Elisa Kissa-Öberg

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7461
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

mielikki kirjoitti:Olen jo ihmetellytkin miksei Kissa-Öbergistä ole aiemmin täällä avattu keskustelua.
Kissa-Ö on netti kiusaaja sairas sellainen.Aina kaikkien kimpussa.Ihan kaikkien.
Ainoat nettikiusaamiset olen kuullut suorittaneen mainittua Savolaista kohtaan ja samalla olisi suuri eläinten ystävä. On puolustanut sukulaistaan/ystäväänsä Tarkkia, kun ei aluksi uskonut tekoihin. Voi vieläkin ajatella Tarkin naisystävän olevan suurempi rikollinen, joka on oikeudessakin osittain todistettu juttu.

Kissa Ö on kaikesta huolimatta yksityishenkilö, jota vastaan olisi turhaa pitää sen suurempaa ajojahtia.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Ei kait saa ketään vastaan ajojahtia ajaa,mutta kyllähän täälläkin(murhainfo) on par aikaa käynnissä aivan syyttömiä ihmisiä vastaan ajojahteja.Pilvinpimein,niin että ihan oksettaa.
Kissa-Ö kyllä mustamaalaa ihan jokaisen joka ei häntä mielytä.Hänen kuuluisi hankkia apua itselleen.
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

""Ellu olet kuulemma huomenna taa mv lehdessä naamasi kanssa."

Tämä viesti tuli eilen emailitse itävaltalaisen anonymous-palvelimen kautta. Ari Savolainen kai oletti, että lähestymiskieltohakemukseni hylätään.

Tänään Ari Savolainen määrättiin vuodeksi perusmuotoiseen lähestymiskieltoon allekirjoittanutta kohtaan."


Blogista Kissa Pöydällä http://lizthecat.blogspot.fi/2016/08/ar ... ttiin.html
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Ari varmaan julkaisee tuon koomisen lapun kokonaisuudessaan.jostain syystä ööperi ei kehtaa sitä itse julkaista? :)
näätte kyllä miksi ei kehtaa.
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Kiitos vinkistä. Huomiotani kiinnitti lause: "Savolainen ei ole saapunut käräjäoikeuden istuntoon". Jos suhtautuu noin yliolkaisesti oikeuslaitokseen, ei tarvitse sitten valittaa oikeusmurhasta, kuten tuon kirjoituksen otsikossa näyttää tekevän!
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Elisalla on jostain syystä nettihiljaisuus päällä.

Eräällä foorumilla epäiltiin syyksi tietokoneen takavarikointia rikoksen tekovälineenä.
it's my car !
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Tälle palstalle Kedonkukkasella on onneksi tällä hetkellä banni päällä. :)

Ottamatta kantaa puolesta tai vastaan näiden muutaman henkilön vuosia jatkuneeseen, silmittömään nettiherjaamiseen puolin ja toisin, se kuluttaa mielestäni aivan turhaan oikeuslaitoksen resursseja ja sen pitäisi mielestäni jo itsessään olla rangaistavaa. Käsittämätöntä, miten nämä saavat jatkaa, loputtomiin. Tällä palstalla mua lähinnä ihmetyttää, että miten kukaan ihminen voi olla niin sairas, yksinkertainen tai vihansa sumentama, ettei tajua, että kaikki muut tajuavat, kuka on lukuisten samanaiheisten avattujen ketjujen ja nimimerkkien takana. Yrittää vaan esittää tyhmää ja jankata että kuka, mikä, missä.

