Unien värit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Unien värit

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Luin jostakin, että suurin osa ihmisistä näkee mustavalkoisia unia. Asiaan vaikuttaa kuulemma sekin, onko katsonut lapsena mustavalko- vai väritelkkaria. Itse olen aina nähnyt vain värillisiä unia, lapsuuden mustavalko-tv:stä huolimatta.
Minkäslaiset värit teidän unissanne on?

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Unien värit

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Omat uneni ovat varillisia, vaikkakin varhaislapsuuteni telkkari oli mustavalkoinen :oops: En usko etta telkkarilla on mitaan tekemista varien nakemisen kanssa :D
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Unien värit

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kyllä itse olen aina nähnyt niitä värillisiä unia, en koskaan mustavalkoisia. En minäkään usko telkkarin vaikuttavan asiaan, koska meillä ei ensinnäkään alun perin ollut ollenkaan telkkaria, se hankittiin vasta silloin, kun meille saatiin sähköt. Ja se ensimmäinen telkkari oli mustavalkoinen.
Gods made heavy metal.

vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Unien värit

Viesti Kirjoittaja vempele »

psykoosikone jyllää, full hd väreil.
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Unien värit

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Joskus nuorempana näin pelkästään musta/valkeata unta.Seinät ja katto olivat lisäkseni muistuttamassa,mitenkä liiskaannun hengiltä,katto ja lattia läheni ja siihen heräsin.kerta toisen jälkeen.Uskosin,että nuoruudesta jotain blokattuja,käsittelemättömiä asioita.Mistä näistä tietää :D Televisiolla ei vissiinkään luulisi olevan niinkään asemaa uniin.Alitajunnasta hyvinpitkälti tulee.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Rousku
Jane Marple
Viestit: 1045
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 11:29 pm

Re: Unien värit

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Voi kuulostaa tyhmältä, mutta kysyisin, mistä sen tietää?

Aina joskus palautuu mieleen uni, jossa selkeästi jokin esine tai vaikka eläin on ollut jonkin värinen. Mutta jos kysyisit, minkäväriset vaatteet viimeöisessä unessani tädilläni oli yllä, en pysty muistamaan. Mutta ei kai siitä voi päätellä, että uni olisi ollut mustavalkoinen? Kuten kun en muutenkaan muista mitä hänellä oli yllään niin ei siitä varmaan voi päätellä että hän olisi ollut alasti :roll:

Avatar
Aistiharha
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Maalis 08, 2017 7:35 pm

Re: Unien värit

Viesti Kirjoittaja Aistiharha »

Värillisiä unia näen enkä muista ikinä nähneeni mustavalkoisia unia.
Telkkaria lapsuudessakin pääasiassa värillisenä katsonut mutta en usko sen vaikuttavan tähän asiaan.

Vastaa Viestiin