" Katso ihmistä.. "

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

mikaelk

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

En oo tähän ketjuun aiemmin kirjoittanut mitn vaan nyt satuin lukee lävitse. Mielenvikasen olosta juttua ja epämääräisiä tuherruksia Teacher heittänyt kehiin, kertakaikkiaan.. Teacher on hiljentyny vuos sitten, ilmeisesti sit joko lopettanut trollauksen tai päässyt/joutunut hoitoon? (vai aloittanut toteuttamaan masterplääniään.?) 8)

On meitä moneks. Tavallaan viihdyttävääki luettavaa nää horinat..

Edit: tai sitten tosiaan näin;
hirvoska kirjoitti:ylläpitäjät vissiin ainakin tietävät sinun Techer juttusi ja kirjoituksesi ja luulen että kohta tätäkään ketjua ei ole ja sinulla pääsy kieletty näille sivustoille

Teacher.Jill
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 12:55 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher.Jill »

mikaelk kirjoitti:En oo tähän ketjuun aiemmin kirjoittanut mitn vaan nyt satuin lukee lävitse. Mielenvikasen olosta juttua ja epämääräisiä tuherruksia Teacher heittänyt kehiin, kertakaikkiaan.. Teacher on hiljentyny vuos sitten, ilmeisesti sit joko lopettanut trollauksen tai päässyt/joutunut hoitoon? (vai aloittanut toteuttamaan masterplääniään.?) 8)

On meitä moneks. Tavallaan viihdyttävääki luettavaa nää horinat..

Edit: tai sitten tosiaan näin;
hirvoska kirjoitti:ylläpitäjät vissiin ainakin tietävät sinun Techer juttusi ja kirjoituksesi ja luulen että kohta tätäkään ketjua ei ole ja sinulla pääsy kieletty näille sivustoille
Yllä oleva epäuskoinen kirjoitelma sai minut palaamaan takaisin tämän ainutkaisen viestin muodossa. Todistaakseni että;

Olen edelleen täysin vapaa toteuttamaan omia halujani, ja silloin kun minusta siltä tuntuu. Elän, kukoistan ja voin hyvin. En ole halujeni orja, vaan minä ohjaan niitä eikä toisinpäin.
Eli, en ole kuten he jotka pakenevat mielenvikaisuuden viitan suojiin kun ei ole enää muuta pakopaikkaa minne mennä, käyttäen sitä puolustuksena omille teoilleen. Kuten esim. Yliopistoiskujen ja muiden vastaavanlaisten suunnittelijat.

Olen terveeksi todettu, ja oppinut kätkemään oikean minäni muilta, päästäen sen valloilleen vain kun siihen on tarvetta. Näet kaikki mitä teen (noin yleensä) on tarkoin harkittua, ja hyvin hyvin harvoin spontaania. Perustuen oma analysiin tilanteesta ja mihinkä olen itseni altistamassa.
Kaikelle löytyy jokin syy, selitys ja tarkoitusperä.

Joten esim. Lurker, joka on minulle silmän edelleen velkaa valheillaan olisi kerättävä. Mutta koska olen myös realisti, niin tiedän vallan hyvin etten sitä häneltä tule saamaan. Näinollen vaihtoehdoksi jää kompensaatio, että kerään perittävän joltakulta toiselta Lurkerin sijaan. Tekeekö tämä minusta pahan ihmisen jonkun silmissä? Toivon totisesti ettei tekisi, koska syyhän on alunperi Lurkerin, ja kun meni availemaan ovia joiden sisällöstä hän ei tiennyt mitään.
Näillä palstoilla kun jokainen uskoo olevansa mielen suuri tuntija, ja mitä sen labyrinttimäisiltä käytäviltä voikaan löytyä..

Näin siis teoriassa, ja esimerkin vuoksi.

Joten se mitä aina välillä miehille teen, näille ylimielisille ja omahyväisille henkilöille palvelee kaikki tarkoitusta. Koska onha minullakin oikeus olla olla oma itseni siinä missä muutkin ovat, yhteiskunnasta viis. En ole täällä palvelemassa sen etuja. En näet pyytänyt että saisin liittyä siihen, enkä tulekkaan. Yhteiskunta jossa vanhemmat tappavat lapsiaan, aviomiehet puolisoitaan, joka lailistaa väkivallan jääkiekon muodossa ja jossa sokeasti palvotaan urhelijoita yms. vain siksi koska oma kutistunut ego sitä vaatii.

