Viimeisin ostoksesi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Portto
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 11:46 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Portto »

Kuva

Punaiset Nokian Hai -kumisaappaat. Prisma, 46,90e. Olen jo kauan näistä haaveillut ja nyt vihdoin ostin!

Lindexiltä harmaa, pitkä neule (32,90e) ja vaaleanruskeat farkut (29,95e).

Lisäksi koiralle häränhäntiä. Prisma, 7,60e. :lol:
"The worst thing about finally putting together a puzzle is finding there are missing pieces." -Dexter

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kiitos neuvosta, Valoviikate, täytyypä harjoitella kunhan ehdin. On ollut ongelmia koneen ja nettiyhteyden kanssa jo pitempään, joten kaikki on jäänyt tekemättä.

Ja sitten ne ostokset. Ruokaa ja herkkuja tuli tänään ostettua, sekä Klingeliltä sauvasekoitin 17,99e ja korurasia 9,99e.
Gods made heavy metal.

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Viina pullo x 2. :D
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

korvan rustoon snadi tribaalin pätkä ja ohimoon tarantella,mikä kutoo kärpästä seittiin.(ite piirretty mut ei nakutettu)
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Portto
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 11:46 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Portto »

Kuva

Alennuksesta iso pumppupullo Cutrinin Volumism-hoitoainetta. Hairstore, 9,95e.

Coca-Cola Light tölkissä. R-kioski, 1,80e.
"The worst thing about finally putting together a puzzle is finding there are missing pieces." -Dexter

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tiina kirjoitti:Kuva
Mies kun viikon yrittää niin kolmannella-neljännellä kauppareissulla onnistaa. Mikähän tuossa paperissa on niin vaikeaa muistaa. Toinen on kahvinsuodatinpaperit. Silloin kun kummatkin ovat loppu ei voi edes vääntää omia patentteja... :lol:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Selvä homma, JtR, mun täytyy ilmeisesti sittenkin olla mies, koska mulla on sama homma noiden suodatinpussien ja WC-rullien kanssa :shock:

Oma viimeisin ostos: valoa tulevaan syksyn pimeyteen, käsilaukku-LED-lamput (toinen tyttärelle) 3,95 kpl + paristot AAA 8kpl (2 jäi varallekin) 3,95 paketti, paikallinen S-market

Kuva
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Musta-vihiriä lm ja kahavi, Kittilän Nesteeltä tunti sitten. Sai taas päivän käynthiin.

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Kartonki tupakkaa(vihreä LM) paikalliselta tupakka "diileriltä" hintaan 15e ja kaupasta Kevyt Viiliä 10prk ja Alibi...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Portto
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 11:46 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Portto »

Outo Enkeli kirjoitti:Kartonki tupakkaa(vihreä LM) paikalliselta tupakka "diileriltä" hintaan 15e ja kaupasta Kevyt Viiliä 10prk ja Alibi...
Voin sieluni silmin nähdä, miten aamusella sytytät tupakan ja toisella kädellä lusikoit kevytviiliä suuhusi samalla Alibia selaten. :lol: Just hyvä!
"The worst thing about finally putting together a puzzle is finding there are missing pieces." -Dexter

HrZ
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 3:50 pm

HD_Wing_Camera

Viesti Kirjoittaja HrZ »


Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: HD_Wing_Camera

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

HrZ kirjoitti:http://tinyurl.com/5tsbvje
37$ ,-
Onko tuo siis RC-lennokkiin tuleva kamera? Jos painoa on tuo 30 grammaa, kuvausaikaa 3 tuntia ja hinta 37 dollaria niin kuulostaa hyvältä kaupalta.

Käyttökohteita voisi olla vaikka missä muuallakin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

HrZ
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 3:50 pm

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja HrZ »

On tarkoitettu ensisijaisesti radio-ohjattaviin lentäviin härveleihin, keveyden takia. Voihan kameraa käyttää vaikka narauttamaan jonkun auton ovien kolhijan parkkihallissa. Urheilijoille myydään takniikaltaan samanlaisia koteloituja malleja, vähintään 5x kalliimmalla hinnalla. Näppärä kaveri askartelee tuohon jonkinlaisen sääsuojan.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Outo Enkeli kirjoitti:Kartonki tupakkaa(vihreä LM) paikalliselta tupakka "diileriltä" hintaan 15e
Tuo on jo halpa. Taidat asua Itä-Suomessa? Helsingissä paikallinen sukka- ja tupakkakauppias pyysi kartongista venäläistä LM-röökiä 22 euroa jo pari vuotta sitten. Yritin tinkiä kahta kartsaa neljäänkymppiin mutta ei onnistunut ja annoin periksi. Hinnat kuulemma nousee Venäjälläkin ja polttoaineen hinta Suomessa, rahtikulut siis. Sanoin että polttoöljyllähän tuo Mersu kuitenkin kulkee ja sain vastaukseksi että polttoöljynkin hinta on noussut. :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Viimeisin ostoksesi?

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Kuva
Viimeksi muokannut Hannaaaa, Ke Syys 21, 2011 6:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä sitte?

Vastaa Viestiin