Anu Kauniston murha Tampereella 2010

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Suomi24 kirjoitettiin, että ei ole omena kauas puusta pudonnut ja oli linkattu Timin ketju Jari Tanskaseen.
Liekö ovat mitään sukua? Geeniperimä muuten vain samankaltainenko :? :roll:
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Nooruska kirjoitti:^ Ei ole isätön koltiainen, mitä itse käsitin (kun samaa koulua Timin kanssa olen käynyt) niin Timi oli monilapsisesta uskovaisesta perheestä.
Tähän vielä lisäämään, että jotenkin muistan hänen äitinsä olleen jotenkin erikoinen. En nyt osaa tarkemmin sanoa millä tavalla.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Timi Tanskasta on haastateltu uusimpaan Alibiin (8/2012, s. 72-76). Tanskanen kertoo haastattelussa Savonlinnassa kesällä 2010 tapahtuneesta naisen pahoinpitelystä seuraavaa:

- Se oli perintäreissu. Minun ikäiseni nainen, joka käytti aineita, oli jonkin verran velkaantunut. Soitin naisen tapaamispaikalle ja otin itse ja myös hieman tarjosinkin naiselle enkelinpölyä (Tanskasen mukaan mikseri, missä on kokaiinia, heroiinia, ekstaasia ja amfetamiinia).

- Nainen kielsi kyseisen yli 500 euron velan ja sanoin, että tavalla tai toisella maksat. Kuristin häntä vähän aikaa ja kehotin maksamaan, kuitenkin joku toinen tulee ja perii sen joka tapauksessa, Tanskanen muistelee.


Tilanne eteni siihen, että Tanskanen löi naisen päätä muutaman kerran kiveen. Taju meni, mutta henki säilyi. Tanskanen otti uhrilta 60 euroa ja muutaman ekstaasinapin. Teon jälkeen hän pesi veret pois ja läksi kaverin luo kaljalle. Poliisit noutivat hänet sieltä myöhemmin.

Tanskasella oli aikoinaan tyttöystävä, joka odotti heidän lasta. Lapsi kuoli ennen syntymää ja tyttöystävä teki itsemurhan. Tanskanen ei kuitenkaan usko, että tyttöystävän kuolema olisi ollut niin yksinkertainen asia. Hänen mukaansa siihen liittyy epäselvyyksiä, ja ne ovat kalvaneet häntä vuosien ajan. Mies väittää, että Anu olisi jotenkin liittynyt vuosien takaisiin tapahtumiin.

Anu bongasi Tanskasen ravintola Hällänkellarista ja vei tämän asunnolleen. Tanskasen mukaan Anu riisui itseänsä ja pyysi häntä tekemään samoin. Tanskanen oli vastannut, että ei ole tullut tänne naimaan, josta Anu oli suuttunut. Tanskanen oli kertonut naimahaluttomuutensa syyksi "vuosien takaisen jutun". Anu oli tokaissut, että "mitä sä vanhoja muistelet". Any yritti lyödä Tanskasta, ja siitä alkoi veriteko.

Tanskanen väitti oikeudessa, että pään sisäinen ääni käski tehdä teon. Tästä hän toteaa Alibille seuraavaa:

- Olen kertonut nyt asian hieman eri tavalla kuin kuulusteluissa. Siellä mainitsin, että sisäinen ääni olisi käskenyt tappamaan. Itse teon kuvailin kyllä samalla tavalla. Kai sitä jotakin ääniäkin alkaa kuulla, kun vetää päivittäin gramman pari enkelinpölyä.

Tanskasen mukaan hänessä on todettu psykopatia eli hän on tunneköyhä ja tunnevammainen. Vankeinhoito on arvioinut hänet vaaralliseksi, jonka vuoksi hän viettää aikaansa suljetulla osastolla 23 tuntia vuorokaudesta. Yksi tunti käytetään ulkoiluun.