Mitä säästettävää tässä on?

Ja tiedoksi myös, vanha nimimerkkini olisi voimassa ellen olisi hankkiutunut eroon salasanasta noin vuosi sitten. Pikku kissimirrit luulevat että normaalilla kirjoittelulla joka vielä perustuu faktoihin, voi saada bannin. Think again.
Viimeksi muokannut Teacher.Jill, To Tammi 07, 2016 4:40 pm. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Made in Kensington.

Teacher.Jill
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 12:55 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher.Jill »

" First from Yorkshire. Fourth born in Virginia.
Second daughter of Finnish ancestry.
The last sea in outer space.
Why from the soulless man.
The first from the terror from El Paso.
The cannibal gives you his meal.
Final is where the three rivers flow.
Eight to give me my name. "

-Teitä muistaen, ja kunnioittaen. Teacher.

Hyvästi
Made in Kensington.

Agatha C.
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:40 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Agatha C. »

Kuulostat kyllä juuri siltä samalta häiriintyneeltä kaverilta, joka näitä yliopisto-iskuja suunnitteli ja joka istuu nyt Niuvassa hoidossa. Sairashan sinä olet, ei siellä terveet istu. Unohda ne kostonhimoiset ajatukset miessukupuolta kohtaan ja keskity hoitoon mitä siellä saat! Ei teille ole hyväksi olla näillä keskustelupalstoilla, ihme ettei ylilääkäri ja henkilökunta sitä siellä tajua.

hirvoska

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja hirvoska »

Agatha C. kirjoitti:Kuulostat kyllä juuri siltä samalta häiriintyneeltä kaverilta, joka näitä yliopisto-iskuja suunnitteli ja joka istuu nyt Niuvassa hoidossa. Sairashan sinä olet, ei siellä terveet istu. Unohda ne kostonhimoiset ajatukset miessukupuolta kohtaan ja keskity hoitoon mitä siellä saat! Ei teille ole hyväksi olla näillä keskustelupalstoilla, ihme ettei ylilääkäri ja henkilökunta sitä siellä tajua.
Tää ihminen joka tän ketjun kehitti on vain keksinyt koko hel......vetin tarinan itsestään ja haluu
vain kiusata muita infolaisia mun mielestä koko teacher ketjun ja ihmisen saisi poistaa koko murhainfosta niin ällöttävä ääliö kuin on ja mahtaa olla alaikäinenkin kyllä on varmaan kovin hauskaa kiusata ja pilkata muita kunnes pilkka sattuu omaan nilkkaan ja hyvin kovaa ei ton techerin äö oo kuin nolla asteisen lapsen tasolla eli hyvästi ikuisesti

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Hirvoska,ainahan meistä puutteita löytyy,minä olen suorastaan malliesimerkki sellaisesta ihmisestä.

Oma sheefferimme eli yli kymmenvuotiaaksi ja kissa vieläkin vanhemmaksi :).Molempien älykkyysosamäärät ylittivät huomattavasti oman keskinkertaisen tasoni.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Minusta ketjun aloittaja on koko ajan tuntunut olevan enemmän tosissaan kuin moni muu täällä, mutta toki samaan aikaan provosoinut muita kirjoittajia siinä paikotellen hyvinkin onnistuen. Tarve kirjoittaa näitä asioita julkisesti kertoo enemänkin tarpeesta tulla nähdyksi ja kuulluksi omien ajatustensa kanssa kuin välttämättä mistään sen kummemmasta sairaudesta tai minkään ajatuksen tosiasiallisesta toteuttamisesta käytännössä. Ajatukset ovat ajatuksia ja tunteet tunteita. Hämmentävää, miten moni kokee pelkän asian lausumisen vääräksi. Ei kai se, että kertoo jotain tarkoita, että kertomansa asia olisi välttämättä sellaisenaan totta? Kirjan kirjoittaja voi verhoutua henkilöiden taakse, mutta ne kirjoitetut asiat ovat kuitenkin sieltä kirjoittajan ihan omista näkemyksistä ja koetuista asioista tulleita havaintoja ja pohdintoja, emme silti leimaa kirjailijaa hulluksi joka kuuluisi Niuvaan? Miksi siis netissä kirjoittaminen leimaa kirjoittajan persoonan hulluksi?
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

mailis kirjoitti:oliko tämän ketjua aloittaja mahdollisesti tesoman murhaaja
Tesoman tunnustajan kuvan perusteella ei ainakaan tämä kriteeri tuntuisi täyttyvän.

