Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Roma123
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Elo 14, 2018 12:13 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Roma123 »

Mielestäni ihminen on bakteeri, joka jyllää luonnossa. Olen usein pohtinut sitä kun näen ihmisiä teiden varsilla bussipysäkeillä seisomassa. Siinä he pällistelevät ja odottavat kuin kanat. Jonkinlainen kontrolli lisääntymisessäkin pitäisi olla. On aivan käsittämätöntä, että jotkut pariskunnat tekevät useita lapsia, vaikka heillä heillä olisi taloudellisia resursseja ehkä vain yhteen. Loput lapset pitäisi valtion toimesta tappaa.

Kehitysmaat, joissa lisäännytään holtittomasti, pitäisi jättää rauhaan ja antaa luonnon hoitaa tehtävänsä. Tietysti, jos inhimillinen haluttaisiin olla, nuketettaisiin jokainen tuollainen merkityksetön ihmissaasta, joka on ainoastaan haitaksi meille kehittyneille länsimaille. Rehellisesti sanottuna afrikkalaisista ei ole ollut Suomelle kuin pelkkää haittaa. Sama koskee muitakin pakolaisia, kuten lähi-idästä tulleita pakolaisia, jotka lähes poikkeuksetta ovat aikuisia miehiä.

Heidät pitäisi kuljettaa kuorma-autoilla isoihin maan alaisiin parkkihalleihin. Ilmastoinnit tulisi sulkea ja tiivistää, jonka jälkeen parkkihallit tulisi laskea täyteen pakokaasua. Samoissa parkkihalleissa myös mustalaiset tulisi hävittää. Ruumiit voitaisiin kasata takaisin kuorma-autoihin Bobcateilla ja viedä jonnekin Hyvinkään taakse kaivettuihin joukkohautoihin. Hämeenlinnanväylää pitkin kuorma-autot pääsisivät lähes suoraan loppusijoituskohteisiin.

Kiinalaisetkin ovat pelkästään bakteereja ja heidätkin tulisi saartaa sinne omaan kotimaahansa ja tappaa suurimmilta osin strategisilla ydinaseilla. Se kiinalainen nainen, joka tapettiin Tampereella terä-aseella, oli vain alkusoittoa. Kiinalaisia alkaa virtaamaan etenkin pohjois-suomeen tahdilla, joka kuormittaa sekä luontoa, että kantaväestölle suunnattua terveydenhuoltoa. Kiinasta kun tulee samanlaisia tauteja kuin Intiasta. Kaikenlaista influenssaa ja vatsatautia.

Vaikka saatan tuntua useasta lukijasta tunteettomalta ja häiriintyneeltä, en ole sellainen. Mielelläni tappaisin vain hyvän ja kohtuullisen pitkän elämän eläneen ihmisen. Kohteena voisi olla varakkaan perheen keskimmäinen poika. Mielellään yli 40-vuotias, jolla on jokin elintasosairaus ja mahdollisimman paljon ylipainoa. Haluaisin ampua sellaisen kuin hirven laadukkaan Swarovskin tähtäinkiikarin läpi tähdätyllä 308 Win kaliiperin kivärin laukauksella.

Tietysti haluaisin myös tappaa taksikuskin ampumalla häntä takapenkiltä niskaan äänenvaimennetulla pienoispistoolilla, kuin supikoiraa. Vihaan taksikuskeja heidän töykeytensä vuoksi.

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Arvoisa nimimerkki Roma 123. Varmasti tiedät, etteivät poliisit päätä tai säädä tämän maan lakeja :( . Jos jokin asia on tässä maassa laitonta/rikollista, ei se ole poliisien syy. Heidän (ikävä) tehtävä vaan on valvoa, että näitä lakeja noudatetaan. Jos itse tällaisella kirjoituksella syyllistyt mahdollisesti rikokseen, ei se ole poliisien syy.

Kuten ehkä huomasit, yritin kysyä sinulta, olivatko nämä kirjoituksesi kirjoitettu typeränä vitsinä/provona vai ihan oikeasti tosissaan? En saanut vastausta... :(
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

Roma123
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Elo 14, 2018 12:13 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Roma123 »

Tay77 kirjoitti:Jos jokin asia on tässä maassa laitonta/rikollista, ei se ole poliisien syy. Heidän (ikävä) tehtävä vaan on valvoa, että näitä lakeja noudatetaan. Jos itse tällaisella kirjoituksella syyllistyt mahdollisesti rikokseen, ei se ole poliisien syy.

