Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

En ole varma, onko todellinen rikollinen tässä vanha hupajava ukko, joka kertoo blogissaan joutuvansa dementiatutkimuksiin vaiko se, joka tällaista höppänää huijaa.

Suomen tunnetuimmaksi selvänäkijäksi itseään tituleeraava Olli Kalajoki on mainittu muutamaan kertaan parissa ketjussa Minfolla, lähinnä liittyen Eikka Lehtosaareen. Kalajoki on antanut Paula Lehtosaaren puolesta (ja useita henkilöitä vastaan) parikin todistusta tuomioistuimessa. Maaliskuussa kuluvaa vuotta hän Helsingin hovioikeudessa satuili jo siihen malliin, että neljä naista ilmoitti tekevänsä rikosilmoituksen perättömästä lausumasta. Hyvinkään käräjäoikeuden Paula Lehtosaarelle määräämä lähestymiskielto purettiin.

Yksi naisista lipesi kuitenkin rivistöstä tuntemattomasta syystä: hän on se, jonta Kalajoki väitti riisuutuneen videopuhelun aikana saadakseen Kalajoelta tietoja Paula Lehtosaaresta. Kalajoki ja mainittu nainen ystävystyivät ja mies uskoi jo heillä olevan romanssin.

http://aijaa.com/4dxz2g

Tämän vuoksi Kalajoen ja Paula Lehtosaaren välit viilenivät. Kalajoki jopa kirjoitti blogissaan lähestymiskieltoa hakeneelle naiselle nimeltä mainiten osoitetun tunnustuksen: :"Jos pystyisin näyttämään toteen koko oikeusprosessi välillänne saisi eri suunnan ja mä pienemmän tuomion." Kalajoki viitannee tuomiolla perättömän lausuman mahdollisiin sanktioihin.

Paula Lehtosaari puolestaan kirjoitti : "Mä oon niin onnellinen. Mussa vuosikausia roikkunut eläkeläismustekala on löytänyt tosirakkauden mua vuosikausia vainonneesta naisesta". Kiittämättömyys on maailman palkka.

Joka tapauksessa kolme naista on tehnyt rikosilmoituksen Olli Kalajoesta nimikkeellä perätön lausuma tuomioistuimessa. Paula Lehtosaari on Vkontaktessa kertonut kuulleensa huhun, että myös Eikka Lehtosaari olisi tehnyt ilmoituksen. En ihmettelisi; täyttäähän Kalajoen puheet Eikka Lehtosaresta ja tulitaistelusta hovioikeuden kahvilassa jo törkeän kunnianloukkauksen kriteerit.

http://aijaa.com/57qUpn

Kalajoen todistuksen Helsingin hovioikeudessa voi kuulla täältä:

https://www.youtube.com/watch?v=AptmS0Q ... e=youtu.be

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Kalajoki on nyt noussut käskyttäjäänsä vastaan. Vaatii Paula Lehtosaarelta julkista anteeksipyyntöä - myös Minfolla.

