Tappo Kotkassa tai lähistöllä muutamia vuosia sitten...

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Tappo Kotkassa tai lähistöllä muutamia vuosia sitten...

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Kiinnostais tietää tapauksesta enemmän, lehdet eivät silloin kertoneet paljon mitään. Eli tekijät olivat alle 20v mies ja jotain 30v nainen ja tappoivat miehen jonka ikää en muista. Tarkemmin en tuosta tiedä, missä edes tapahtui mut jossain Kotkan suunnalla. Satun tuntemaan miehen ja nyt mietinkin et ovatko jo vapaalla jalalla. Linnassahan ei käsittääkseni puhelimia saa laillisesti olla ja häneltä tuli viestiä tässä joulun alla. Ihan asiallista tekstiä kylläkin, mutta mistä sitä koskaan tietää mitä suunnittelee. Toivottavasti jollakin ois enemmin tietoa tapauksesta.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17111
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Hieman heikot vihjeet sinulla, mutta... En nyt tähän hätään muista/tiedä noiden vihjeiden perusteella kuin sen syksyllä 2000 Turvalan kaupunginosassa tapahtuneen miehen surman. Tekijöinä olivat tosin 23-vuotias nainen ja 31-vuotias mies.

Pahamaineisessa Eskolan kaupunginosassa surmattiin mies ja toinen hakattiin pahasti vuona 2003. Kolme oli pidätettynä. Pyhtäällä oli myös julma verityö joko 03 tai 04, mutta siinä ei ollut naisia mukana.

"Satasen velka toi kahdeksan vuotta..." se juttu oli jo vuonna 1991 ja siitä lähti vankilaan vai ns. heikompi astia. Tämä juttu se ei voi olla.

Ehkä tuo Turvalan juttu, mutta tekijöiden iät eivät täsmää. Koita hankkia jostain lisätietoja.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Samat sanat. Vähän lisää faktoja, niin pläräilen Alibipinoani läpi! Ihan näin snadeilla vinkeillä on hieman liian hankalaa.
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Siinähän se just onkin kun en oikein enempää tiedä, paikallisessa lehdessäkään ei silloin juuri tietoa ollut. Mutta ei ole tuo Turvalan juttu ainakaan, senkin toisen tekijän tiedän ainakin nimeltä. Eskolassa tapahtunut vois jopa ollakin mahdollinen koska siellä suunnalla tekijät asuivatkin jossain vaiheessa. Eli jospa siitä löytyisi lisää tietoa. Mieshenkilö ainakin syntynyt 1983, nainen varmaan 10 vuotta vanhempi.
Tipu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:03 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Tipu »

Doctor Lecter kirjoitti: Pahamaineisessa Eskolan kaupunginosassa
Heh, mistähän asti Eskola on ollut "pahamaineinen"..? :lol: Ei kyllä soi mullakaan kellot tuollaisilla vihjeillä, ja nyt tää jää häiritsemään.. Ja jos mies on synt.-83, ni vois olla tuttukin..?
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Joo ei kyllä mun mielestäkään Eskola pahamaineinen oo, Alahovi kyllä siinä vieressä. Paitsi et sielläkin asuneena en sanois sitäkään paikkaa kovin kauheaksi. :D Kai täällä sen verran uskaltaa sanoa et nimikirjaimet on miehen E.L. ja naisen A.L.
Count
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Count »

Eskolan tapauksesta tuomittua naista olen nähnyt kaupungilla aina silloin tällöin viimeisen kahden vuoden aikana. En ollut aluksi tunnistaa, koska vaatetus oli muuttunut jotenkin siistimmäksi.

Eli luultavasti on vapautunut tai ainakin päässyt lomille.

Itse kyllä muistaisin, että eskolanmies olisi ollut vuoden tai pari vanhempi. Sitä tyyppiä ei ole sen koomin kyllä kotkassa näkynyt ja moni on sitä kysellytkin...
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Count kirjoitti:Eskolan tapauksesta tuomittua naista olen nähnyt kaupungilla aina silloin tällöin viimeisen kahden vuoden aikana. En ollut aluksi tunnistaa, koska vaatetus oli muuttunut jotenkin siistimmäksi.

Eli luultavasti on vapautunut tai ainakin päässyt lomille.

Itse kyllä muistaisin, että eskolanmies olisi ollut vuoden tai pari vanhempi. Sitä tyyppiä ei ole sen koomin kyllä kotkassa näkynyt ja moni on sitä kysellytkin...
Täsmääkö nuo nimikirjaimet noihin jotka tunnet/tiedät? Se mies ainakin näemmä on vapautunut, muttei kyllä luojan kiitos ole näkynyt, tuskin Kotkan seudulla tai lähelläkään asustaa. Jostain kuulin et olisivat ryöstäneet jonkun tyypin ja tappaneet sitte "vahingossa" sen, ja jonkun mitättömän summan saivat. Sen tarkemmin en tiedä kun en ole ollut tekemisissä kyseisten tyyppien kanssa aikoihin, naisen kanssa en kyllä ollenkaan.
Count
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Count »

Joo sopii (paitsi, että miehen sukunimestä en ole aivan varma) ja kun tarkemmin ajattelee, niin ei oikein ole muuta vaihtoehtoa... Näin olen kanssa käsittänyt, että jostain todella turhasta ryöstöstä oli kyse.

Tuon naisen kohdalla oli kyllä vain ajan kysymys, että joltain lähtee henki, vaikka ihan mukava henkilö on aina silloin, kun palikat sattuvat olemaan päässä kohdallaan...
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Näin olen myös minä kuullut kyseisestä naisesta, lähinnä kyllä enemmän niitä juttuja et ei oo kaikki kohdallaan...

Ja onhan tuo mieskin siedettävä ollut selvänä, muttei todellakaan aineissa. Ja selvänä ei tainnut noihin aikoihin enää hirveemmin olla, tosin ei silloinkaan kun hänet "tunsin".

Mutta olis kiva kyllä tietää ovatko päässeet linnasta, ihan vaan senkin takia et tietää varoa.
Vastaa Viestiin