Ja siltä varalta, että jos jossain kohtaa asianosaiselle sattuu osumaan lääkehuurujen keskellä niin selvä hetki että ymmärtää kirjoitettua tekstiä, niin sanon: mene pois sinne omaan blogiisi meuhkaamaan. Täältä et sympatioita saa.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Elisa Kissa - Öbergin "verkkoviestin jakelun keskeytysvaade" murha.info sivustoa vastaan ei ole vielä
käsitelty Helsingin Käräjäoikeudessa, tarkistin "R 16/5413" asiantilan hetki sitten . Päätös julkaistaan
tällä keskustelufoorumilla osoituksena siitä, miten Elisa Kissa-Öberg kuormittaa oikeuslaitosta.
http://www.vanhemmat.com/keskustelu/vie ... &start=720
it's my car !
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Todennäköisesti tuokin vaade koskee jotain viestiketjua joka on eri multiniccien viestien takia jo ylläpidon puolesta poistettu.
sehän ei öberiä haittaa,copypastaa vaateitaan viranomaisten kiusaksi ja palstan modejen päänvaivaksi.palstan ylläpito ilmeisesti joutuu myös viranomaisten mielenkiinnon kohteeksi noiden vaateiden takia.
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Ollijoki kirjoitti:Todennäköisesti tuokin vaade koskee jotain viestiketjua joka on eri multiniccien viestien takia jo ylläpidon puolesta poistettu.
sehän ei öberiä haittaa,copypastaa vaateitaan viranomaisten kiusaksi ja palstan modejen päänvaivaksi.palstan ylläpito ilmeisesti joutuu myös viranomaisten mielenkiinnon kohteeksi noiden vaateiden takia.
Kissan blogista. Kirjoituksessa mielenkiintoinen vihjaus minfon yhden ylläpitäjän henkilöllisyydestä.

"Nyt Helsingin Käräjäoikeudessa on linjattu, että ihmisestä saa todellakin kirjoittaa nimeltä mainiten pelkkää p...aa. Ihan kirjaimellisestikin!

Käräjätuomari Jukka Jaakkola ei määrännyt keskeytettäväksi viittä murha.infolla julkaistua viestiä, joista tein keskeytyshakemuksen.

Viestit ovat kaikki samaa tasoa kuin tässä julkaistu. Niissä ei ole sanaakaan totta. Viestien kirjoittaja - joka mitä todennäköisimmin on Ari Olavi Savolainen - on selvästikin aikoinaan seurannut suomi24 Heinola-keskustelua. Hänhän osallistuikin keskusteluun ahkerasti - n. 200 kertaa hän kirjoitti, että suunnittelen "espoolaisen perheenisän" murhaamista.

Savolainen myös kirjoitteli ahkerasti Heinola-palstalla käytetyistä koirankakkapusseista, jota muka säilytän auton hanskalokerossa.

Kerroin Heinola-keskustelussa miten vaikea oli saada meidän talosta vastaavaa isännöitsijä ja kunnallispolitiikassa mukana olevaa ympäristötarkastaja suorittamaan talossamme ilmastoinnin mittaukset. Puolen vuoden "taistelun" jälkeen se viimein onnistui. Mittaustulosten perusteella meidän silloisessa asunnossamme ilmanvaihto ei toiminut juuri ollenkaan. Samoin oli muutaman muun asunnon laita. Välittömästi tämän jälkeen ilmanvaihtokoneen moottori vaihdettiin tai korjattiin (asia jäi epäselväksi).

Tämän asian minfolla nimimerkillä CharlesBronson kirjoittaja on kuitenkin muuttanut siihen muotoon, että "huonon ilmanvaihdon syynä oli Elisan koiran paskomat ja kusemat lattiat, sekä matot".

Kysyin erään juristin mielipidettä tästä ja hän sanoi, että kunnianloukkaus-ilmoitushan noista varmaan menisi läpi, mutta kun kirjoittajaa ei pysty varmuudella tietämään.

Minfon sääntöihin kuuluu, että yleensä yksityishenkilöitä ei siellä solvata nimellä. Nähtävästi allekirjoittanut sitten on siinäkin poikkeus.

Huhutaan, että Ilja Janitskin on minfon ylläpitäjiä! Kun ottaa huomioon, että myös MV-julkaisussa on allekirjoittaneesta ollut aika hurjia Ari Savolaisen kirjoittamia juttuja, ei tunnu ollenkaan kaukaa haetulta tuo huhu.