KalajoenOlli
15.7.2017 17:28
"Paulal on poistattanut itsestään kertovan viestin.Uhkasi vakavalla väkivallalla mua ja Tinaa. Sai hirvittävän mustasukkaisuusraivarin ja lupasi tappaa mun. Kirjoittaa eniten kaikista tänne,laittoi kaikki Tinan syyksi. Ei antanut raivohuutonsa vallassa mulle suunvuoroa.Koska poistattaa täältä pitää kirjoittaa omaan blogiini sama juttu uudelleen.
Valehtelee että vain Tina kirjoittaa tänne.Kun todellisuudessa eniten kirjoittaa Paula itse.. Olen vuosia päivittäin puhelimessa kuunnellut kuinka tekee kulloin kellekin ,mutta eniten Eikka Lehtosaarelle ja Tinalle törkeitä kirjoituksia.
Hänellä diagnitisoidun sairaden vuoksi ei kykene tunnustamaan mitään häneen liittyvää terveellistä ja rehellistä kritiikkiä.
Jumalauta kun raivosi minusta ja Tinasta puhelimessa,En tiedä onko se yksinkertaisuutta vai mitä kun luulee että voi siirtää kirjoituksensa Tinan ,Jarnan tai mun niskaan.
Paula. Vielä yksikin sunkirjoittama valhekirjoitus tai erittäin törkeä muu saastajuttu minusta tai Tinastatulen sun ovellesi Lahden Mukkulassa kesksuetelemaan ,siihen Evakkopuiston lähelle. Tulee samalla kaikkisun tekemät oharit kuitattua. Jos tulee taistelu että käyt murha-aikein kimppuuni on vain toinen voittaja .Ja se olen minä
Kiitos rva Lehtosaari kun sanoit että pidä Tina. Oletko sinä Rva Lehtosaari itse tuntenut miten epänormaalin mustasukkainen olet minusta.:Moni on huomannut. Tinan kimppuun sinä et hyökkää myöskään, pidä mielessäsi se.
Sinä kirjoitat jatkuvasti tänne palstoille ja monille muille.Haluatko sinä että kerron enemmänkin sun touhuista blogissani.Kiitos,jos saan sen tehdä. Riippuu itsestässi ja päätöksistäsi Sunnuntaiyöhön 23.58 mennessä sinä kirjoitat tähän ketjuun sekä V-Kontakteen ja murhainfoon julkisen anteeksipyynnön katuen toimintaasi minua kohtaan.
Sinun raivokohtauksesi oli tällä viikolla jo kolmas. Olisiko syytä sen todetun psyykensairauden vuoksi hakeutua hoitoon muutamaksi kuukaudeksi ja mukulat lastenkotiin :Tämä on ex-ystävän neuvo :
Keskustelen naisellisen ,empaattisen ,älykkään ja kauniin Tinan kanssa tehdäänkö murhauhkauksista poliisitutkintaa ,Vai tulenko minä selvittämään asiat sinne Lahteen.
Uhkasit rva Lehtosaari,netin pahin vihakirjoittaja tulla hakkaamaan minut mäsäksi ja repimään persereikänikin kotiini. Jos minut murhataan olen ilmoittanut kavereille jo että tekijä tai tilaaja on raivotautinen Paula Lehtosaari.
Naapureille tiedoksi että jos kullanvärinen Volkswagen Passat h-a ajelee täällä kadulla on se murhauhkauksia tehneen Paulan auto,Sen värinen kun mun Citroen. Vanha .2001 -mallinen. Passatin väri on harvinainen.
Et sanonut lainkaan paahasti ,vaan hyvästi .Samat sanat sulle .Blogiini kirjoitan ehkä sulle oman blogin ,saa nähdä. Siellä se pysyy poistamatta
Lopetaq myös Jarnan ,Ellun ja Kuotusen haukkuminen ,syyttäömiä hekin ovat.
Lohdutukseksi kerron että ystävyyssuhteemme jatkuu Tinan kanssa
Oletko sinä Paula koskaan nupissasi ajatellut mitä pian 4-vuotias poikasi ajattelee ja tuntee kun hän istuu vieressäsi ja ihan sekaisin raivoat murhauhkauksia ja mustasukkaisuuksiasi minulle ja Tinasta. Ja ne muut jutut. Mieti olisiko pojan paikka jossain turvallisemmassa kodissa ettei kehitys häiriinny. vaan."

http://aijaa.com/Dsa28m
http://aijaa.com/d1fjfa

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Nää on jotenkin liian yksityisiä riitajuttuja, ketju poistoon tai nimet editointiin. Aivan ihmesoppaa, pistäkää nyt hyvät ihmiset/asianosaiset stoppi kaikelle. Parasta varmaan olisi kun kukaan asianosaisista ei enää olisi yhteydessä toisiinsa eikä osallistuisi juttuun mitenkään, toisistanne olevat teksit deleteen sivuiltanne. Juoruilu seis, syytteet pois, kukaan ei tapa ketään eikä kirjoita enää mitään uhkausta minnekään. Ja sitten pysytte erossa kuvion uudelleen vatkaamisesta. Blogeihin ei enää mainintoja toisistanne, keskittykää vaikka sään kertomisiin. Asiat olisi näin ratkaistu, jos kaikille käy ylläolevat kohdat.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Lassie kirjoitti:Nää on jotenkin liian yksityisiä riitajuttuja, ketju poistoon tai nimet editointiin. Aivan ihmesoppaa, pistäkää nyt hyvät ihmiset/asianosaiset stoppi kaikelle. Parasta varmaan olisi kun kukaan asianosaisista ei enää olisi yhteydessä toisiinsa eikä osallistuisi juttuun mitenkään, toisistanne olevat teksit deleteen sivuiltanne. Juoruilu seis, syytteet pois, kukaan ei tapa ketään eikä kirjoita enää mitään uhkausta minnekään. Ja sitten pysytte erossa kuvion uudelleen vatkaamisesta. Blogeihin ei enää mainintoja toisistanne, keskittykää vaikka sään kertomisiin. Asiat olisi näin ratkaistu, jos kaikille käy ylläolevat kohdat.
Tässä ei ole kyse blogeista vaan perättömästä lausumasta tuomioistuimessa, josta siis useampi on tehnyt rikosilmoituksen.
Dementian yksi oire on johdateltavuus. Kalajoki on itse blogissaan kertonut, kuinka hän Paula Lehtosaaren kanssa kävi todistustaan etukäteen läpi jo kuukausia ennen. Yhä uudelleen ja uudelleen. Luotiinko näin valemuistoja vai onko ukko häikäilemätön valehtelija? 

