Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2073
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Solttuetsivä kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:56 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:47 pm
Solttuetsivä kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:33 pm Rokotepassi oli käytössä jokaisessa EU:n valtiossa.
Joo-o tämä lienee kaikille tuttu ja selvä asia, mutta itseäni kiinnostaa sinun oma ajatus siitä miksi tätä passia pakotettiin näin?
Vaikka ei niillä mitään hyötyä olisi niin ihmiset uskovat niihin ja uskaltavat käyttää, vaikka todellisuus olisi ihan eri.
Siis toisin sanoen täysin yhtä tyhjän kanssa oleva placebo. Vähän niin kuin se Algerialainen kidnapattu 26 vuotta jossain tyrmässä orjana viettänyt tokaisi;

"Mr Bin Omran told his rescuers he had at times seen his family from his prison, but claimed he had been unable to call out for help “because of a spell that his captor had cast on him”, local media reported."

Olisihan ne voineet ihan reilusti kertoakin siitä koronasta, mutta en mä tiä. Kaipa näillä kaikella on tarkoituksensa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10889
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:43 pm Missä ihmeen välissä näin? Kun mielestäni koko aika puhutaan miten sitä ajatusta pakotettiin, jopa siihen pisteeseen, että syntyi ne "kulkutautimyönteiset".

Kuten tossa muutama viesti ylempänä;

Screenshot 2024-05-17 at 18-51-18 (11) Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti - Sivu 14 - MURHA.INFO.png
Ok, ymmärrän että sinulla ei näin perjantaina tajunnan taso riitä ymmärtämään lukemaasi tekstiä vaikka itse sitä kuvakaappauksen muodossa lainaisit.

Eikö tuossa kuvakaappauksessa juuri kerrota että laajasti väitettiin rokotteen estävän tartuntoja, ja vasta myöhemmin myönnettiin että näin ei ole?

Tuossa hieman aiemmin postasin uutisen jossa kerrottiin että rokotteet ei juurikaan estä tartuntoja, ajalta ennen Suomen rokotusten alkua, eli asiasta oli kyllä uutisoitu sen sijaan että olisi laajasti kerrottu rokotteen estävän tartuntoja.
THL ja Nohynek vielä tuossa vaiheessa menivät sillä tiedolla että rokotteet voisivat kohtalaisesti estää myös tartuntoja mutta hekin muuttivat kantaansa siinä vaiheessa kun asiasta saatiin uutta tietoa.
nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:43 pm
damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:24 pm ja sitä että "me" olisimme väittäneet että kukaan ei olisi väittänyt rokotteen estävän tartuntoja
Missä ihmeen välissä näin? ja ketkä näin nyt ovat sanoneet "teistä"? Ketkä ovat väittäneet rokotteen estävän tartuntoja mielestäsi?
No tässä:
nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 3:34 pm Sen jälkeen alkoi joka asian kanssa se maalitolppien siirtely "kukaan ei ole koskaan väittänytkään..." ja homma menee edelleen tätä samaa rataa.
Mutta joo, minun osaltani sinun kanssasi väittely saa jäädä tähän, sama kuin tuuleen huutelisi.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2073
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

meitzi kirjoitti: To Touko 16, 2024 12:52 pm
holmesin haamu kirjoitti: To Touko 16, 2024 12:11 pm Kyllä tuolloin esitettiin laajasti väitteitä, että rokotteet estää koronan ja leviämisen. Tämän takia perusteltiin koronapassi.
Otin rokotteen heti kun se tuli mahdolliseksi riskiryhmälle 2, ja silloin väitettiin että se ehkäisee taudin vakavaa muotoa. Ei siis väitetty että estää koronan ja leviämisen. Ainoat jotka enää huusivat kurkku suorana estämisestä oli foliohatut, joita näkyy yhä ja muistavat lähinnä omia ja toistensa tekstejä.
Tämä ajatelma/väittämä mua häiritsee kaikista eniten. Mistä ja miten ihmeessä ne nimitykset kuten "kulkutautimyönteiset" ja "rokotekammoiset" (puhumattakaan niistä ääripään hihhuleista jotka olivat jo toivomassa rokottamattomien kuolemaa) ovat syntyneet? Mihin olettamukseen ne perustuvat jos ei siihen, että ne rokotteet estäisivät sen koronan leviämisen? Mistä moinen ajatus on noiden henkilöiden päähän syntynyt? Jostainhan sen on oltava kotoisin.

Tuota kahtiajakoa kun muistelee, niin se pakottaminen rokotuksiin toiselta puolelta oli aivan jäätävää.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2073
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 7:14 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:43 pm Missä ihmeen välissä näin? Kun mielestäni koko aika puhutaan miten sitä ajatusta pakotettiin, jopa siihen pisteeseen, että syntyi ne "kulkutautimyönteiset".

