vapaaksi päästetyistä panttivangeista yksikään ei ole väittänyt moista.
Hassu sattuma sekin että vapaaksi päästetyt kokemuksistaan kertomaan päässeet panttivangit ovat olleet jotain vasemmistolaisia rauhanaktivisteja, eli kyllä siellä on voitu hyvinkin taustan perusteella valikoida ketkä vapautetaan ja ketkä sattuvat "tapaturmaisesti" menehtymään vankeudessa ilman että pääsevät kokemuksistaan mitään kertomaan.
lammas1
Martin Beck
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 31, 2014 11:36 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja lammas1 »

Antsa kirjoitti: Su Touko 12, 2024 10:10 am
lammas1 kirjoitti: Su Touko 12, 2024 9:43 am Hävettää olla suomalainen. Ja syystä. Antaa 12 pistettä maalle joka ei ole edes euroopassa ja sotii
Harmittaako... Itke lisää... Israelin äänisaalis olisi ollut kevyempi ilman "parempien" ihmisten pro-hamas perseilyä ja itkua.

Koko ajan puhutaan viisujen politisoinnista, mutta sitähän noi bileet on olleet jo pitkään. "Asiantuntijat" määrittelevät voittajan aina ylhäältä tulevan käskyn perusteella. Ruotsi voitti kun "olisi hienot bileet Ruotsissa ABBA.n juhlavuotena". Nyt voitti sitten Sveitsi koska "olisi hieno tarina jos ensimmäinen " aseta ltgbtxyz keksimä sana tähän" voittaisi".
Ei minua harmita, käytännössä omaa elämää ajatellen on ihan sama jos jossain on porukkaa joka haluaa sotia ja toiset sittem meuhkaavat kumman puolella ovat. Mutta kun se pilaa kaikkea muutakin, kuten nyt nämä kilpailut. Olen kanssasi samaa mieltä että tuosta lopusta... nythän pantiin voittamaan varmuuden vuoksi puolueeton maa koska....
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11496
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja URSA »

Jos hävettää olla suomalainen, voi muuttaa itärajan yli.
Suomen kansa antoi täydet 12 pistettä Israelille. Ammattiraadilta ei pisteitä herunut.

Täydet yleisöpisteet Israelin Eden Golan sai myös Australiasta, Belgiasta, Ranskasta, Saksasta, Italiasta, Luxemburgista, Alankomaista, Portugalista, San Marinosta, Espanjasta, Ruotsista, Sveitsistä, Iso-Britanniasta ja muualta maailmasta.

Eniten yleisöääniä meni Kroatialle (337 pistettä) ja toiseksi eniten Israelille (323 pistettä).

Ammattiraatien pisteissä Israelin sijoitus oli 12. Pisteitä kertyi yhteensä 52. Täysiä 12 pistettä ei antanut yksikään maa, ja monet jättivät Israelin kokonaan pisteittä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010420446.html

Ei se vielä tee venäläiseksi, jos on asunut siellä välillä lapsena isän työpaikan takia.

Ilman vasemmistolaisia ammattiraateja Israel olisi voittanut kilpailun. Tietysti sitten olisi ollut ensi vuonna melkoinen turvallisuusuhka Hamasin takia Euroviisuissa.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

SYLWAR kirjoitti: Su Touko 12, 2024 2:20 am
damfin kirjoitti: Su Touko 12, 2024 2:03 am
Siviiliuhreista on vastuussa sodan aloittanut osapuoli, en ole kuullut juurikaan suurta moralisointia ww2:ssa kuolleista saksalaisista lapsista ja siviileistä, tai ainakaan puhetta siitä että hyökkäys Saksaan olisi pitänyt lopettaa kesken valloituksen ettei olisi tullut siviiliuhreja.
Juutalaisten kuskaamisesta Palestiinalaisten maille tuo on alkanut, Hamas on vain seurausta juutalaisten Palestiinan miehitysksetä eli oikeastaan se on Israel joka sen sodan on aloittanut.
Vähän sama kuin ryssää lappaisi suomen täydeltä, ajaisi kaikki kodeistaan slummeihin asumaan ja Suomalaiset siirtyisi sissisotaan.
Siinä olisi sitten joka savolainen toppahousu ja stadilainen hipsteri potentiaalisia terroristeja, joiden niskaan voisi venäläiset pistää pommia niin perkeleesti samalla perusteella kun Israel pommittaa palestiinalaisia.

