Pelon korttelit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Itse istun arki-iltana ja muutenkin Henkassa (vakkari paikka).Ei siellä sen kummosta porukkaa ole kuten ei varmaan Karhunpesässäkään.Petosella nyt ei tule niin hirveesti käytyä mut aina kun siellä kun olen kulkenu oli kello sit mitä tahansa niin ei ole ollu hämminkiä sama Nepalissa.Mainittiin toi Männistö kanssa,asuin 3v eikä ikinä mitään ongelmaa.Ainut paikka jossa ongelmiin olen törmänny on ollu se Kauppakatu-Tori akseli.
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Näinhän se samu on. Mistähän muuten haarahaukka johtuu että Karhunpesän edessä käy ambulanssi melkein viikoittain? Ei kai siellä vaan venkulat ja juopot harrasta sekakäyttöä,eihän?
One,two,fuck you!
fellow
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 4:37 pm

Viesti Kirjoittaja fellow »

Toi on idioottimaista et jengi luulee Petosen olevan semmonen paikka mis ei voi kävellä rauhassa, ilman et saa puukosta tjms. :lol:

Itse olen pyöriny aikoinaa Petosella suhteellisen paljon, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia.

Ei tosiaan kyllä missään muuallakaan Suomessa mitään suurempaa ollut.
Johtuneeko siitä, että osaan hoitaa hommani hyvin? :P
"Oon teini-iässä pukannu humanoidin paksuks, kuumottaa tähtitieteelliset elatusmaksut"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

fellow kirjoitti:Toi on idioottimaista et jengi luulee Petosen olevan semmonen paikka mis ei voi kävellä rauhassa, ilman et saa puukosta tjms. :lol:

Itse olen pyöriny aikoinaa Petosella suhteellisen paljon, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia.

Ei tosiaan kyllä missään muuallakaan Suomessa mitään suurempaa ollut.
Johtuneeko siitä, että osaan hoitaa hommani hyvin? :P
Yleensäkin ihmisten kuvitelmat siitä, että jossain "pelon korttelissa" ei saisi kulkea rauhassa. Se riippuu siitä miten korttinsa pelaa. Toki poikkeuksiakin on, mutta näin pääsääntöisesti..
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Aariel kirjoitti:
Yleensäkin ihmisten kuvitelmat siitä, että jossain "pelon korttelissa" ei saisi kulkea rauhassa. Se riippuu siitä miten korttinsa pelaa. Toki poikkeuksiakin on, mutta näin pääsääntöisesti..
Jos elämänsä elää pelossa, niin kaupunki on pelon korttelia toisensa perään. Ei Suomessa nyt sellaista ghettoa olekaan, ettei voisi käppäillä 99,5 % turvassa, ellei itse hae ongelmia, haasta riitaa, tai ole tolkuttomassa kännissä. Kriitikot, huomioikaa tuo 0,5%.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Suomessa ei ole olemassa "pelon" korttelia.
Ongelmia saa aina jos haluaa.
Itse asuin petosella 11vuotta, on siellä venkuloita,konnia,nistejä,denoja yms..
mitä sitte? missä ei olis?
TMK666 mainostaa pahana paikkana, tottakai mlin torikii on paha jos ite alotat
:wink:
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Joku vitun Kuopio on ihan saamatonta aluetta. Kuopiolaiset ei saa mitään aikaiseksi, ei siviilissä eikä linnassa. Jotain järetöntä rähinää nyt löytyy joka pitäjästä.

Mikäköhän se on, että Kuopiolaiset on kovia puhumaan, mutta mitään ei tapahdu? Taitaa liittyä savolaisuuteen yleisesti. Niin kieroja että paskakin tulee kierteellä.
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

apollo kirjoitti:Taitaa liittyä savolaisuuteen yleisesti. Niin kieroja että paskakin tulee kierteellä.
Elä vittuile savolaisille :evil:
AFFA
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kävin toissapäivänä Petosella, enkä ees saanu puukosta :(
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Heartburn kirjoitti:Suomessa ei ole olemassa "pelon" korttelia.
Ongelmia saa aina jos haluaa.
Itse asuin petosella 11vuotta, on siellä venkuloita,konnia,nistejä,denoja yms..
mitä sitte? missä ei olis?
TMK666 mainostaa pahana paikkana, tottakai mlin torikii on paha jos ite alotat
:wink:
Hei hymiöheikki,otatko lainauksen jostain missä olen mainostanut Petosta pahana paikkana? Epäilen että et ole asunut päivääkään Petosella saati koko Kuopiossa.
One,two,fuck you!
johnny rebel

Viesti Kirjoittaja johnny rebel »

ketsku kirjoitti:Mulle ehkä pieni yllätys oli tikkurila. Olisin jotenkin kuitenkin ajatellut, että hakkila tai koivukylä vievät voiton mutta onhan tuolla tiksissä kaikki bilemestat jne.

Tiksin selittää nimenomaan nää suositut baarit siellä joihin tullaan viikonloppuisin ympäri Itä-Vantaata. Ja onhan tietysti Tiksissäkin omat vuokrataloalueensa, ettei se nyt ihan pelkkä kohtaamispaikka vain ole.

Hakkila on tosi rauhallista omakotitalo/rivitaloaluetta. Hakunila siinä Hakkilan kupeessa on jo vähän eri seutua. Mutta Tikkurilan jälkeen Vantaan väkivaltarikostilastojen kärjessä on selvällä erolla muihin Korso (joka on lähes tasoissa Tikkurilan kanssa). Koivukylä on sitten kolmantena. Eli aika peruskauraa jos Tiksin unohtaa pois.
Eihän Tiksi tuohon listaan mielestäni kuulu missään nimessä. Korso nyt ensin tuli mieleen, mut ei sekään kyl ihmeellisen vaarallinen ole.
Kukahan tai mikähän tämän kuuluisan listan on laatinut? ..vai tilastotko ne puhuvat. hassua.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Hervantaa en tosiaan uskoisi Tampereen pahimmaksi alueeksi. Multisilta ja Tesoma vie kirkkaasti voiton, ja luulisi keskustan kupeessa olevilla alueillakin olevan menoa ja meninkiä, kuten nyt Amuri, Juhannuskylä, Kaleva...Vaikka asunnot on kalliita, niin ei se tarkoita sitä, ettei niissä tai niiden välittömässä läheisyydessä vois saada puukosta tai nyrkistä :wink:
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

^ Nekalasta nyt puhumattakaan. Joka viikko joku saa puukosta.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

^Juu, nekala-ghetto...vanhat lokomolaisten talot on kaikkein pahimmat. Siis Nekalankulma. Voi hyvä Luoja mitä vipeltäjää siellä liikkuu.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

tmk666 kirjoitti:Ei siellä Petosella mitään kenellekkään tehdä jos ei itse ongelmia aiheuta. Ainoa paikka jossa voisin kuvitella ongelman tulevan ihan pyytämättäkin on Karhunpesä,siis baari Petosella. Siellä kun on "hieman" sisäänpäin lämpiävää porukkaa,ehkä myös jossain määrin epäsosiaalista. Siellä yleensä istuu kaikki Petosen venkulat ja muut hörhöt.
Tulipahan viimeinkin istututtua tuolla kun muutin petoselle. Ihan siisti mestahan toi oli, sai rauhassa lipittää darrabisseensä ja vieläpä sattui tuttu istumaan tiskillä. Hyvä mesta.
Vastaa Viestiin