Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Jos ei ole vahvistettu Gustafssonin (rikoksesta epäillyn kertomuksia) eikä yllätystodistaja Virpin kertomuksia niin tietenkin molempien todistusarvo on 0 mutta sana sanaa vastaan niin silloinhan se ratkaistaan syytetyn eduksi.
Ja ainakin Marjatta Sahakankaan kertomus on oikeudessa todistajan toimesta kumottu!
Virpin kertomuksen jätän omaan arvoonsa koska yhtä hyvin se voi olla totta kuin myös suurilta osin keksittyä.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

Gustafssonin kertomusta tuosta kohtaamisesta ei ole kuultu, tai se ei ole minulla tiedossa.

En todellakaan tiedä - kuinka Nils Gustafsson tuon Virpin kertomuksen sepittää??

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ratkaistaan syytetyn eduksi, no jos Marjatan ja Virpin tarinoita ei pystykään kukan todistamaan valheiksi, tai asia jää epävärmaksi, niin silloinkin tuomitaan syytetyn eduksi, joten eivätkä kaikki ole sillon syyttömiä, tai paskanpuhujia.

Gussella on niin paljon valheita ja epätarkkuuksia kertomuksissan, joten häneen ei nyt kukaan järkevä ihminen usko (lukuunottamatta fanit), tai ainakin niistä jää epävarma mieli (lukuunottamatta joukko faneja)!

Marjatan ja varsinkin Virpin kertomisissa on paljon kohtia, joita voisi hyvinkin uskoa, joten sieltä kantilta se totuus löytynee!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja matlockb »

En itse ainakaan mikään Gustafssonin fani ole, asia vain on niin että Gustafssonin kertomukseen uskon enemmän kuin näiden yllätystodistajien kertomuksiin, voisihan tuossakin esittää vastaväitteen että kukaan järkevä ihminen ei näihin yllätystodistajiin usko.
Virpin kertomukseen uskomisen tosin jotenkin ymmärrän mutta en tuon Sahakankaan kertomukseen uskovia.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

matlockb kirjoitti:En itse ainakaan mikään Gustafssonin fani ole, asia vain on niin että Gustafssonin kertomukseen uskon enemmän kuin näiden yllätystodistajien kertomuksiin, voisihan tuossakin esittää vastaväitteen että kukaan järkevä ihminen ei näihin yllätystodistajiin usko.
Minäkään en ole mikään Nils Gustafsson fani. Siinämäärin paljon on Gustafssonin puheissa selvittämättömiä yksityiskohtia, että en ala tuollaista miestä puolustamaan.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

awa kirjoitti:
matlockb kirjoitti:En itse ainakaan mikään Gustafssonin fani ole, asia vain on niin että Gustafssonin kertomukseen uskon enemmän kuin näiden yllätystodistajien kertomuksiin, voisihan tuossakin esittää vastaväitteen että kukaan järkevä ihminen ei näihin yllätystodistajiin usko.
Minäkään en ole mikään Nils Gustafsson fani. Siinämäärin paljon on Gustafssonin puheissa selvittämättömiä yksityiskohtia, että en ala tuollaista miestä puolustamaan.

- hymm -
Liekkö sitten selvittämättömiä yksityiskohtia muidenkin puheissa? Tarviiko ketään puolustaa, jos haluaa olla puolueeton?
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Selvittämättömiä yksityiskohtia on todellakin itse kunkin puheissa, ei pelkästään Gustafssonin(!), esimerkiksi Sahakankaan puheissa niitä on siinä määrin että tarinaa ei voi hyvällä tahdollakaan uskoa.
Ja awa, kaikella ystävällisyydellä, selviä asioita ei tarvi kertoa, eli sinun ei todellakaan tarvi korostaa ettet ole Gustafssonin fani, sen kyllä varmasti kaikki jo tiedämme ja uskomme, tämä ihan vain kaikella hyvällä :)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Selvä, tehdään niin, että unohdetaan Marjatan ja Virpin, sekä lukuisa joukko muita todistajia, joille Gustafsson on asian tunnustanut, entä sitten, jäljelle jää enää Gustafssonni epämääräisine horinoineen ja tarinoineen, entä kuka niihin sitten uskoo?