Kuten tossa muutama viesti ylempänä;

Screenshot 2024-05-17 at 18-51-18 (11) Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti - Sivu 14 - MURHA.INFO.png
Ok, ymmärrän että sinulla ei näin perjantaina tajunnan taso riitä ymmärtämään lukemaasi tekstiä vaikka itse sitä kuvakaappauksen muodossa lainaisit.

Eikö tuossa kuvakaappauksessa juuri kerrota että laajasti väitettiin rokotteen estävän tartuntoja, ja vasta myöhemmin myönnettiin että näin ei ole?
Kyllä damfin hyvin sä osaat lukea.
damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 7:14 pm Tuossa hieman aiemmin postasin uutisen jossa kerrottiin että rokotteet ei juurikaan estä tartuntoja, ajalta ennen Suomen rokotusten alkua, eli asiasta oli kyllä uutisoitu sen sijaan että olisi laajasti kerrottu rokotteen estävän tartuntoja.
Kyllä damfin mä kerroin jo itsekin tästä sulle, artikkeli on vuodelta 2020
damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 7:14 pm THL ja Nohynek vielä tuossa vaiheessa menivät sillä tiedolla että rokotteet voisivat kohtalaisesti estää myös tartuntoja mutta hekin muuttivat kantaansa siinä vaiheessa kun asiasta saatiin uutta tietoa.
Kun vielä 2021 THL ja Nohynek olivat täysin eri linjoilla, josta postasin vastauksena sinulle myös. Ilmeisesti tämäkin hulahti ohi että heilahti.
damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 7:14 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:43 pm
damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 6:24 pm ja sitä että "me" olisimme väittäneet että kukaan ei olisi väittänyt rokotteen estävän tartuntoja
Missä ihmeen välissä näin? ja ketkä näin nyt ovat sanoneet "teistä"? Ketkä ovat väittäneet rokotteen estävän tartuntoja mielestäsi?
No tässä:
nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 3:34 pm Sen jälkeen alkoi joka asian kanssa se maalitolppien siirtely "kukaan ei ole koskaan väittänytkään..." ja homma menee edelleen tätä samaa rataa.
Niin missä siinnä on nyt taas ne "me" mainittu tai ylipäätään ketään nimetty? (näinhän sinä itse manasit) kun minä kirjoitan hyvinkin yleisellä tasolla, joka nähtävästi mennyt damfinilta yli lipan että hulina käy. Ei kaikkea tarvitse ottaa itseensä.

Ketä vittuja nämä "me" ovat?
damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 7:14 pm Mutta joo, minun osaltani sinun kanssasi väittely saa jäädä tähän, sama kuin tuuleen huutelisi.
No näinhän se on, mä oon jo monesti sanonut ettei sua voi tosissaan ihmisenä ottaa, niin annetaan olla nyt lopullisesti.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5298
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja meitzi »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 7:22 pmMistä ja miten ihmeessä ne nimitykset kuten "kulkutautimyönteiset" ja "rokotekammoiset" (puhumattakaan niistä ääripään hihhuleista jotka olivat jo toivomassa rokottamattomien kuolemaa) ovat syntyneet? Mihin olettamukseen ne perustuvat jos ei siihen, että ne rokotteet estäisivät sen koronan leviämisen? Mistä moinen ajatus on noiden henkilöiden päähän syntynyt? Jostainhan sen on oltava kotoisin
Kulkutautimyönteisinä itse pidin varsinkin niitä, jotka ottivat ikäänkuin elämäntehtäväkseen käydä öykkäröimässä ja möykkäröimässä maskitta lähes kosketusetäisyydellä ja tietysti räyhäten maskillisille maskien naurettavuudesta. En ottanut yhdeltäkään senkkaa nenästä, mutta parille mainitsin, että jos ei etäisyyttä kunnoiteta, niin lakkaan itse kunnioittamasta fyysistä koskemattomuutta. Sitäkin ne kusipäät pääsääntöisesti pitivät täysin sopimattomana.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

