Mä oon... (Tätä muut eivät ole tehneet)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

EuroJR kirjoitti:Minä näin kerran kotimaisessa tv:lähetyksessä mielenkiintoiselta vaikuttavan tytön. Ongin selville hänen yhteystietonsa ja pyysin/vein ulos. Meillä oli oikein hauska ilta :wink:
Samaa linjaa... Näin kerran valoissa viereisessä autossa kivan näkösen kundin, ongin rekkarin avulla sen numeron ja soitin. Käytiin kahvilla :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Oon harrastanut seksiä turkkilaisen hotellin parvekkeella kaidetta vasten. :D
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Olen esittänyt päänäyttelijän kättä sekä polvea eräässä lyhytelokuvassa, kun oikea näyttelijä ei ollut käytettävissä sillä hetkellä. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Mariella kirjoitti:
Samaa linjaa... Näin kerran valoissa viereisessä autossa kivan näkösen kundin, ongin rekkarin avulla sen numeron ja soitin. Käytiin kahvilla :D
Mul on se sama auto vieläkin! :lol: :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
luukkomi
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:26 am
Paikkakunta: Keskusta

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Tullut yöllä 6.kerroksen parvekkeelta alas laskeutumisvälineillä tyyliin, 6.parveke -> hyppy 4.kerroksen parvekeen ulkoseinään -> hyppy 2.kerroksen parvekkeen ulkoseinään -> maahan.. Aikaa ei kulunut kauaa ja kivaa oli.

Kaverin nostin 7.kerroksen parvekkeen kaiteen ulkopuolelta takas sisälle kun se meni sinne roikkuun kun sillä ei voimat riittäny, kai se hengen pelastamiseen menee :roll:

Käynyt n.8kpl lähi-idän sankarin kimppuun yksin kun ne kävi vanhemman miehen kimppuun joka oli puolituttu, mies oli niin kännissä että hyvä kun pystyssä pysy ja puhetta ei tullut, ilmeisesti puhumattomuus ja kylmä syksy oli sit provosoinut nämä suvaitsevaiset ja työtäpelkäämättömät ihmiset tälläiseen tekoon. Itse olinkin hyvin nopeasti maassa, hassuinta koko jutussa on se, että vaikka monoa ja nyrkkiä tuli jokapuolelle kehoa, myös päähän ns. soccer kick, niin ainoa vamma mikä tuli oli vitutus. Onneks "kilpikonna" toimi :lol:

21 vuotiaana muutaman kerran "tapailin" vanhempaa maista, jolla oli mun ikäinen tytär. Kivaa oli, vielä kun olis tyttären sen saanu mukaan :roll:
Born to raise hell!!
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

gravedigger kirjoitti:
Mariella kirjoitti:
Samaa linjaa... Näin kerran valoissa viereisessä autossa kivan näkösen kundin, ongin rekkarin avulla sen numeron ja soitin. Käytiin kahvilla :D
Mul on se sama auto vieläkin! :lol: :lol:
:D !
Nerot hallitsevat kaaoksen
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2383
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Itse olen pienenä pureskellut sormenkynsiäni :oops:
Ja mun kaveri on syönyt joskus McDonaldsissa kolme tuplajuustohampurilaista :D
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^ Been there, done that!
Nerot hallitsevat kaaoksen
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Olen iskenyt alahampaani alahuuleni läpi autossa lyötyäni kasvoni sivuikkunaan. Luulin niitä isoja muovisia heinäpaaleja lampaiksi, katsoin tarkemmin ja ajettiin juuri kuoppaan. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Mä oon veikannu lotossa 6 oikein ku oli 18 milliä (mk) katkolla,kellään ei osunu...
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^ Mahto vituttaa! :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Mariella kirjoitti:^ Mahto vituttaa! :D
Kyllä silloin muuten vitutti, kun oli vähän ylimääräistä fyrkkaa ja sijoitettiin kaverin kanssa Perloksen osakkeisiin n. 70 000 mk. Oli alkutalvi 1999 ja molemmilla oli Milleniumin aikoihin reissuja eri puolilla maailmaa. Noh, mietittiin sitten mitä olisi pitänyt tehdä ja uskottiin saatana noitten nörttien pelotteluja "kuinka lentokoneet tippuu ja leivänpaahtimet tulee hulluksi milleniumin aikana". Myytiin pois pienellä voitolla osakkeet, mutta helmikuussa tsekattiin ja kävikin ilmi, että osakkeen arvo oli moninkertaistunut. Molemmilta jäi saamatta n. 100 000 mk ylimääräinen "bonus"...grrrrrrr
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^ No varmasti! :D Joskus ei vaan natsaa...
Nerot hallitsevat kaaoksen
luukkomi
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:26 am
Paikkakunta: Keskusta

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

^ Kuulostaa kyllä julmalta :oops:

Juniorina ukkon kanssa markka aikaan katottiin molemmat kun kimpassa raaputettiin ässäarpaa että vittu, satatonnia tuli! Oli sit se yks satatonnia kymppitonni kun tarkemmin tarkasteltiin. Kyllähän seki vähä harmitti.
Born to raise hell!!
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

suosittelen kaikkia kokeilemaan seksiä saman sukupuolen kanssa, ja mitä enempi jengiä ni sen parempi. heterosuhteissakin onnistuu sähläämään mutta noi bi-kokeilut on ihan ylivetoja!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Vastaa Viestiin