Ilman Israelin valtiota lähi-idässä olisi ollut paljon rauhallisempaa vuosikymmeniä.
Sillä porukalla on kummallinen taipumus kaivaa verta nepparistaan ja kalistella sapeleita vaikka toimiviakin keinoja olisi, Israel ei vaan halua edes yrittää muuta kuin olla kukkona tunkiolla, kun ovat herrakansaa mielestään.
Minulle on puolestaan sanottu että mitään Palestiinan valtiota ei ole koskaan ollut olemassakaan (muistaakseni Rooma nimitti aluetta Palestiinaksi aikoinaan?) Joten ei oikein voi ajatella että juutalaiset olisivat tunkeutuneet jonkin toisen kansan maahan. Lisäksi en olisi niinkään varma että sieltä ihan jokaikinen juutalainen perhe olisi lähtenyt maailmalle Rooman rökityksen jälkeen, joten jos maassa on aina ollut juutalaista väestöä, niin ihan yhtälainen oikeus heilläkin siihen länttiin on.

Mutta mites sitten tilanne että jos tosiaan on tyhjennetty koko maa juutalaisista ja sitten he palaavat? Jos nyt ajatellaan että Suomi tyhjennettäisiin suomalaisista ja tilalle livahtaisi jotain muuta sakkia, ja sitten me tultaisiin takaisin ja otettaisiin maa haltuun, ja siitä alkaa räpättää helvetin moni maa siinä ympärillä, niin mikä olisi oikein, mikä väärin?

Vaikka kaikista eniten islamilaiset maat vihaavatkin Israelia, niin onhan siellä ollut säpinää ihan omatoimisesti muslimien kesken. Esim. pikku kahakka Irakin ja Irakin välillä, ja sitten oli tämä Kuwaitin keikka. Näin se rauhan uskonto toimii.

Ennen Israelia muslimit ehtivät vihaamaan myös intialaisia jokunen vuosisata sitten, vaikka nämä kököttivät kokoajan ihan omassa maassaan, eivätkä olleet käväisseet missään muualla välillä. Monijumalaisuus kun oli ihan karmea kauhistus Allahin sotureille. Intialaisten kokemasta rääkistähän ei sitten kyllä puhuta ikinä missään, mutta paljon voi päätellä siitä miten hindut vihaavat muslimeja.

Minne hyvänsä islam on inhat näppinsä ulottanut, siellä riittää sotaa, vihaa ja pahaa oloa.

- Niin, valitettavasti en tähän ketjuun ala toimittamaan mitään todisteita näistä Hamasin tempauksista, koska koko materiaali kuitenkin dissattaisiin israelilaiseksi probagandaksi, joten miksipä vaivautua.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1291
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

damfin kirjoitti: Su Touko 12, 2024 11:04 am
blindpedestrian kirjoitti: Su Touko 12, 2024 2:54 am
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:54 pm Ihan takuulla on tappaneet, mutta tokkopa sillä tyylillä kuin Hamas. Että ensin raiskataan ja sitten poltetaan elävältä.
Missään yhtään todistetta tuosta, että raiskasivat ja tappoivat porukkaa? Vapaaksi päästetyistä panttivangeista yksikään ei ole väittänyt moista.
Hassu sattuma sekin että vapaaksi päästetyt kokemuksistaan kertomaan päässeet panttivangit ovat olleet jotain vasemmistolaisia rauhanaktivisteja, eli kyllä siellä on voitu hyvinkin taustan perusteella valikoida ketkä vapautetaan ja ketkä sattuvat "tapaturmaisesti" menehtymään vankeudessa ilman että pääsevät kokemuksistaan mitään kertomaan.
Sen verran mainittakoon, että somessa liikkuneen materiaalin mukaan eräs rauhaa palestiinalaisten ja juutalaisten välille ajanut juutalaisnainen kidnapattiin, ja hänestä oli kuvia missä on housujenpersus veressä, eli on siis tullut joukkoraiskatuksi juurikin niiden taholta, joita hän on yrittänyt auttaa, siis palestiinalaisten. Tämä on yksi niistä syistä minkä takia Hamas raivostuttaa minua. Eivät piittaa paskaakaan edes niistä jotka olisivat heidän puolellaan.

Muistaakseni se oli tämän em. naisen äiti joka on yrittänyt vedota terroristeihin että vapauttaisivat hänen tyttärensä. En tiedä miten on käynyt. Kaippa nainen lienee vainaa, koska eihän häntä nyt voi päästää kertomaan kokemuksistaan.

Joku toinen nainen sensijaan oli päässyt vapaaksi, ja kertoi miten hänen kiusaamiseensa oli osallistunut kokonainen palestiinalaisperhe. Tyyli on siis kutakuinkin sama kuin Isiksellä, missä naisetkin olivat innokkaasti orjia nöyryyttämässä.
Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6827
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

DO_Persujen_kuulemma.jpg
DO_Persujen_kuulemma.jpg (50.31 KiB) Katsottu 411 kertaa


Onko tästä Ollikaisen väittämästä 'kiertokirjeestä' olemassa jossain 'mustaa valkoisella'?