damfin kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 9:00 am
holmesin haamu kirjoitti: Pe Touko 17, 2024 5:40 am
damfin kirjoitti: To Touko 16, 2024 4:03 pm Haittailmoitusten suuri määrä johtui siitä että rokote oli uusi ja siitä kehotettiin tekemään matalalla kynnyksellä haittailmoituksia, ja haittailmoituksia sitten tehtiin hyvin pienistäkin oireista, jotka eivät usein lopulta edes liittyneet itse rokotteeseen.
Taas täyttä höpinää. Todellisuudessa julkinen painostus koronarokotteisiin oli ilmiömäisen suuri, aivan kuten koronapassin pakollisuus (jota kovasti on perusteltu täälläkin, vaikka jälkeenpäin kielletty kaikki perustelut :lol:). Haittailmoituksia ei haluttu nähdä olevan olemassakaan. Eikä niihin vakuutettu reagoivan oikein myöhemminkään. Harvempi tuskin tiesi edes asiasta mitään.
Terveyshenkilöstön ohjeistuksen nähtiin olevan heikkoa, mutta ilmoitukset olisivat tulleet myös heiltä. Eikä mihinkään reagoitu.
Erikoisuutena nämä vakavat haittailmoitukset olisivat olleet keskiössä.
Mikä nyt kellekin on höpinää...
Mitkä ovat koronarokotteiden yleisimpiä haittavaikutuksia, joista on ilmoitettu?

Kuume, päänsärky, lihaskipu ja väsymys ovat johtava ilmoitusten aihe.

Onko haittavaikutuksissa ilmennyt uusia oireita, jotka toistuisivat erityisen paljon nyt, kun monet ovat jo saaneet toisen rokoteannoksen?

Ei. Kyllä tämän toisenkin rokoteannoksen jälkeen ilmoitetut haitat ovat edelleen näitä yleisiä.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset ... 10af89fde0

Tuossa nyt oli ne yleisimmät haitat jotka ilmoitusten perusteella sitten todettiin rokotteen aiheuttamiksi haitoiksi, lisäksi niissä ilmoituksissa oli sitten paljon sellaisia jotka eivät välttämättä liittyneet itse rokotteeseen millään lailla, tai olivat sellaisia oireita joita rokotteesta voi olettaakin tulevan eli esimerkiksi pistospaikan kipua.
Y59 - Muun tai määrittämättömän rokotteen tai biologisen aineen haittavaikutus

Y59-Diagnoosi hävisi mystisesti THL:n avohilmon tilastoista rokotusten alettua.
https://rumble.com/v2ne03i-y59-diagnoosia-etsimss.html
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1893
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

No niin, jokos se "oikeusmurha" pian tapahtuu? Tämän kuun lopusta taisi joskus olla puhetta. Oliko tarkempaa päivää?
#FreePlato
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1893
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Eikö tosiaan kenelläkään ole tietoa tuosta oikeuden aikataulusta? Ei edes holmesilla?
#FreePlato
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

Hank Voight kirjoitti: Ke Touko 22, 2024 11:02 pm Oliko tarkempaa päivää?
31.05 klo. 9:00
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1893
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

acp kirjoitti: La Touko 25, 2024 2:24 am
Hank Voight kirjoitti: Ke Touko 22, 2024 11:02 pm Oliko tarkempaa päivää?
31.05 klo. 9:00
Noni, thanks pikku H!

Tekikö muuten pikku H comebackin ihan vaan mun pyynnöstä? :)
#FreePlato
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

^Näin taisi käydä :roll:. Älä kerro kenellekään.
AlexKrycek
Olivia Benson
Viestit: 749
Liittynyt: Ke Elo 07, 2013 7:29 am

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja AlexKrycek »

Miten joku kehtaa käyttää jotain rumblea lähteenään :roll:
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

AlexKrycek kirjoitti: La Touko 25, 2024 3:55 pm Miten joku kehtaa käyttää jotain rumblea lähteenään :roll:
Et pidä rumblesta, entäs videon sisällöstä?

Kyllä se aina youtuben päihittää :mrgreen:.

https://www.youtube.com/channel/UCeYIZn ... K-C1Z_OkNQ
Kuva
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1893
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

acp kirjoitti: Su Touko 26, 2024 12:32 am Et pidä rumblesta, entäs videon sisällöstä?
Saanko mä vastata?

Kun kyseessä on Antinniemi, niin se on katsomatta täyttä paskaa.

Mä vaan oon noiden antinniemien suhteen miettinyt kahta asiaa. Ensinnäkin sitä, että missä vitussa ne piileskeli ennen koronaa, sekä sitä, että mitähän vittua ne tekee kun noista rokotteista jauhaminen ei enää kiinnosta ketään. Kun ei tosiaan elämään muuta tunnu mahtuvan.

Ja tosiaan puhun nyt antinniemistä monikossa. Niitä kun tätä nykyä riittää.

Niin joo, näin jossain tuon kyseisen piipittäjän kommentin, jossa totesi Vauhkalan oikeudenkäyntiin viitaten, että "nyt lehti kääntyy". Just tuollaisten kommenttien takia mä niin odotan sitä oikeuden päätöstä.
#FreePlato
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1606
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

^Jos sivuutetaan rumble ja Antinniemi, mites sisältö?
Vastaa Viestiin