Tuota mieltä oli Hessu! Onhan niitä!Hessu52 kirjoitti:Eihän tässä kilttiydestä missään nimessä ole kyse, vaan mikä on polun oikea suunta ja sen me fiksummat tiedämme.
Ainahan on mukana joitakin, en nyt sanoisi latvasta lahonneita, mutta olkoon sitten sisukkaasti päätään puuhun takoavia!
Toisella areenalla Hessu on esittänyt itse ottamansa tuoreen valokuvan, jonka kertoo otetun samalta paikalta ja samaan suuntaan kuin ns. uhrikuva.
Täytyy myöntää, että tässä Hessu on onnistunut. Kuvaussuunta polun suuntaan verrattuna näyttää olevan täysin sama, jonka minä olen jo kauan sitten esittänyt. Kuvaussuunnan ja polun välinen kulma on suunnilleen sama kuin minun piirroksessani, jopa hämmästyttävän sama suunta. Ja todetaan, että polku näkyy menevän tuon kuvaussuunnan oikealla puolella. Siis polku todellakin kaartuu oikealle kuvaussuuntaan (kuvan keskilinja) verrattuna.
Alla minun jo kauan sitten esittämäni piirros uhrikuvan kuvaussuunnan ja polun suunnan välisestä erosta. Huomaan että Hessu on omaksunut tässä oikean kannan. Hyvä! Alla tuo minun kauan sitten esittämäni piirros. Hessun tuoreen valokuvan voi käydä katsomassa toisella areenalla kohdassa "Olavi Kivilahti".