Kursivoidut kohdat ovat suoraa lainausta lehdestä.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Aika hyvin kylillä hiljennetty tuo huumeiden käyttö asia. Luin siitä ihan yllätyksenä tuosta. :shock: Kaikki muut asiat kyseisestä perheestä/Timistä suurinpiirtein tiedettiin, mutta ei huumeita.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Jätkä taitaa olla sekä hullu että tyhmä.
Muoks*
Luulin jo pystyväni välttämään näitä "päivittelyjä", mutta enpä näemmä malttanutkaan..

Todettakoon nyt vielä, että erikoinen ja mielenkiintoinenkin on surmaajan viittaus ex -tyttöystävänsä itsemurhan ja Anu Kauniston liittymiseen toisiinsa. Olisi hän voinut valottaa asioita tarkemmin, kun kerran väitteen ilmoille heitti. Liekö sairasta mielikuvitusta, kuten ilmeisesti Savonlinnankin tapauksen "syyt". Ehkä hän jopa itse uskoo niihin...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

Tikkewtz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 11:21 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Tikkewtz »

Tanskanen on tehnyt paskan puhumisesta taidetta. Mies, joka toimii "velkojen perijänä" hakkaa naisia. On siinä kova jätkä.
Fuck off, I am Clive Owen. That's mental

Pilottipoju
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:45 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Pilottipoju »

Timi joskus kesällä ennen tuota murhaa laitteli kaverini multa kyselemään, että onko hänestä paskaa puhuttu (tarkoitti ystävätärtäni joka oli erään Timin eksän kanssa hyvissä väleissä). Pelkäs ilmeisesti, että tämä entinen saattaa kertoa Timin tekemisistä. Tuollekin entiselle Timi oli keskenmenon aiheuttanut potkimalla, mutta kyseinen nuori nainen on kyllä hengissä tänäkin päivänä.

Raskaana olevalle ystävällenikin huuteli uhittelevasti Hällän tupakkakopissa tuona samana kesänä (ystäväni juhli limukupin äärellä synttäreitäni ja melkein pakosta raahattiin tupakkakoppiin) kauheaan ääneen kuinka kaikki hänestä valehtelevat ties mitä, että uskotko muka sitäkin saatanan ämmää (ex). Just joo, tainnu olla kaikki totta mitä on puhuttu ko. herrasta :?
It ain't no sin if you crack a few laws now and then, just so long as you don't break any.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tuollekin entiselle Timi oli keskenmenon aiheuttanut potkimalla
Eli se keskenmeno mistä Timi Alibissa puhuu olisi myös hänen itsensä aiheuttama? :shock:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Pilottipoju
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:45 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Pilottipoju »

Huonosti muodostettu oli lauseeni, en siis tiedä onko tuo alibissa mainittu keskenmeno Timin aiheuttama, mutta en epäilisi hetkeäkään tuon aiemmin kuulemani potkimisen perusteella :|
It ain't no sin if you crack a few laws now and then, just so long as you don't break any.

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Koko TIMI vaikuttaa idiootilta. Jo tuo enkelinpöly juttu alkoi mietityttää. On totta, että Enkelinpölyllä tarkoitetaan PCP:n lisäksi kokkelin,rauhisten,pollen ja esim. LSD:n yhdistelmää, mutta noita miksereitä on tehty jenkeissä joskus kauan sitten. Suomessa en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta TIMI:n kertomasta mikseristä(vaikka eihän se konsti eikä mikään ole sekoittaa aineita keskenään ja kutsua sitten vaikka enkelinpieruksi). Olisi kallis kerta-annos meidän hinnoilla, jotta saisi jonkin vaikutuksen ja turhakin tuo olisi. Ihan huuhaa mies koko jätkä.