DO: - Persujen piirissä kiersi eilen kuulemmam kiertoviesti jossa paitsi kehoitettiin äänestämään Israelia, kehoitettiin tekemään se vieläpä 20 kertaa. Ilmeisesti kannatusluisu saa puolueen jäsenet tarttumaan mitä erikoisempiin oljenkorsiin
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3759
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Touko 12, 2024 11:19 am

DO: - Persujen piirissä kiersi eilen kuulemmam kiertoviesti jossa paitsi kehoitettiin äänestämään Israelia, kehoitettiin tekemään se vieläpä 20 kertaa. Ilmeisesti kannatusluisu saa puolueen jäsenet tarttumaan mitä erikoisempiin oljenkorsiin
Dimitrillä taas hallut päällä.
Onko Dimmu pyöränlukko jo haettu, ja saunankivet repussa?

juutalaisvainot.jpeg
juutalaisvainot.jpeg (311.93 KiB) Katsottu 379 kertaa

Itseäni ei noin muuten haittaa vaikka kaksi semiittistä kansaa listii toisiaan, mutta onhan se ihan käsittämätöntä että jutkut pääsevät Euroviisuihin, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Pelkästään lapsia on tapettu vajaa 20 tuhatta suunnilleen.

Se että marxistikaaderit kiusaavat jutkuja, kyllä hymyilyttää.
Oma koira puree :mrgreen:
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Susiraja
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ke Elo 16, 2023 9:58 pm
Paikkakunta: Planeetta Kuu

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

Musiikkikilpailuista näissä ei ole ollut kyse enää aikoihin.
Sellaista hetkutusta, anorektikkoja esiintymässä miltei alasti. Taso menee koko ajan alas päin kuin lehmän häntä.
Homot ym. kummajaiset tuo esiin omaa agendaansa , nyt hyväksykää meidät ja plaap plaap.

Miksi näitä ei voi palauttaa musiikkikilpailuksi , kun katsojaluvutkin on romahtaneet.
Puhelinkortti
Jane Marple
Viestit: 1026
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Kansalaiset äänestivät monissa maissa (Suomi mukaanlukien) Israelin ykköseksi. Se kertoo siitä, että pahuus ei olekkaan vielä valtavirtaa kansan keskuudessa. Toivoa on. Sitäpaitsi tuo sveitsiläisen sekäsikiön kappale oli aivan kaamea. On siinä ammattiraadeilla ollut sumplimista kautta Euroopan, että saivat sen junailtua ykköseksi :D
QwertyKeyboard
Agentti Scully
Viestit: 698
Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:45 pm Eikös ne ole pitkälti yli kymmenentuhatta lasta jo Gazassa tappaneet. Saa muslimiterroristit pistää kyllä kunnon kirin päälle, jos meinaavat Israelin hirmutekoihin yltää. Palstan äärioikea fanittaa ryssiä ja siionisteja. Oikeita porvareita.
Me ei tiedetä kuinka monta ihmistä oikeasti on kuollut Gazassa ainoa lähde asialle on Hamas terroristijärjestön tiedotusosasto, jonka julkaisemat väitteet länsimainen lehdistö julkaisee aina ilman kritiikin häivääkään. Hamasin ilmoittamissa tappioissa ei eritellä sitäkään kuinka monta palestiinalaista on kuollut hamasin teloittamina, koska ovat vastustaneet hamasia, koska aina kun palestiinalaisia kuolee kaikki kuolemat merkataan ilman kritiikin häivääkään israelin tappamiksi tämä antaa hamasille vapaat kädet tappaa kaikki itseään vastustavat palestiinalaiset. Myös hamasin harhautuneet raketit tappavat palestiinalaisia siviileitä kokoajan, sekä hamasin asevarikot räjähtäessään, jotka usein ovat rakennettu jonnekin sairaalaan viereen hamas ei koskaan kerro mikä osuus hamasin räjähtäneella asevarikolla oli tappioiden aiheuttamisessa. Hamas ei myöskään ole kertonut kuinka monta kuolleista oli hamasin taistelijoita vaan kaikki merkataan aina kuolleiksi naisiksi ja lapsiksi, koska länsimainen lehdistö aina ilman kritiikin häivääkään uskoo kaiken mitä hamas sanoo.
QwertyKeyboard
Agentti Scully
Viestit: 698
Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Jannes kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:28 am No jos haluat vertailla silpomisia, niin sitten on vielä katolisetkin otettava huomioon :D Mulle ne on kaikki vaan niputettu mappiin "vauvojen silpominen", ja ihan tasan yhtälailla inhottavaa toimintaa, mutta selkeästi olet nyt jossakin sairaan mielesi sopukoissa päättänyt että diggailen musseista koska en diggaile judeista.

