Omistaako täällä kukaan kaikkia PPK-kirjoja? kiinnostaisi yksi kirjan jutuista mutta en niitä itse omista

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Xalpel
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Maalis 08, 2020 12:27 am

Omistaako täällä kukaan kaikkia PPK-kirjoja? kiinnostaisi yksi kirjan jutuista mutta en niitä itse omista

Viesti Kirjoittaja Xalpel »

Elikkäs olen kirjastosta lainaillut näitä Poliisi kertoo kirjoja ja yksi tarinoista on jäänyt mieleen ja kiinnostaisi lukea se ja nähdä kuvat, kyseessä siis SS Energin dynamiitilla upottaminen missä kuoli 10 henkilöä, olisiko kellään mahdollista laittaa kyseisestä jutusta kuvia tänne?
The minister said God is a square shooter.

Mrs. Mysteeri
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Su Tammi 12, 2020 11:02 am

Re: Omistaako täällä kukaan kaikkia PPK-kirjoja? kiinnostaisi yksi kirjan jutuista mutta en niitä itse omista

Viesti Kirjoittaja Mrs. Mysteeri »

Onko sulla tietoa minkä vuoden kirjasta löytyy?

Avatar
Xalpel
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Maalis 08, 2020 12:27 am

Re: Omistaako täällä kukaan kaikkia PPK-kirjoja? kiinnostaisi yksi kirjan jutuista mutta en niitä itse omista

Viesti Kirjoittaja Xalpel »

Mrs. Mysteeri kirjoitti:
Ti Tammi 19, 2021 7:12 am
Onko sulla tietoa minkä vuoden kirjasta löytyy?
Tätä en valitettavasti muista, mutta mitä luultavammin 70-luvulta tai 2013-2015 vuosilta
The minister said God is a square shooter.

Norman Bates
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Marras 25, 2020 10:53 pm

Re: Omistaako täällä kukaan kaikkia PPK-kirjoja? kiinnostaisi yksi kirjan jutuista mutta en niitä itse omista

Viesti Kirjoittaja Norman Bates »

Minulta löytyy paljon niitä alkupään kirjoja. Pitää katella kun ehtii oisko juttu niissä.
Höyrylaiva Energi, kotipaikka Tukholma, rekisteröity Panamaan. Upposi sabotaasin seurauksena 21. marraskuuta 1950 Ahvenanmerellä. Alus oli matkalla etelän suuntaan kuparirikastelastissa jolloin se räjäytettiin erään osakkaan toimesta. Vakuutuspetos havaittiin ja syylliset tuomittiin Tukholmassa. Yhdeksän ihmistä menehtyi upotuksessa.
https://www.hylyt.net/
"Selvinpäin symppis ja humalassa huippujätkä"

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Omistaako täällä kukaan kaikkia PPK-kirjoja? kiinnostaisi yksi kirjan jutuista mutta en niitä itse omista

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Erikoinen tapaus, josta mielellään kuulisi lisää. Aluksen upottamisesta sai tuomion sen pääomistaja, virolaispakolainen nimeltä Arved Mägi.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

Vastaa Viestiin