Kamalin kankkunen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

zatulee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 6:51 pm

Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Mulle tuli se joskus vuosia sitten kaverin kotiviinistä. Olin niin kipeä, että en pystynyt puhumaan, en pystynyt ajattelemaan. Päänsärky oli vihlovaa eikä edes vesi pysynyt sisällä. Ravasin vessassa minuutin välein oksentamassa jotain vatsan eliöitä. Suussa oli niin karsea maku ettei mitään määrää. Ja kun pääsi sänkyyn ja yritti rentoutua niin saman tien alkoi kamala tärinä ja vapina.

Tää oli oikeesti sellainen et aamulla pelkäsin, että kuolen ja iltapäivällä pelkäsin etten kuolekaan! En ole koskaan voinut niin pahoin.

Moni varmaan arvaakin sen, että en ole koskenut kotiviiniin sen jälkeen, ENKÄ KOSKE!
-Tuuli käy heidän ylitseen...

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

tuo on mulle normaalia lauantai ja sunnuntai aamu joka jatkuu aina noin klo 21.00 asti,sitä ennen jos ottaa vettä t-lusikallisenkin niin se tulee samantien ulos..

tuohon sitten lisätään paniikkihäiriö oireet kohtuu rajuina,ne kestää sitten sen 2-4 päivää vaikka lääkketkin on
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

zatulee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 6:51 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Mä en edelleenkään lasiin sylje, mut ei tommosta oloa ole kyl enää tullut. Päänsärkyä ja pientä tärinää, joka sit helpottaa iltaan mennessä. Yleensä maistuu pizza ja kylmä cocis parantaa kaiken!

En kyl varmaan kestäis jos joka viikonloppu olis tollanen kun DollariExpressillä!
-Tuuli käy heidän ylitseen...

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

zatulee kirjoitti:Mä en edelleenkään lasiin sylje, mut ei tommosta oloa ole kyl enää tullut. Päänsärkyä ja pientä tärinää, joka sit helpottaa iltaan mennessä. Yleensä maistuu pizza ja kylmä cocis parantaa kaiken!

En kyl varmaan kestäis jos joka viikonloppu olis tollanen kun DollariExpressillä!
sanoppa muuta.tänäänkin eletään raskaita aikoja :shock: tosin tällä kertaa ruoka pysyy sisällä.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

siis vaikuttaako jokupaniikkihöiriö krapulaan jotenkin tai siis ei minulla ole mitään sellaista mutta välillä jos on oikeen rankasti ryypännyt niin on sellanen olo ettei uskolla mennä ihmisten ilmoille ja sitten tuntuu että päähän tippuu taivaalta jotain aina minulla tulee kaamea kankkunen jos olen ryypännyt ja kerran kun olin ryypännyt perjantaina niin oksensin viellä sunnuntaina ja oli niin kamala olo ettei mitään rajaa edes ja juhannuksena oli elämäni kaamein henkinen kankkunen 2 aikaan päivällä putkaan ja ei mitään muistikuvia aamusta eikä päivästä on se alkoholi ihme aina varsinkin tuo pirtu sitä saa syyttää viime juhannuksen toilailuista! : D

zatulee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 6:51 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Joo noi putkareissut aiheuttaa varmaan aikamoisia henkisiä kipuja...

Oliko kenties juomakilpailun syytä?

Mun kaverit oli ottaneet tequilalla shottikilpailun viikonlopun kunniaksi. Baarista lähdettyään he pääsivät alle sadan metrin päähän ja heräsivät toistensa kainalosta seuraavana aamuna ja mistäs muualta kuin putkasta! Mukava mauste lisäksi oli vielä ihanat oksennuksen täytteiset vaatteet... Mulla oli pokassa pitämistä kun kuulin kaverin tarinaa. Toisen kärsimykselle on helppo nauraa mut annas olla kun iskee omaan nilkkaan...
-Tuuli käy heidän ylitseen...

mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

aamulla ensin herätys tyttöystävän viekusta kaameaan darraan ja pahaan oloon sitten ilmoitin käyväni ulkosalla nopeasti ja tadaa olin päätynnyt erääseen baariin ja siellä näin muutamat tuttavani kello oli siis silloin 9 aamulla sitten menimme grillaileen ja juomaan kaljaa sekä veteen lantattua pirtua sitähän sitten oli nähtävästi pakko maistaa ja sitten myöhemmin menin uudestaan tyttöystäväni luokse ei kyllä muistikuvia sitten olimme eräässä paikassa juomassa kahvia ja olin kuulemma sanonnut että yritän selvitä ja joku innostu huutelemaan sieltä kauempaa ja ei mitään muistikuvia sattui käteen sellanen jakkara ja idjootti kun olin niin sitten piti sillä heittää ja sattu samalla olemaan siellä huotsikalla poliisitkin ja lopun voitte arvata muistikuvia ei ole sitten ne päästi illalla 9 aikaan poies ja sitten ei muuta kun tyttöystävää lepyttelemään! : D

Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Vuosia sitten juotiin kaverin valmistamaa kiljua, ei edes tuhtiin humalaan asti mutta krapula kesti 3 päivää. Kahtena ensimmäisenä päivänä ei alas mennyt mikään ja tuli vain maattua, kolmantena päivänä olo oli kuin normikrapulassa. Epäilen että kilju oli saastunutta jollain tapaa. Tämän jälkeen en ole omatekoisia juomia käyttänyt, enkä käytä.
"When diplomacy ends, war begins"

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

mikodeus kirjoitti:siis vaikuttaako joku paniikkihöiriö krapulaan jotenkin
kyllä ja alkoholin poistuminen elimistössä laukaisee useilla paniikkihäiriön ja sillon on rauhoittavat tarpeen..tässäpä oireita:

Paniikkihäiriön oireita ovat usein ilman erityistä syytä ilmenevät toistuvat paniikkikohtaukset. Yleisin fyysinen oire on sydämentykytys. Tavallisia oireita ovat myös hikoilu, vapina, hengenahdistus, hyperventilaatio sekä pakokauhuntunne, pelko ja jännittäminen.[1]

Paniikkikohtaukset häipyvät yleensä vähitellen iän karttuessa, myös ilman hoitoa. [2] Joskus hoitamaton paniikkihäiriö saattaa kuitenkin kehittyä vakavaksi ja vaikeaksi sairaudeksi.

Paniikkihäiriö kuuluu ahdistuneisuushäiriöihin. Paniikkihäiriötä potee muutama prosentti suomalaisista. Kohtaus voi liittyä myös johonkin pelottavana tai ahdistavana koettuun sosiaaliseen tilanteeseen mutta voi myös esiintyä ilman ulkopuolista ärsykettä. Kohtaus voi olla ulkopuolisille huomaamaton tai näkyä paniikkihäiriöisen hikoiluna ja tärinänä. Kohtauksen laukaisevaa tekijää ei aina tiedetä. Sairaus on yleisin nuorilla aikuisilla, ja siihen liittyy usein muitakin psykiatrisia ongelmia, kuten masennusta ja ahdistuneisuutta.

Paniikkihäiriö on yleensä mielenterveysongelma, mutta myös alkoholin ja psykoaktiivisten huumeiden sekä keskushermostoon vaikuttavien bentsodiatsepiinia sisältävien lääkkeiden käyttö voi aiheuttaa paniikkihäiriökohtauksia.

Paniikkihäiriöön liittyy usein julkisten paikkojen pelkoa.


tosin en ymmärrä (wikipediaahan voi kyllä muokata kuka tahansa) miksi tossa on bentsot mainittu laukaisevana kun juuri niitä määrätään paniihäiriöisille ensiavuksi tai akuutteihin kohtauksiin jos oikea lääkitys ei ole vielä tehonnut