"Olen iältäni noin 30. vuotias, ja syntymäsukupuoleltani mies, mutta minulla on todettu ns.
sukupuoli identiteetti häiriö, joten pidän itseäni naisena. En ole läpikäynyt sukupuolenkorjaus leikkausta."

Luulisi että jotenkin näkyisi habituksessa.

Mutta aloittaja on tainnut vain liikaa katsella Uhrilampaita.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Teacher kirjoitti:
Ma Joulu 30, 2013 1:26 am
Hei,

Olen joskus käynyt näillä sivuilla, mutten ole aikasemmin kirjoitellut mitään enkä seurannut täällä olevia keskusteluja aktiivisesti joten en tunne teitä.

Mutta minulla on eräs asia.

Eikä se ole fiktiota, enkä siksi aijo pyydellä anteeksi sitä mitä aijon teille nyt kertoa.

Olen jo pitkään epäillyt että saatan olla mahdollinen, muodostuva sarjamurhaaja(ko?). ,
Jos olet hyvä Teacher vielä täällä lukemassa vastauksia tähän aloittamaasi ketjuun, niin voin suositella sinulle terapiamuotoa, jolla paranisit varmasti jopa ilman lääkkeitä niin, ettei jatkuvaa pelkkään älyllisyyteen perustuvaa kontrollointia rajuille impulsseillesi enää tarvita. Tunne- ja kohtaamisterapian eli primaaliterapian avulla voisit elää elämäsi lopulta vapaana ja tasapainoisena ihmisenä ilman jatkuvaa heiluvaa helvettiä ja vaaraa tuhota niin omaa, kuin eläinten, kuin toisten ihmisten elämää.

Ongelmasi ovat nimenomaan tunnetason ongelmia ja äly ei niiden korjaamiseksi koskaan tule riittämään. Se on loputon suo ja vie tosi paljon päivittäistä energiaa, johtamatta lopulta oikeastaan mihinkään. Tunteisiin pääsee kunnolla kiinni vain tunteiden kautta ja siihen tarvitset terapiaa, jossa tunteet voi kohdata ja kokea, purkaa turvallisesti niin, että eheydyt ja lopulta ihan oikeasti paranet. Näen että sinussa on paljon täysin oikeutettua, patoutunutta vihaa ja sen takana itkua ja surua. Torjutut tunteet siis kaikkien näiden impulssiesi takana, ei mitään muuta.

Suomessa ei tätä terapiamuotoa valitettavasti ole. Joudut hakemaan sen ulkomailta. Mutta englanninkielen taitosi on hyvä, joten se auttaa. Tarvitset myös rahaa. Täällä Suomessa psykiatrit ja terapeutit eivät ymmärrä kunnollisesta tunnetyöskentelystä yhtään mitään, eivätkä pysty sinua auttamaan, kuten olet jo huomannut. Suomalainen mielenterveysjärjestelmä perustuu pakkokeinoihin, kidutukseen ja ihmisten tuhoamiseen lääkkeillä ja sähköshokeilla ja on täysin ammattitaidotonta potaskaa.

Tällä haavaa kunnollista terapiaa saat Los Angelesista, San Franciscosta ja Lontoosta. Tässä hieman linkkejä.


http://www.primaltherapy.com (Arthur Janov)
http://www.lapp.org (London Association of Primal Psychotherapists)
http://www.primalinstitute.com (Vivian Janov)
http://www.paulvereshack.com (Paul Vereshack) , myös dvd
http://www.primal-page.com (John Speyrer)


Oma terapeuttini toimii nykyisin San Franciscossa, Theresa Sheppard-Alexander

http://theresasheppardalexander.com/


Arthur Janov kertoo terapiasta näin

https://www.youtube.com/watch?v=_bcOO3JICgY


Näin tämä terapia käytännössä menee. Tässä sitä tekniikkaa kokonaisuudessaan.

https://www.youtube.com/watch?v=nQLzUzOaSLo

Vastaa Viestiin