Verkkoviestin jakelun keskeytyshakemukset ovat aika ongelmallisia mikäli ei ole varaa palkata asianajajaa. Itse en ole käyttänyt asianajajaa, koska minulla ei ole siihen varaa. Yksi jakelun keskeyttäminen on kuitenkin hakemuksestani määrätty, koskien - missäpä muualla kuin vanhemmat.comilla - ollutta kirjoitusta.

Tällä hetkellä Helsingin hovioikeudessa on kymmenkunta valitusta koskien verkkoviestin jakelun keskeytyshakemuksia.

Sain tänään tiedon, että Ari Savolainen on hakenut valituslupaa hylätylle verkkoviestin jakelun keskeytyshakemukselleen, joka koski Kissa Pöydällä -blogissa julkaistuja Savolaisesta ottamiani kuvia. Savolaisen lupalakimiehen Jari Kinnusen mukaan "kuvilla ei ole viestintäarvoa, vaan valokuvien julkaisemisen tarkoituksena on pitää yllä Savolaiseen vihamielisesti suhtautuvien henkilöiden mielenkiintoa häneen".

- Tarkoitetaanko noille henkilöillä ehkä Kirkkonummen vastaanottokeskuksen väkeä? Savolainenhan on Suomen Kuvalehden mukaan ahkerasti käynyt siellä kyttäämässä ja kuvaamassa keskuksen asukkeja.

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa ... kesakuuta/ "
Antsa
Poliisikoira Rex
Viestit: 288
Liittynyt: To Huhti 24, 2008 2:34 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Antsa »

En ole perehtynyt kissojen, koirien tai Salosten elämään niin tarkasti, mutta mitä olen käsittänyt, niin kyseessä on kiusaaminen netissä ja muuallakin sekä spämmäily ties missä ja multinikkeily. Nyt tässä ketjussa on muutama aika tuore minfolainen, joilla on aika selkeä ja yksipuolinen käsitys tapahtumista... Joku muu saa sitten laskea 1+1 ja reagoida jos siltä tuntuu.
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Ei oikein menesty noi öberin vaateet.vanhemmat comissa näytti olevan ellun viimeisin hylätty vaade joka koski tätä palstaa.jostain koiranpaskan säilömisestä autoon ja sen haisevasta asunnosta. Käräjäoikeus laittoi laput taas mappi Ö:hön ja hylkäsi ne.eivät vaivanneet palstan ylläpitoa mokomalla asialla.
Höpövaateisiin oli taas sotkettu Ari ja Mv lehti.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Minne Elisa ikinä muuttaakaan, niin siellä syttyy konflikti.
Alla olevassa linkissä Elisan näkemys asiasta.
Sitä lukiessa pitää kuitenkin muistaa, että Helsingin käräjäoikeuskin on todennut:
Asiassa: R 16/587

"Kissa-Öberg itse tarvittaessa muuntaa totuutta omissa kirjoituksissaan."
http://lizthecat.blogspot.fi/
MUSTIKKATIE 2 HÄMEENLINNA


17.2. aamulla olin lähdössä koirien kanssa ulos, kun huomasin tämän. Jotain nestettä on kaadettu postiluukusta. Tuo paperinpala on tuossa siksi, että kokeilin onko kyse todella nesteestä. En ollut uskoa silmiäni.

Olen yrittänyt saada aikaisemmin tästä rapusta pois vihaista saksanpaimenkoiraa, joka on purrut monia. Koiran omistajan ystävät ovat uhkailleet mua. Maanantaina on lähestymiskielto-oikeudenkäynti yhtä vastaan.

Tämän takana lienee kuitenkin tässä talossa asuva, koska ovet ovat päivälläkin lukossa ja ovikoodi on vaihdettu hiljan. Havaitsin tämän n. 6:35.



Kaksi naapuriamme oli alunperin laatimassa valitusta kyseistä koirasta. Toisen auto oli tahrittu (nähtävästi tällä) viikolla; siihen oli tussilla kirjoitettu koko kyljen pituudelta HUORA. Naapuri ei suostu puhumaan kanssani, arvatenkin pelkää.