Kuten ehkä huomasit, yritin kysyä sinulta, olivatko nämä kirjoituksesi kirjoitettu typeränä vitsinä/provona vai ihan oikeasti tosissaan? En saanut vastausta... :(
Olenko minä väittänyt jonkin asian olevan Poliisien syy? Olenko? Poliisit ova heikosti koulutettuja, matalapalkkaisia vätyksiä, mikään ei voi olla heidän syytään. Kai itsekin tajuat sen. He ovat tavallaan kuin roskakuskeja ja elintenluovuttaja, varaosia ja viranomaisjätettä.

Mihin rikokseen olen syyllistynyt kirjoituksillani? Voisitko kertoa?

Yritit kysyä? Mitä vittua se tarkoittaa? Mutta vastaan kuitenkin: Kirjoitan puhtaasta alkukantaisesta halusta, joka on ollut ihmisessä siitä lähtien kun ihminen avasi ensikertaa lajina silmänsä. Ihminen on aina halunnut tappaa ja tappaakin koko ajana. Sitä asiaa ei mikään asia tule muuttamaan. Tappamista on sekä laitonta, että laillista. Esim. sotilaat tappavat laillisesti. Samalla tässä lukijoille rikosteknistä osaamista sekä poliisin toimintamenetelmiä, kun alan niistä erikseen kertomaan. Mm. tekotaparekisteri on asia, joka saa monet kiinni. Sen yhteydessä on viestikenttä, johon tutkijat laittavat esim. toisille tutkintayksiköille tietoa.

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Suosittelen lopettamaan. En ole tuomari, joten turhaan kysyt minulta. Perästä kuuluu jos on kuuluakseen...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

Roma123
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Elo 14, 2018 12:13 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Roma123 »

Tay77 kirjoitti:Suosittelen lopettamaan. En ole tuomari, joten turhaan kysyt minulta. Perästä kuuluu jos on kuuluakseen...
Lopettamaan minkä? toisen ihmisen elämän?

Jos et tunne alaa, niin älä ala tekemään omia johtopäätöksiä esim. laillisuudesta. Poliisikin käyttää omia asianajajiaan laillisuuden tarkastamiseen ennen toimenpiteitä. Tässä tapauksessa asia ei tule etenemään edes niin pitkälle. Lähtökohtaisesti internetiin saa kirjoittaa vielä toistaiseksi mitä haluaa, kunhan ei yllytä rikokseen. Omat rasistiset mielipiteeni olen kirjoittanut. Ne ovat vain minun omia mielipiteitäni eivätkä ole missään muotoa kiihotusta kansanryhmää kohtaan.

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

J.Maybrick kirjoitti:Ja ei, en ole kanssakulkijasi, en halua pilata toisen ihmisen elämää.

Tämä ajatus lämmittää mieltä! Olen tavannut ihmisiä, useitakin jotka tekevät järjestelmällistä työtä toisen saattamiseksi ahdinkoon ja nauttivat toisen kärsimyksistä. Nämä kantavat kaunaa jopa kuolleellekin ihmiselle. On miellyttävää kun on vielä ihmisiä jotka kunnioittavat toisia.

Roma123
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Elo 14, 2018 12:13 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Roma123 »

En ymmärrä mistä kumpuaa pirteä ja positiivinen asenne toisia ihmisiä kohtaan täällä internetissä, jossa keskustellaan raa`oista henkirikoksista, raiskauksista ja katoamisista? Tietysti meistä jokainen esittää arkisessakin elämässä muille lajitovereille muuta mitä oikeasti on, mutta täällä netissä pitäisi pystyä keskustelemaan rehellisesti.

Minä ainakin nautin suunnattomasti kahdesta asiasta. Toinen niistä on drinkki, johon tulee snapsilasillinen Strohia ja Vana Tallinnaa sekä 2 snapsilasillista täysmaitoa. Minulla on ihan oma lasi tuota drinkkiä varten. Toinen asia mistä nautin, on se kun luen uutisista tieliikenneonnettomuudesta, joka on vaatinut ihmisuhreja.

Yhdessä tuo drinkki ja uutinen usean ihmisen kuolemaan johtaneesta tieliikenneonnettomuudesta, saa minut oikeasti hyvälle tuulelle. Ennen katselin televisiosta uutislähetyksiä, mutta nykyään tuntuu siltä, että ne vain toistavat edellisiä uutisia. Television olenkin vaihtanut jo aikaa sitten akvaarioon.

Minulla on tapa, joka voi tuntua sairaalta, mutta se on täysin luonnollinen. Minun akvaariossani on aina mustatetroja. Aina välillä käyn ongella ja kun saan saaliiksi ahvenia, laitan niistä pienimmän erilliseen ämpäriin, jossa on vettä. Annan tuon pienen ahvenen kasvaa ulkona olevassa 200 litran tynnyrissä, jonne nytkin virtaa räystäältä sadevettä. Ruokin sitä ja huolehdin siitä. Kun aika on mielestäni sopiva, poimin sen tynnyristä ja vien akvaarioon nälkäisenä ja katselen, kun se syö sieltä kaikki mustatetrat..