En diggaile, ne pitäisi kaikki suolestaa ja haudata elävältä tulimuurahaisiin ja suolaan.
Normaalit ihmiset yleensä harrastavat muuta kuin haaveilevat väkivallasta ja muiden ihmisten suolestamisesta. Kannattaisi sinunkin harkita muunlaisia harrastuksia.
QwertyKeyboard
Agentti Scully
Viestit: 698
Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Ifigeneia kirjoitti: Su Touko 12, 2024 11:10 am Minulle on puolestaan sanottu että mitään Palestiinan valtiota ei ole koskaan ollut olemassakaan (muistaakseni Rooma nimitti aluetta Palestiinaksi aikoinaan?) Joten ei oikein voi ajatella että juutalaiset olisivat tunkeutuneet jonkin toisen kansan maahan. Lisäksi en olisi niinkään varma että sieltä ihan jokaikinen juutalainen perhe olisi lähtenyt maailmalle Rooman rökityksen jälkeen, joten jos maassa on aina ollut juutalaista väestöä, niin ihan yhtälainen oikeus heilläkin siihen länttiin on.
Juutalaiset ovat asuneet Israelissa 2460 vuotta ennen kuin koko Islaminuskoa oli edes keksitty, koska juutalaisuus on islamia ja kristinuskoa paljon vanhempi uskonto. Islaminuskoiset ovat aina pyrkineet valloittamaan kaikki naapurinsa ja käännyttämään heidän väkisin islamiin aina vain kuin kykenivät niin tekemään. Tästä syystä maailmassa on niin monta valtiota missä islam on pääuskonto. Juutalaiset taas eivät pyri käännyttämään naapureitaan väkisin juutalaisiksi sen takia juutalaisia on niin vähän ja täällä on vain yksi juutalainen valtio.

Tästä huolimatta vasemmistoradikaalit väittävät jatkuvasti, että Islaminuskoiset Palestinalaiset ovat Israelin alkuperäiskansaa vaikka koko Islaminusko keksittiin vasta 2500 vuotta juutalaisuuden keksimisen jälkeen. Eikä historiasta löydy mitään todisteita siitä, että palestiinalaiset olisivat asuneet israelissa yhtä kauan kuin juutalaiset kansat.

Olisi kyllä kiva tietää kun Islaminusko keksittiin vuonna 610 ja muutama vuosikymmen tämän jälkeen islaminuskoiset saapuivat israeliin valloitusten avulla, että millä logiikalla islaminuskoisista tuli israelin alkuperäiskansaa kun juutalaisia asui israelissa jo 1800 vuotta ennen jeesuksen syntymää eli 2460 vuotta ennen kuin islaminuskoiset palestiinalaiset edes kykenivät saapumaan israeliin.

Eli vasemmistoradikaalit pyrkivät laillistamaan islamin valloitukset vääristelemällä historiaa ja laillistamaan islamin pakkokäännyttäminen. Ironista tässä on se, että vain islamin uskoiset ovat vasemmistoradikaalismissa ainoa osapuoli, joka saa pakkokäännyttää muita, mutta jos joku muu osapuoli alkaa toimia samoin ja sanoo, että nyt on islamista käännyttävä pois tai käy huonosti alkaa hirveä älämölö vasemmistoradikaalien keskuudessa vaikka hetkeä aikaisemmin he huusivat kuorossa sitä samaa oikeutta islaminuskoisille.

Onneksi suurin osa suomalaisista ei allekirjoita vasemmistoradikaalien valheita vaan äänesti israelille 12 pistettä euroviisuissa. Vaikka yläpuolelta ne tavallista kansaa paremmat ja viisammat ihmiset antoivat jatkuvasti ohjeita, että näin ei saa toimia ja valtamedia kampanjoi israeli vastaan viikkokausia allekirjoittaen ilman kritiikin häivääkään kaikki hamasin ja vasemmistoradikaalien keksimät historian väärennökset. :D
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

URSA kirjoitti: Su Touko 12, 2024 11:10 am
Ilman vasemmistolaisia ammattiraateja Israel olisi voittanut kilpailun.
Ja nyt olet kipa kallella.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

QwertyKeyboard kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:40 pm
Juutalaiset ovat asuneet Israelissa 2460 vuotta ennen kuin koko Islaminuskoa oli edes keksitty, koska juutalaisuus on islamia ja kristinuskoa paljon vanhempi uskonto.
Alueella oli aika monta uskontoa tuolloin.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Vastaa Viestiin