Mustikkatie 2:n hallitus






Lähettänyt Elisa Kissa-Öberg klo 21.39 Ei kommentteja: Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa TwitteriinJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
perjantai 27. tammikuuta 2017
TAPPAJAKOIRAN NAAPURINA
Päivitetty 28.1. Tapasin rappukäytävässä naapurin, jonka kanssa en ole ennen jutellut ja kysyin, onko hänellä kerrottavaa tästä koirasta. "Ne schäferit oli kesällä vapaana rannalla ja se toinen meinasi käydä mun vaimon kimppuun."


Muutimme lokakuun lopussa ihanaan asuntoon, jossa on järvinäköala. Vuokrasopimusta allekirjoittaessa kävi ilmi, että tässä talossa asuu koira, joka on hyvin tunnettu täällä. Se on tappanut jo yhden pienen koiran. Oltiin kuitenkin niin innoissamme tästä asunnosta, että emme enää peruneet muuttoamme, vaikka olimmekin suuresti epäröivällä kannalla.

Vuokraisäntämme äiti Anja Liiman-Rönnberg - joka teki vuokrasopimuksen - myös väitti, että saksanpaimenkoiralla on kuonokoppa ja että se ei muka ole ihmisille vihainen...

Kaikilla on se käsitys, että Liiman-Rönnberg on taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, mutta hän itse kieltää asian. Ja sanoo, että hallituksen kokoonpano ei kuulu vuokralaisille. Liiman-Rönnberg joka tapauksessa puolustaa Råmania intohimoisesti.

Jouluaaton aattona Råmanin toinen koira (malinois) hyökkäsi hampaat irvessä minua kohti rappukäytävässä. Sillä oli hihna perässään, mutta hihnasta ei pitänyt kukaan kiinni. Koira on nähtävästi ns. pelkopurija, koska huutaessani se perääntyi. Koira vapisi pelosta kun minä ja sen omistaja (joka tuli rappuun ulkoa) kävimme kiivasta mielipiteenvaihtoa. Kuulin myöhemmin, että Råmanin poikaystävän on nähty hakkaavan ja potkivan koiria, joten ei ihme jos se pelkää.

Juuri ennen muuttoamme tässä puheena oleva saksanpaimenkoira oli jälleen kerran päässyt irti ja yrittänyt käydä kääpiövillakoiran kimppuun. Pian tämän jälkeen joku ilmiantoi tappajakoiran omistajan ja tämän poikaystävän poliisille huumeiden myynnistä. Poikaystävän asunnosta löytyikin huumeita ja tämä joutui vankilaan.

Anja Liiman-Rönnberg on kertonut minulle kolmen todistajan kuullen, että myös Armi Råmanin asunnossa tehdään huumekauppaa.

Råmanin koira on musta saksanpaimenkoira. Kuka tahansa koiria tunteva näkee, että se on luonnevikainen. Sitä on nyt pidetty kiinni, mutta ennemmin tai myöhemmin se hyökkää taas.

Asunnossa taitaa tällä hetkellä olla myös toinen saksanpaimenkoira, joka rähisee muille koirille aivan samalla tavalla kuin tappajakoirakin.

Tässä lista mustan saksanpaimenkoiran edesottamuksista tähän mennessä. Muuta kuin tapettua pientä koiraa koskevat tiedot olen saanut samassa talossa asuvilta villakoirien ja chihuahuan omistajilta.

Koira on purrut ainakin kahta ihmistä, ja käynyt ainakin 4 koiran kimppuun. Joista koirista yksi kuoli vammoihinsa (tämä tapahtui Råmanin silloisen asuintalon pihamaalla). Pieni koira, jonka päälle saksanpaimenkoira hyökkäsi, ei olllut vapaana vaan se istui omistajansa kanssa penkillä. Näin olen siis kuullut, jotkut - esim. taloyhtiön puheenjohtaja - väittää, että koira oli "hyökännyt" tämän tappajakoiran kimppuun. Kukaan silminnäkijä ei kuitenkaan ole kertonut miten asia oikeasti meni.