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paniikkih%C3%A4iri%C3%B6
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

zatulee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 6:51 pm

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Gear777 kirjoitti:Vuosia sitten juotiin kaverin valmistamaa kiljua, ei edes tuhtiin humalaan asti mutta krapula kesti 3 päivää. Kahtena ensimmäisenä päivänä ei alas mennyt mikään ja tuli vain maattua, kolmantena päivänä olo oli kuin normikrapulassa. Epäilen että kilju oli saastunutta jollain tapaa. Tämän jälkeen en ole omatekoisia juomia käyttänyt, enkä käytä.
Siis hyi helvetti! Tää kertoo siitäkin et suomalaiset juo oikeastaan ihan mitä tahansa päästääkseen humalaan. Mä en nyt tähän hätään muista et miten sitä kiljua tehtiin (??? ei muuten oo suunnitteilla) mut oon varmaan joskus nuorena joltain maistanu, koska mulle tulee jo tosta sanasta mieleen sellainen valkoinen mehukattipurkki ja hirveen paha haju...mut makua en muista. On niistä nuoruuden vuosista sentään jonkun verran aikaa. Maistuuko se viinalta? Ja pontikka on sit ihan eri eiks joo?

Välillä sitä saa hyvät naurut kun miettii mitä sitä oikein oikein silloin nuorena joi! Ekat kännit mä vedin mansikkaviini-valkoviini-boolista, jossa oli mausteena pakastemarjoja... Sellaisen yhdistelmän muistan kun green-lime ja tuoremehu, yök hyi saatana!
Siihen päälle vielä lisätään ne ihanat talvipakkaset et hyvä kun ei pullo jäätyny huuliin kiinni. Meillä kun ei ollut muuta paikkaa ottaa kuppia kuin ulkona, oli kesä tai talvi. Ja pipot oli silloin ihan out, sellaista ei kenellekään olis tullu mieleen käyttää. Ja jos oli pakko, niin se rullattiin korvien yläpuolelle. :D
Nykyään sitä on niin mukavuudenhaluinen et ei edes tupakalla viitsi mennä kovalla pakkaselle parvekkeelle. Niin ne ajat muuttuu...
-Tuuli käy heidän ylitseen...

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Gear777 kirjoitti:Vuosia sitten juotiin kaverin valmistamaa kiljua, ei edes tuhtiin humalaan asti mutta krapula kesti 3 päivää. Kahtena ensimmäisenä päivänä ei alas mennyt mikään ja tuli vain maattua, kolmantena päivänä olo oli kuin normikrapulassa. Epäilen että kilju oli saastunutta jollain tapaa. Tämän jälkeen en ole omatekoisia juomia käyttänyt, enkä käytä.
Minun äidillä on noin jokaisen olutta vahvemman lasillisen jälkeen. Että varmaan se voi pään viinankestotasostakin kiinni.
(Mm. mainitun ominaisuuden periytymisen pelossa en itse juuri juo.)

Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja Justi »

En tiiä kamalin kankkunen mut hauska juttu tuli mieleen. olin joskus kiskonu piriä sun muita jo pariviikkoo ja sit siitä selvinneenä hoipertelin paskalle ja paskantaes ihmettelin miks rupee mälli lentämään :D
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja Damien »

Justi kirjoitti:En tiiä kamalin kankkunen mut hauska juttu tuli mieleen. olin joskus kiskonu piriä sun muita jo pariviikkoo ja sit siitä selvinneenä hoipertelin paskalle ja paskantaes ihmettelin miks rupee mälli lentämään :D
Olisipa kieltämättä hauskaa.Orgasmin kourissa painiva nisti joka paskoo samalla housuunsa. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja Justi »

Et taida apina ymmärtää lukemaasi? tai emt käytkö sää housut jalassa paskalla?
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kamalin kankkunen?

Viesti Kirjoittaja Damien »

Justi kirjoitti:Et taida apina ymmärtää lukemaasi? tai emt käytkö sää housut jalassa paskalla?
Ymmärsin kyllä.Ei hätää, omat hirveimmät krapulat tulivat myös sekakäytöstä.
Eli kaljaa ja kiljua sekaisin.Jälkimmäiseen ei ole niiden vuosien jälkeen tullut koskettua. :evil:
edit.Munsta tuntuu että vain apina tai tyhmempi eliölaji sekoaa piriin.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Vastaa Viestiin