Taksiautoilijan surma Vilppulassa 1996

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17109
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Taksiautoilijan surma Vilppulassa 1996

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Poistettu. Palautetaan myöhemmin.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Ti Joulu 23, 2008 9:48 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kyynel
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 5:48 pm

Viesti Kirjoittaja Kyynel »

Muistan tämän tapauksen hyvin, koska olen tuolta suunnalta kotoisin, nykyään tosin asun jo muualla. Ihan pari päivää aikaisemmin oltiin kavereiden kanssa manailtu, ettei Mänttä-Vilppula-Keuruu-suunnalla ikinä tapahdu mitään jännää :roll: Siinä kyllä meni lapsenusko siihen, että pahat asiat tapahtuu aina jossain muualla kuin omalla kotikylällä. Lintukoto se kyllä vielä siihen aikaan oli, mitä nyt namusedistä joskus meitä lapsia varoiteltiin :lol:

Huhuja tästä tapauksesta liikkui kylillä paljonkin, ja kyllä niistä osa lastenkin korviin kantautui. En enää edes oikein muista niitä, ja ne muutenkaan tuskin ovat olleet kovin todenperäisiä, tuolla suunnalla ainakin minun lapsuudessani juoruilun jalo taito kukki :(
kyynel
hei katso mitä olet saanut aikaan
hän saattaa lähteä, milloin vain uudestaan
Papa Rassi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 11:19 pm

Re: Taksiautoilijan surma Vilppulassa 1996

Viesti Kirjoittaja Papa Rassi »

Miksi teksti on poistettu?
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3851
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Taksiautoilijan surma Vilppulassa 1996

Viesti Kirjoittaja Luupää »

.

Tohtori on poistanut sen itse silloin kun se vielä oli mahdollista. Syytä voi kysellä häneltä itseltään. Eikä tämä ole ainoa tapaus kun ketjuja on taannoisen - nyt jo poistetun - jälkimuokkausmahdollisuuden vuoksi räävitty myöhemmille lukijoille käsittämättömiksi.

.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Vastaa Viestiin