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Onhan vuosien saatossa ainakin yksi minfolainen pidätetty ja viety kuulusteluihin. Syy: Liian innostunut ja sympatiseeraava keskustelu ja kiinnostus kouluampujia kohtaan. Että kyllä näitä houreisiakin keskusteluja seurataan ja poliisilla on keinot selvittää mistä niitä sairaita tai muuten poliisin mielestä hälyttäviä viestejä lähetellään.

Eräs tuttu vanhempi mies sai selville erään toisen miehen olevan lapsiinsekaantuja, tuomitsematon sellainen. Tilasi sitten tämän nimissä kaikenlaista tavaraa niin että luottotiedot menivät. Osoitteenmuutoksen teki tälle miehelle Tukholman poste restanteen jonne karhukirjeet menivät ja näin raha-asiat solmuun. Lapsiinsekaantuja joutui muuttamaan leirintäalueelle asumaan. Kun vielä vähän sai osakseen psyykkausta mm. uskoteltiin ettei kiusanteko tule koskaan loppumaan, teki lastenhaistelija ns. henkilökohtaisen ratkaisun.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Roma123
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Elo 14, 2018 12:13 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Roma123 »

Jack the Ripper kirjoitti:Onhan vuosien saatossa ainakin yksi minfolainen pidätetty ja viety kuulusteluihin. Syy: Liian innostunut ja sympatiseeraava keskustelu ja kiinnostus kouluampujia kohtaan.
Ei riitä, että kertoo internetissä tuntevansa sympatiaa kouluampujia kohtaan. Ei täyty pidättämisen, eikä edes kiinniottamisen edellytykset. Minäkin tunnen sympatiaa kouluampujia kohtaan. Mielestäni he ovat tehneet pelkästään hyvää.

Tuokin luottotietojen menetys rikoksen uhrina ei oikein ole todellisuutta. Samoin leirintäalueelle muuttaminen. Puliukotkin saa asuntoja kun menevät sossuun itkemään, ja vielä ihan hyviltä paikoilta.

Kysyttävää?

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Sossu lähettää kirjeen että saat asunnon kun tulet kaupungin asuntotoimistolle tekemään paperit. Harmi vaan että vainooja on kääntänyt postisi tällä kertaa Turkuun etkä koskaan saa tietoa asunnosta. Helsingissä on nytkin muutama tuhat koditonta kantasuomalaista. Olet työtön, luottotiedoton mies niin olet jonon perällä kaikissa asuntojonoissa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Roma123
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Elo 14, 2018 12:13 am

Re: Toisen ihmisen elämän pilaaminen

Viesti Kirjoittaja Roma123 »

Helsingin kodittomat ovat kodittomia siksi, että he haluavat elää kadulla. He ovat poikkeuksetta alkoholisteja. Tunsin kerran erään heistä. Hänen nimensä oli Pasi Kammonen. Hän on nyttemmin jo siirtynyt manan maille. Pasi oli kotoisin Pukkilasta. Varsinainen alkoholismi alkoi muutamasta päivittäisestä kaljasta ja lopulta se oli pakonomaista juomista. Hän joi mitä vain, mutta yleensä halvinta mahdollista viiniä ja viinaa.

Jostain syystä Pasi halusi olla rehellinen. En koskaan ymmärtänyt sitä. Hän ei ollut pahantahtoinen, eikä edes väkivaltainen. Hän rakasti humalatilaa ja sitä elämäntapaa, jota eli lähes koko aikuisikänsä. Pasin ympäriltä kuoli ihmisiä, osa hyvin väkivaltaisesti suomalaisen perinteisen henkirikoksen uhrina. Osa paleltyi puliukoille tyypilliseen tapaan. Uskoakseni se oli osittain omaa tahtoa ja kuolema oli heille helpotus. He joivat kestääkseen jonkin elämän heille kasaaman taakan vuoksi ja lopuksi he joivat, koska eivät voineet enää olla ilman.

Missä on muuten ne Poliisit, joiden kanssa minun piti päästä juttelemaan? Haluni pilata toisen ihmisen elämä, ei ole kadonnut mihinkään. Olen varmuudella riskihenkilö ja hyvin avoin asiasta. En tietenkään mene siitä netin ulkopuolella kertomaan kenellekään. Tänäänkin mietin kaupan kassajonossa, kuinka ihanaa olisi heittää edellä olevan rouvan selkään heittotähti lapaluiden väliin sojottamaan ja toinen jonkun hölmistyneen rintaan, kun hän ihmettelisi mitä rouvalle oikein tapahtui.

Vastaa Viestiin