Mielenkiinnolla kuuntelisin hänen tekemisiään. Joten jos joku tuntee tämän "velanperijän", niin voisiko meitä valaista. Nauravat koko jätkälle ympäri Suomen vankiloidenkin, mutta kyllä hän johonkin kerhoon vielä kelpaa jonkin tapon tms. tekemään ja lisää sitten lusimaan...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Tikkewtz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 11:21 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Tikkewtz »

Aizerbaidzan kirjoitti: Tanskasella oli aikoinaan tyttöystävä, joka odotti heidän lasta. Lapsi kuoli ennen syntymää ja tyttöystävä teki itsemurhan. Tanskanen ei kuitenkaan usko, että tyttöystävän kuolema olisi ollut niin yksinkertainen asia. Hänen mukaansa siihen liittyy epäselvyyksiä, ja ne ovat kalvaneet häntä vuosien ajan. Mies väittää, että Anu olisi jotenkin liittynyt vuosien takaisiin tapahtumiin.
On mieltä ylentävää, että luonto korjaa erheensä ja ei anna elinkelvottomien lisääntyä.
Aizerbaidzan kirjoitti: Tanskasen mukaan hänessä on todettu psykopatia eli hän on tunneköyhä ja tunnevammainen. Vankeinhoito on arvioinut hänet vaaralliseksi, jonka vuoksi hän viettää aikaansa suljetulla osastolla 23 tuntia vuorokaudesta. Yksi tunti käytetään ulkoiluun.
Tanskanen lusii liskolla ymmärrettävistä syistä ei sen takia että hän olisi miespuolisille vangeille jokin uhka. Tuo Tanskasen anteeksipyyntö ja pahoittelu tapahtuneesta oli viimeinen vittuilu omaisille, ultimate keskisormen näyttö. Jätkällä oli vielä tökerösti hakattu kyynel silmän alla. Tanskasen mukaan tietyissä piireissä sillä tarkoitetaan verikostoa. Jestas sentään olen sanaton....
Fuck off, I am Clive Owen. That's mental

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jätkällä oli vielä tökerösti hakattu kyynel silmän alla.
Irc-gallerian mukaan Tanskis teki ite tatuointeja itelleen, liekkö tonki väsänny...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Pilottipoju
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:45 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Pilottipoju »

Ainaskin ne liekit poskessa on tehty päivää paria ennen pidätystä. Oli iltapäivälehdissä mainostetun "10 vuotta" vanhemman tyttöystävänsä kanssa tehnyt kuvia toisilleen (oikeasti tuo tyttöystävä oli n.14 vuotta vanhempi, tunnen naisen aika hyvin). Tais jäädä kivat muistot tuollekkin kaverille kun peukalonvarret sutattu Timin tekemillä "taideteoksilla".
It ain't no sin if you crack a few laws now and then, just so long as you don't break any.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Outo Enkeli kirjoitti: Mielenkiinnolla kuuntelisin hänen tekemisiään. Joten jos joku tuntee tämän "velanperijän", niin voisiko meitä valaista.
Mä oon pitkin tätä ketjua viljelly faktoja, joita tiedän itse. Mut ne on aika sellasta kaukasta, kun en läheisesti Timiä LUOJAN KIITOS ole tuntenut.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Re: Anu Kauniston surma Tampereella 2010

Viesti Kirjoittaja lost »

Tämä Timihän on lempäälästä kotoisin? Onko häntä kutsuttu joskus lempinimellä "Tiko"? Muistaakseni joku häntä oli irc-galleriassa tuolla nimellä kutsunut. Joskus ehkä 7 vuotta sitten minua varoteltiin (olin itse tuolloin teini-ikäinen) lempääläläisestä Tikosta. Tiko oli kuulemma saanut joskus jonkun kolauksen päähänsä ja muuttunut sen jälkeen oudoksi. Huhun mukaan tämä Tiko oli yrittänyt raiskata jonkun lempääläläisen tytön tämän kotipihassa, mutta tytön onneksi hänen isänsä oli juuri tullut kotiin, eikä mitään vakavampaa sitten ollut päässyt käymään. Kerran yksi kaverini näytti minulle kuka tämä heppu on kun sattui tulemaan meitä Treellä vastaan. En kuitenkaan muista oikein hänen ulkonäöstään mitään (tapahtuneesta tosiaan vuosia aikaa), mutta oli kuitenkin laihempi ja hintelämpi mitä nämä julkisuudessa olleet kuvat Timistä. Mietin silti, että voisiko kyseessä olla sama henkilö? Ikä ja paikkakunta kuitenkin täsmäävät ja nimi on niin samantyylinen.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.

Vastaa Viestiin