Kaiketi tuo tuo fanilauma!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kerroppa Hessu52 missä se Gussen fanilauma on? Täällä kun olen lähinnä havainnut vain ajojahtia NG:tä kohtaan.
Itse menen mielipiteissäni oikeuden päätöksen ja omien johtopäätöksieni mukaan, en sillä perusteella että NG oli ainoa joka jäi henkiin ja oli todistettavasti paikalla, joten hänen täytyy syyllinen olla. Jos Gustafssonilta olisi tunnustus tai syyttäjät olisivat katsoneet näytön riittävän edes hovioikeuteen, varmaankin kallistuisin NG:n syyllisyyden kannalle, tälläkään hetkellä en sano 100 varmasti ettei NG ole syyllisenä, pidän sitä vain epätodennäköisenä. Korostetaan vielä sitä, että kukaan meistä ei ollut paikalla tuolloin.
Ja todellakin, varsinkin Marjatan tarinan voi unohtaa, muistanko nyt ihan väärin(?) että tuolloin 2004 tai 2005 joku Marjatan tuntenut olisi kertonut Marjatalla olleen mielenterveysongelmia, en muista lähdettä tms sen tarkemmin joten voin muistaa väärinkin.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllähän teitä fanilauma on, tosin melko suppea.

Ainakin konsta, Sariola, matlock matlockb ja pari muuta. no siinä te olette.

Minkä minä sille mahdan, että Gustafsson on itse omilla puheillaan aiheuttanut nämä ristiriidat.

Sinä siis myönnät pitäväsi Gussen tarinoita ja horinoita totuudenmukaisina ja uskot myös kaksinkertaiseen muistiaukkoon, jota Sariola markkinoi täällä ja joka oikeiden asiantuntijoiden mukaan on mahdollinen, mutta sellainen olisi äärimmäisen harvinainen!

T.s sellaista ei ole missään eikä kellään ikinä todettu, muutoin puolustuksella olisi ollut antaa siitä jonkinlainen "proopuska", vai mitä, nyt esimerkkiä ei löytynyt!

Uskot todellakin, ettei äijä itse tiedä montako haavaa puukko on iskenyt oamaan kaheliin, häh?

Uskot, että leuka oli tohjona ja puoli päätä ihan paskana, joo.

Uskot, että "prätkiin ei sitten koskettu ja minä en surmannut ystäviäni, ehkä niin?"

Ja moniin muihin sekoiluihin, jos tuon myönnät, että noihin uskot, et voi olla mikään muu, kuin uskollinen fani, sille en voi mitään!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ole Hessu ihan kaikessa rauhassa tuota mieltä että olen Gussen uskollinen fani henkeen ja vereen :D ja äläkä usko jos muuta väitän, niin se hyvä tulee, jos Gussea puolustaa ja syystäkin kyseenalaistaa näiden yllätystodistajien kertomukset niin mielestäsi silloin on ehdottomasti hänen fani??
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Minähän poistin yllätystodistajat mielestäni, ok. mitä jäi?

Sekavia tarinoita ja muistinmenetyksiä, puukkoja silmäkulmassa, lonksuvia leukoja, kaikenlaista harhaa, sitä jää jäljelle.

Nämä ihan Gussen ansiosta, kun ei muka muista, tai muistaa vähän jos ollenkaan ja nekin mitä muistaa, niin muistaa jo toisena hetkenä toisin.

Ei tuollaisiin voi kukaan muu luottaa, kuin ihka idiootti Gusse fani .
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Että idiootti Gusse fani.. okei.. varmaan tajuat että tämä keskustelu käsittelee yllätystodistajia, ei "idiootteja Gusse-faneja".
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sitä saa mitä tilaa ja kun pyytelit, tai ainakin ymmärsin sen pyynnöksi, perusteluja tuolle Gusse fanijoukkiolle, niin siinä sait!

Minulle nuo todistajat eivät ole kynnyskysymys, vaan Gustafssonnin omat kertomukset, niistä kun saisi jonkun tolkun, niin sitten, mutta kun nuo tarinat ovat mitä naurettavimmat.

Et muuten vastannut yhteenkään noista kysymyksistäni, no eihän fanin tarvitse vastailla, kunhan vaan ihailee!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja matlockb »

En tule vastaamaan Gussen leukaluihin liittyviin kysymyksiin yllätystodistajat-ketjussa, muissa ketjuissa olen niihin vastannut ja voin edelleenkin vastailla lisää.
Vastaa Viestiin