En tiedä onko tapetun koiran omistaja tehnyt rikosilmoitusta. Hän ei välttämättä ole itse oikeustoimikelpoinen ja tuskinpa hän saisi apua poliisin kanssa asiointiinkaan, jos kerran pitää paikkansa, että hän ei saanut ketään viemään pahasti haavoittunutta koiraansa eläinlääkäriin. Koirahan kuoli vasta seuraavana päivänä hyökkäyksestä, käsittääkseni sen keuhkot olivat vahingoittuneet.

Pienen koiran omistajalla on nykyään uusi koira. Hän päästää koiraa pitkässä flexissä muiden luo, mutta tämä koira ei ainakaan ole agressiivinen.

Toinen purtu ihminen asuu tässä talossa, toinen on Råmanin narkkarikavereita.

Kolme tiedossa olevaa koiraa, joiden päälle Råmanin saksanpaimenkoira on käynyt, ovat tämän talon nykyisten tai entisten asukkaiden, mm. villakoirat ja chihuahua sekä B-rapusta pois muuttaneen perheen koira.

Yksi tämän talon vanhimmista asukkaista on muuttanut A-rapusta jo pois, koska pelkäsi välillä irti olevia koiria niin paljon.

Myös eräs lapsiperhe on muuttanut pois B-rapusta, koska eivät uskaltaneet päästää lapsiaan pihalle koirien takia.

Råman ja hänen miesystävänsä (joka on tällä hetkellä vankilassa) ovat kuulemma uhkailleet ihmisiä, jotka ovat arvostelleet heidän koiranpitoaan.

Normaalisti tällaiseen tapaukseen olisi taloyhtiön taholta puututtu jo kauan sitten. Itse asiassa Råman saatiinkin täältä ulos pari vuotta sitten, mutta tällä hetkellä hän ainakin Liiman-Rönnbergin mukaan asuu veljensä omistamassa asunnossa.

On vain ajan kysymys, koska koira pääsee taas irti ja hyökkää uudestaan. Toivottavasti se puree sillä kertaa ihmistä, koska silloin saattaa poliisikin jo reagoida tapaukseen. Mikäli se puree toista koiraa, on koiran omistajalta turha toivoa saavansa mitään korvauksia.

Yritämme saada määräaikaista vuokrasopimusta purettua niin että pääsemme mahdollisimman pian muuttamaan pois talosta. Niin ikävältä kuin muuttaminen tuntuukin, emme ala riskeeraamaan koiriemme terveyttä.



Lähettänyt Elisa Kissa-Öberg klo 2.22
it's my car !
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Tässä vielä Suolesta kopioitua:
Mustikkatie 2:ssa pakkasnestettä postiluukusta

nimentiiättekin

17.2.2017 7:11
Olin lähdössä ulkoiluttamaan koiriani, kun huomaisin sinisen "maton" ulko-oven edessä. Eteisen lamppu on palanut ja hämärässä en heti tajunnut mitä näin. Arvelin, että kyse on nesteestä. Kokeilin paperinpalalla ja niin todella oli. Tämä tapahtui noin 6:35. Täällähän on ovikoodi, että ovet ei ole aukisin edes päivisin.

Minä olen siis tämä henkilö, joka tein adressin tässä talossa olevasta tappajakoirasta. Olen saanut koiran omistajien kavereilta uhkauksia - sen verran - että lähestymiskielto-oikeudenkäynti yhtä vastaan on ensi maanantaina.

Minulla on se käsitys, että koirat eivät olleet huomanneet tuota nestettä. Se on sinistä (facebook-sivullani on kuva). Pakkasneste on sinistä ja se on myrkyllistä.

Odotamme nyt poliisia ja olen ottanut yhteyttä myös tiedotusvälineisiin.

Tässä yhteydessä haluan erityisesti kiittää isännöitsijäämme - Proisännöinnin Seppo Hakamäkeä - sekä taloyhtiön hallituksen jäsentä Anja Liiman-Rönnbergiä, jotka ovat koko ajan vähätelleet tässä talossa olevia ongelmia.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14730484 ... tiluukusta
it's my car !
Vastaa Viestiin