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6416
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Kaikki eivät näköjään ole oppinut, ettei kaikkea tarviis julkaista mitä sylki suuhun tuo, se on tällä rajatiedon alalla valitettava ja nolo piirre, siis muutkin kun vain selvännäkijät. Mielestäni selvännäkijän pitää olla poliittisesti sitoutumaton, muuten et voi olla tasavertainen tutkija totuuden edessä.

Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Pizzaman kirjoitti:Yhä uudelleen ja uudelleen.
Ai että olen hyvä! :D
Arvasin jo vuosia sitten, että sinulla on sympatioita pizzaperverssejä kohtaan.
Nyt tämä sinun uusin nimimerkkisi todistaa asian lopullisesti.

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Lassie kirjoitti:Nää on jotenkin liian yksityisiä riitajuttuja, ketju poistoon tai nimet editointiin. Aivan ihmesoppaa, pistäkää nyt hyvät ihmiset/asianosaiset stoppi kaikelle. Parasta varmaan olisi kun kukaan asianosaisista ei enää olisi yhteydessä toisiinsa eikä osallistuisi juttuun mitenkään, toisistanne olevat teksit deleteen sivuiltanne. Juoruilu seis, syytteet pois, kukaan ei tapa ketään eikä kirjoita enää mitään uhkausta minnekään. Ja sitten pysytte erossa kuvion uudelleen vatkaamisesta. Blogeihin ei enää mainintoja toisistanne, keskittykää vaikka sään kertomisiin. Asiat olisi näin ratkaistu, jos kaikille käy ylläolevat kohdat.
Noinhan se menisi, jos olisi terveet ihmiset kyseessä. Mutta tässä on kyse vakavasti mieleltään sairaista, hyvin häiriintyneistä ihmisistä. Kaikki pitävät omia blogejaan ja haukkuvat toisiaan niissä ja keskustelupalstoilla. Kyllä kuormitetaan poliisia ja oikeuslaitosta sairaiden ihmisten toimesta. Pitäisi olla jokin tapa katkaista psyykkisesti sairaiden ihmisten rikosilmoituskierre, joka ei johda mihinkään. En usko että tämä loppuu, ennen kuin yksi kerrallaan on kaksi metriä multaa nenän päällä näillä tai löytävät uusia riitelykumppaneita, joihin vihaa voi kohdistaa uudella innolla, ja joiden tieltä vanhat vihamiehet saavat väistyä.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Eräs asianosainen väittää toimittaneensa poliisille ääninauhan, jossa Kalajoki tunnustaa valehdelleensa oikeudessa. Kalajoki kaataa nyt syyn sen päälle, jonka todistajana oli. Olen itsekin siinä uskossa, että Paula Lehtosaari on manipuloinut Kalajokea.

Kalajoki nyt on kääntynyt Lehtosaarta vastaan ja puhuu hänestä yhtä rumasti kuin aikoinaan niistä, joista hänen puolestaan valehteli oikeudessa. Kyse on siis jälleen muka henkeen ja terveyteen kohdistuneista uhkauksista. Tämä mielestäni todistaa, että Kalajoki ei ole oikeustoimikelvoton vaan ihan vaan puhtaasti opportunisti.

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Olli Kalajoki - syyntakeeton?

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Tässä Paula Lehtosaari kertoo itse miehen puhuneen höpöjä oikeudessa. Ja silti Kalajoki on taas ensi viikolla hänen ja erään toisenkin naisen todistajana.

http://aijaa.com/WH4W5K

Vastaa Viestiin