Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Koob
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Elo 30, 2012 9:31 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Koob »

R.I.P Ari Asp.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ei mitään R.I.P:ä tälle paskalle. On vaan helvetin hyvä jos ymmärsi kuolla. Jos on kuollut niin ainut ikäväpuoli on se että paska yleensäkkään syntyi.
Piilohomot on in.

Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 615
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

Koob kirjoitti:R.I.P Ari Asp.
Onko paha saanut viimein palkkansa?

iitukka92
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Marras 11, 2012 1:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja iitukka92 »

Ari Asp, kenestä nevalaisen jobbesta sie puhut?

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Hän on menehtynyt tänä vuonna, eli ei voi enää kysyä. En tiedä, mihin meni näin nuorena. Harmi sinänsä jotenkin. Hän kuitenkin itse oli valmis tästä keskustelemaan ja ottamaan kantaa. Itse yritin olla hänelle tässä asiallinen, mutta ehkä olisin voinut olla selkeästi mukavampi, minä näin hänessä kuitenkin jotain positiivista.

Kannattaa varmaan kaikkien täällä vähän miettiä, että miten tuntemattomille ihmisille kirjoittaa, että haukkuuko ja tuomitseeko, kun on rikollisia, joilla on itsetunto heikko ja jotka näkevät itsensä vain huonoina ja alhaisina ihmisiä, ja sitten tulee joukkio, joka huutaa, että he ovat huonoja ja alhaisia ihmisiä, joilla ei ole mitään arvoa. Sellainen ei palvele mitään eikä auta ketään.

Kaalisoppa
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Pe Tammi 14, 2011 7:51 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Kaalisoppa »

Siru83 kirjoitti:En tiedä, mihin meni näin nuorena. Harmi sinänsä jotenkin.
Kyllä mun mielestä olisi ollut huomattavasti parempi, jos olis mennyt vaikkapa vielä 35 vuotta nuorempana. Paljon paskaa olisi jäännyt tapahtumatta.

Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 615
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

Kaalisoppa kirjoitti:
Siru83 kirjoitti:En tiedä, mihin meni näin nuorena. Harmi sinänsä jotenkin.
Kyllä mun mielestä olisi ollut huomattavasti parempi, jos olis mennyt vaikkapa vielä 35 vuotta nuorempana. Paljon paskaa olisi jäännyt tapahtumatta.
Sama. No Mercy.

aspiin
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 12:14 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja aspiin »

Mind Over Matter kirjoitti:
Koob kirjoitti:R.I.P Ari Asp.
Onko paha saanut viimein palkkansa?
Mikä paha, sinä vai !!! no toivottavasti saat "sitten" hyvän palkan.....Varmaan on paljon huonompi, olet varmaan kuullut se joka toiselle kuoppaa ..... jne. niin, mietippä....jos on millä miettiä:( :evil:

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Siru83 kirjoitti:Hän on menehtynyt tänä vuonna, eli ei voi enää kysyä. En tiedä, mihin meni näin nuorena. Harmi sinänsä jotenkin. Hän kuitenkin itse oli valmis tästä keskustelemaan ja ottamaan kantaa. Itse yritin olla hänelle tässä asiallinen, mutta ehkä olisin voinut olla selkeästi mukavampi, minä näin hänessä kuitenkin jotain positiivista.
hienoa siru,aspi näkyy olevan hautuumaalta käsin linjoilla..lienee saanut läppärin arkkuun
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Tai sitten linjoilla on taas se Aspin tuttava, joka kirjoitteli hänen tunnuksillaan tämän ketjun edellisellä sivulla ja Tauno Pasanen-ketjussakin...

http://www.murha.info/phpbb2/search.php ... 5&sr=posts
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

ahs
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Loka 18, 2013 1:31 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja ahs »

Mitä ihmeen pelleilyä harrastat, eikö edes vainaja saa olla rauhassa; asetu hänen asemaansa, tuskin itsekään haluaisit levitettävän maallisen elämäsi jälkeen kaikenlaista paskaa, mikä ei edes ole todellista totta. Häpeäisitte edes vähän, kaikesta huolimatta em. poismenneen henkilön hyvin tunteneet ja hänen erittäin läheiset ystävänsä toivottavat kaikille Hyvää Joulua ja Tulevaa Uutta Vuottakin. Em. oli aivan eri ihminen kuin kuvaukset!

Joku toinen
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: La Tammi 28, 2012 11:22 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

ahs
Eli Ari Asp oli syytön murhiin?

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Ari on edesmennyt, joten sillä asialla arvuuttelun (ja pilkan) voi päättää. Jos joku hänen tunnuksillaan enää missään kirjoittelee niin ei ole hän.

R.I.P. Ari.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Inhorealisti

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Kissankello kirjoitti:Ari on edesmennyt, joten sillä asialla arvuuttelun (ja pilkan) voi päättää. Jos joku hänen tunnuksillaan enää missään kirjoittelee niin ei ole hän.

R.I.P. Ari.
Ei millään pahalla Kissankello, mutta sama ongelma kuin ennenkin: se että yksi henkilö sanoo jotain näppäimistönsä takaa ei tee asiasta totta. Jos pystyt jotenkin todistamaan asian (kuten esim. kuva hautakivestä), väitteesi on uskottavampi.

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Imatran haulikkomurhat elokuussa 1985

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Inhorealisti kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:Ari on edesmennyt, joten sillä asialla arvuuttelun (ja pilkan) voi päättää. Jos joku hänen tunnuksillaan enää missään kirjoittelee niin ei ole hän.

R.I.P. Ari.
Ei millään pahalla Kissankello, mutta sama ongelma kuin ennenkin: se että yksi henkilö sanoo jotain näppäimistönsä takaa ei tee asiasta totta. Jos pystyt jotenkin todistamaan asian (kuten esim. kuva hautakivestä), väitteesi on uskottavampi.
Minä en todistele sinulle -enkä kenellekään muullekaan- yhtään mitään. Saati sitten että tänne postailisin jotain hautakivien kuvia. Minun puolestani jokainen saa uskoa tai olla uskomatta aivan mitä haluaa.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Vastaa Viestiin