Motiivi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: motiivi

Viesti Kirjoittaja Loka »

kompassi kirjoitti:Onkohan missään mainittu kenen verta oli teltasta löydetyissä räteissä?
Liina on tutkittu perusteellisesti. Liinasta on löydetty täydellinen dna siemennesteen muodossa ja se itseasiassa muistaakseni löydettiin jo 60- luvulla. (siis valkuainen)

Urho aikoinaan ehdotti että se on pyörän satulasuoja, jäljetkin mätsäsi kai. Itse en siihen usko.

Telttalaisten verta tai mitään markkereita liinassa ei ollut.
kompassi
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Loka 17, 2007 7:41 pm

Viesti Kirjoittaja kompassi »

Niin, nyt tarkoitin teltasta löydettyjä rättejä??
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

kompassi kirjoitti:Niin, nyt tarkoitin teltasta löydettyjä rättejä??
Mitä rättejä? :shock: Vainajien vaatteet ja viltti on palautettu omaisille jotka ovat viltin muistaakseni haudanneet maahan ja vaatteet on poltettu. 60 -luvulla ei dna:ta saatu, veriryhmät on kai tutkittu ja niistä on löydetty telttalaisten oma veri.

Ulkopuolista merkkiä ei ole.
kompassi
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Loka 17, 2007 7:41 pm

Viesti Kirjoittaja kompassi »

Teltasta löytyi tiettävästi käytettyjä kuukautisrättejä. Käytetty mihin?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

kompassi kirjoitti:Teltasta löytyi tiettävästi käytettyjä kuukautisrättejä. Käytetty mihin?
Irmelin kuukautisiin? :lol:
kompassi
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Loka 17, 2007 7:41 pm

Viesti Kirjoittaja kompassi »

Tutkihan asiaa, palataan pe. illalla.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

kompassi kirjoitti:Tutkihan asiaa, palataan pe. illalla.
Hymm. Mitähän tutkisin? Irmelillä oli mitä todennäköisimmin menkat ja se siitä. Se, ettei hänen housuistaan just ruumiin löytähetkellä mitään löytynyt, ei tarkoita ettei hänellä olisi menkkoja.

Mitä mä en nyt käsitä sun pointista, kompassi?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

kompassi kirjoitti:Teltasta löytyi tiettävästi käytettyjä kuukautisrättejä. Käytetty mihin?
Mihin nyt kuukautisrättejä käytettäisiin. Poliisi on tutkinut varmaan rätit jo 60-luvulla. Veikkaan, että olet kehitellyt teorian rättien käytöstä johonkin muuhun, mutta se olisi epäuskottavaa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sopisi muuten erään kännisen huuliveikon tyyliin tuoda käytetty kuukautissuoja teltalle vaikkapa tikunokassa ihmeteltäväksi ja siitä sitten huulta heitettäväksi.

Eiköhän tuo rätti olisi ollut melko suuri kuukautissuojaksi, sillä mitat 40x48 ovat melkoiset ja kuten vaimoni sanoi, sopisivat paremminkin lehmän kuukautissuojaksi.

Kangaskin taisi olla pellavaa, joten ei senkään puitteissa olisi ollut sopiva.

Tuo oli hyvä pointti, että mihin on joutunut tutkimustulokset teltasta löytyneistä aidoista kuukautissuojista, vai onko siinäkin käynyt niin, että on pidetty ilmiselvänä sitä, että niitä on käytetty siihen mihin on pitänytkin ja jätetty tutkimatta?

Kunkahan montaa suojaa yhden illan aikana tarvitaan, jos menkat ovat lopuillaan?
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Kunkahan montaa suojaa yhden illan aikana tarvitaan, jos menkat ovat lopuillaan?
Ai sä tiedät senkin :lol:
Muista lähdekritiikki!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Re: motiivi

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Loka kirjoitti:
kompassi kirjoitti:Onkohan missään mainittu kenen verta oli teltasta löydetyissä räteissä?
Liina on tutkittu perusteellisesti. Liinasta on löydetty täydellinen dna siemennesteen muodossa ja se itseasiassa muistaakseni löydettiin jo 60- luvulla. (siis valkuainen)

Urho aikoinaan ehdotti että se on pyörän satulasuoja, jäljetkin mätsäsi kai. Itse en siihen usko.

Telttalaisten verta tai mitään markkereita liinassa ei ollut.
Eipä taida se dna-paljastua,jos ei tee uutta rikosta.Ei taida olla vielä kovinkaan kattavaa järjestelmää.
Usa:ssa on kyllä löytynyt dna perusteella sattumusten kautta vielä vuosikymmenien kuluttua,JIM:llä aina näyttävät näitä dokkareita.

Muuten tuosta polupyöränsatulasuoja teoriasta olen lukenut jostain muualtakin aikoinaan.Siis ihan lehdestä :shock:

Mitä tulee menkkoihin,on aivan yksilöllistä tuo rättien tarve.
Ja virallisissa raporteissa lukee I.B:llä oli kuukautiset.
Voisikohan muuten siinä olla itseasiassa joku avain asiaan,tuli vain mieleeni,naiset ovat yleensä silloin hieman oikukkaita ja haluttomia. :oops: Arvailua vaan..
Tuli mieleeni myös aikoinaan nämä paidat mitä oli "Kun tiedät ettet saa,et pety",olisi IB tarvinnut sellaisen. :oops:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

MOTIIVI. Mielestäni toinen kahdesta. Reviirikiista, olivat tulleet väärään paikkaan jonkun mielestä. Vertaa Kytäjän tapaus. Tässä tapauksessa tekijän nimi saattaisi alkaa A:lla tai G:llä. Toinen mahdollisuus on mustasukkaisuuteen perustuva kosto. Tällöin nimi voisi alkaa muullakin kuin A:lla tai G:llä. No jaa, ehkä kolmas vaihtoehtokin on, se on sarjamurhaaja, joka ei tarvitse mitään järkevää motiivia, vaan tapaus perustuu sattumaan. Tällöin nimi saattaisi alkaa vaikkapa A:lla.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kas kummaa, kun skoonella on on valikoiva tuo kirjoitetun ymmärtäminen.

Minun jokaisesta tekstistäni hän nykyään löytää jotain virhettä.

Kuinka monta kuukautissuojaa tarvitaan illassa, jos menkat ovat lopuillaan, on kysymyslause, kun taisi olla kysymysmerkkikin perässä.

Ja tämä nero heittää tekstin, että senkinkö minä tiedän.

En tiedä ja siksi kysymys, kun en ole noihin naisten kuukautiasasioihin suuremmin perehtynyt.

Vanha sanontatapa oli että" rekkamies ajaa keli ku keli ja peli ku peli", mutta omien kokemuksieni mukaan, kyllä menkkojen aikaan oli lappu luukulla.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Ja tämä nero heittää tekstin, että senkinkö minä tiedän.

.
Sorry, muotoilin kommenttini huonosti. Ihmettelin vain sitä, että mistä tiesit, että menkat oli lopuillaan eikä alkamassa.
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Olin jostain lukevinani sellaista, taisi olla näillä sivustoilla jossain yhteydessä, en vaan muista missä.
Vastaa Viestiin