19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
maxi
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: La Loka 14, 2017 8:52 am
Paikkakunta: Joulupukin maa

19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja maxi »

Pyhtään purolasta löytynyt kuollut 19 vuotias mieshenkilö 12.7torstaina. Ei epäillä rikosta vapaaehtoinen etsijä löytänyt metsämaastosta.

Kukahan tämä nyt sitten on kun en kadonneista löytänyt.
Elämä on laiffii
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Kyseltiin samaa tuolla Kadonneet ketjussa, tästä ei ole liiemmin huudeltu missään eli ei ole avattu ketjuakaan.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Kyseessä ei ole kukaan kadonneet -osiossa ilmoitettu, vaan ilmeisesti Pyhtään Purolassa toukokuussa pidetyistä bileistä poistettu tyyppi, joka oli kuuleman mukaan lähtenyt taksilla kohti Kotkaa.
Ollut siitä asti kateissa.

Jostain syystä katoamisesta ei ole ollut mitään juttua missään, vaikka esimerkiksi juhlien järjestäjiä on asiassa kuultu.

Edit, ihmetyttää tuo viestin jakamisen ajankohta; 11.7., pari päivää ennen ruumiin löytymistä, sekä tuo vakuuttelu, ettei liity mitenkään näihin juhliin.
Ja kaikki tämä melkein kaksi kuukautta katoamisen jälkeen.
Screenshot_20180714-102523.jpg
Screenshot_20180714-102523.jpg (177.86 KiB) Katsottu 14646 kertaa
Kymäri.jpg
Kymäri.jpg (108.58 KiB) Katsottu 14636 kertaa
Tällaiset bileet ilmeisesti olleet kysymyksessä. Ei sano allekirjoittaneelle tuon taivaallista :D
Pileet.jpg
Pileet.jpg (128.6 KiB) Katsottu 14627 kertaa
Lisätty paikallislehden, Kymen Sanomat, uutinen asiasta, ja ilmeisesti bileiden mainos.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Eipä tuo ole kuin kilometrin verran selvinnyt juhlapaikalta, kovin on ollut lyhyt taksikyyti Kotkaan.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1453
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

On kyllä todella outoa, että nuori mies on kadonnut JO toukokuussa, eikä yksikään lehti ole kirjoittanut yhtään mitään asiasta. Somessa ei ole ollut mitään eikä keskustelupalstoilla.

Miksi ihmeessä? Yleensä kaikista kadonneista on lehdissä jonkinlainen katoamisilmoitus ja pyydetään tietoja. Tästä ei mitään. Mikä tekee tästä pojasta niin epäkiinnostavan? Jopa selvästi itsetuhoisista on lehdessä juttua ja pyydetään havaintoja.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2506
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Gurney »

On kyllä vähintään mielenkiintoista, että kukaan ei pyydä kadonneesta 19v havaintoja. Kaikenmaailman teinihatkaajatkin ovat jatkuvasti lehtien otsikoissa.

Mitka ihmeen bileet nuo olivat, kun asiaa pitää kaksi kuukautta piilotella?
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Minä ihmettelen myös tuota, että tuollainen vakuuttelu bileiden järjestäjältä tulee edellispäivänä kuin ruumis löydetään. Vähintäänkin outoa.

Ja miten nyt yhtäkkiä on osattu etsiä vallan oikeasta kohdastakin.

Tuolla fb -ryhmässä jatkuu vakuuttelu, että bileillä ei ole osaa, eikä arpaa tapahtuneen kanssa.
Kovin omituista sekin, jos kundi on taksiin mennyt ja matkalla hävinnyt, ja vielä löytyy ihan lähistöltä, niin onhan bileillä jotain tekemistä katoamisen kanssa.

Vähän samanlaista hyssyttelyä, kuin taannoin, kun alaikäinen samalla kylällä asuntomurtoa yöllä yritti.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2506
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Gurney »

^onko tuolla ryhmässä mitään muuta tietoa? Millainen poika, miksi ei ole lehdissä ollut mitään jne.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
LadyLou
Harjunpää
Viestit: 297
Liittynyt: To Helmi 28, 2013 10:17 am

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja LadyLou »

Niin, jos taksilla kulkenut... eikö saa kuvaa sikäli mikäli taksin kyydissä on ikinä ollutkaan?
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Gurney kirjoitti:^onko tuolla ryhmässä mitään muuta tietoa? Millainen poika, miksi ei ole lehdissä ollut mitään jne.
Ei mitään hajua, kuka, mikä, millainen tai miksi?
Nyt ihan tässä pari minuuttia sitten poistivat koko keskustelun.

Minusta on erittäin kummallista, että kundi katoaa, kun on ns. uhkaavasti käyttäytymisen vuoksi poistettu paikalta "taksilla", vapaaehtoinen järjestysmies, mikä se sitten lieneekään, on "nähnyt" hänen poistuvan, mutta tyyppi katoaa, ja löytyy lähes kahden kuukauden kuluttua, alle kilsan päässä bilepaikasta :roll:

Punainen pylpyrä on sunnilleen niillä main, jossa bileet järjestettiin, ja oranssi merkkaa suurinpiirtein aluetta, josta löydettiin.
Myskärri.jpg
Myskärri.jpg (155.7 KiB) Katsottu 13653 kertaa
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
ReB123
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Marras 14, 2017 2:46 am

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja ReB123 »

https://yle.fi/uutiset/3-9450453
yks näistä on tämä nuorukainen :)
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Tuo 17v, toinen tekijöistä?

Tuosta on lyhyt ketjukin:

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... 21#p816224
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Antsa
Poliisikoira Rex
Viestit: 286
Liittynyt: To Huhti 24, 2008 2:34 pm

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Kuolleena löytynyt on joo tämä sosiaalitantan kotiin tunkeutunut nuorempi sankari. On muutenkin kunnostautunut rötöstelyjen saralla ja tunnettu kaikesta muusta kuin hyvästä käytöksestä. Ehkä jannun katoamisesta ei olla pidetty niin kovaa meteliä, kun saattoi olla tunnettu vastaavanlaisista tempuista? Tai ehkä ketään ei ole vain jaksanut kiinnostaa yhden sekopään katoaminen jonnekin. Aika hassua kyllä, että noin läheltä katoamispaikkaa löytyi, eikä aiemmin ole silmiin osunut? Onko edes etsitty? Purola alkaa olemaan Emmerdalen luokkaa jos verrataan asukasmääriä ja uutiskynnyksen ylittäviä tapahtumia. On kirvesmurhaa, yöllistä tapon yritystä, tämä jannu jne
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2506
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Eiköhän ole selvää, miksi kukaan ei ole kiinnostunut pojan katoamisesta, ei perhe, ei poliisi eikä ystävät. Taisi kaikille tulla helpotuksena katoaminen ja kuolema. Tuolla taustalla olisi elämänsä aikana varmaan syyllistynyt vaikka mihin.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
ReB123
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Marras 14, 2017 2:46 am

Re: 19v. Mies löytyi kuolleena Pyhtäältä

Viesti Kirjoittaja ReB123 »

mikäli oikein olen ymmärtäny niin perhe on kuollu tällä tai jollai tapaa ainaki on pois.
voi olla et muistan väärin mut kumminki kuollut tai huumeiden käyttäjiä. siksi ei varmaan kiinnosta pojan tekemiset
Vastaa Viestiin