Pori: Nuorukainen puukotti 78v miestä ryöstön yhteydessä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1090
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Hai sie ,anna mulle puukko

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Tapahtuma-aikaan 19-vuotias Friman kertoi itse poliisin kuulusteluissa useita eri mahdollisuuksia vamman synnylle. Näitä olivat esimerkiksi se, että uhri olisi nostanut ylävartaloaan Frimanin maatessa puukon kanssa tämän selän päällä. Toinen vaihtoehto olisi ollut se, että Friman olisi huolimattomasti nojannut puukon kahvaan maatessaan miehen päällä.
-"Hupsistakeikkaa!" sanoi Friman ku puukkoon nojaili.

Epäonnekas sattuma kyllä taas että just ku pääsee sanomasta että "Antakaa puukko jotta voin puukotaa tätä miestä!",niin puukko sattuukin vahingossa osumaan uhria :(

Onneksi oikeus on kuitenkin aina tämän sorretun väestön puolella.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
MarokonLokka
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Pe Loka 05, 2018 5:31 pm

Re: Hai sie ,anna mulle puukko

Viesti Kirjoittaja MarokonLokka »

slk kirjoitti:
DemlaMinfo kirjoitti:Mitä helvettiä ikäloppu 78-vuotias tekee 14-vuotiaan lapsen kanssa kännissä omalla asunnollaan? Oisko tää hevosmies Allan ollut 14-vuotiaan poikaystävä?
Sisälukutaidossa hieman hiomista 2002 syntyneelle naiselle haetaan rangaistusta vain avunnosta varkauteen. Vuonna 1999 syntyneille miehelle ja naiselle heetaan rangaistusta törkeästä ryöstöstä.
Niin? Tuohan on tapahtunut 2017. Eli 2002 syntynyt on ollut 14v, tai 15v.

Sisälukutaidossa hieman hiomista tosiaan slk:lla.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Hai sie ,anna mulle puukko

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Vaasan hovioikeudessa palattiin viime vuoden lokakuussa nähtyyn karmeaan tapahtumasarjaan. Tuolloin 17-vuotias teinityttö houkutteli 78-vuotiaan porilaisen miehen mukaansa tämän asuntoon Porin keskustassa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin