Kuka muistaa Paimion murhaa

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Kuka muistaa Paimion murhaa

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

tapahtuoi joskus 90-luvun alkupuolella muistaakseni. Veljeksille tuli riitaa jonkun mjehen kanssa, jääkaapista tai stereoista tms ja veljekset hakkasivat halolla miehen kuoliaaksi.

Ihan varma en ole faktoista, mutta noin se jotenkin meni. Tunsin vaan aikoinaan toisen näistä murhaajista. Olin teini-ikäinen ja heilastelin hetken, onneksi se loppui ajoissa!
elämä on mysteeri
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Jonankin kauniina päivänä, kun löydän rikoslehdistä juttua tästä, voit olla varma että postaan.

Onko sinulla tietoa miten "eksällesi" sitten oikein kävi? Mikä oli tuomio? Kauanko käkki? Kuinkas sitten kävikään?
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

voi vitsi, en muista ollenkaan. siksi halusinkin tietoa kun tarpeeksi vuosia on kulunut tapahtuneesta. nimittäin äitini hoksasi lehdestä sen jutun, ja lehti oli pakko piilottaa isän silmiltä, ettei olis tullut huutia ;)
elämä on mysteeri
McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

Kyllä tästä oli Alibin/Rikospostin sivuilla juttua aikanaan. Läheinen tapaus sikäli, että tunsin uhrin pojan tiettyjen piirien kautta vaikken itse Turun seudulla asunutkaan.
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

Onko mahdollista saada tietoa ko. rikoksesta? Itse tunsin aikoinaan toisen tekijöistä, mutta onneksi se loppui ennen tätä tapahtumaa. Muistan vaan tyypin etunimen, en sukunimeä. (Taisto eli Soni taikka Sonny).
Kerro lisää tietoja, ole kiltti!
elämä on mysteeri
McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

Valitettavasti en tiedä/muista asiasta tähän ketjuun jo kirjoitettuja seikkoja enempää. Tuon uhrin pojan kanssa en ole ollut ainakaan 15 vuoteen tekemisissä. Tämähän tosiaan tapahtui vuonna 90 tai 91.
MrRoisto
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2015 8:29 pm

Re: Kuka muistaa Paimion murhaa

Viesti Kirjoittaja MrRoisto »

minä muistan koska olen se toinen. [email protected] :twisted:
MrRoisto
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2015 8:29 pm

Re: Kuka muistaa Paimion murhaa

Viesti Kirjoittaja MrRoisto »

en tiedä oonko se toinen, mut ota selvää, vapauduin aikanaan jos haluat dogumentit on talles.
annaanna

Re: Kuka muistaa Paimion murhaa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tuskin tulikukka yhteyttä enää ottaa, sentään 2007 peräänne kysellyt. Kerro, jos otti.

Kaksi nikkiä sulle nyt ainakin kirjuuttelee, nimittäin Siru83 ja Kuolemannaakka. He ovat kiinnostuneita miten omin sanoin kerrot tapahtuneesta, sellainen on heille arvokasta tietoa. Että miltä tuntui halolla hengiltä hakata, vai olitko syyttömänä vankilassa.
Toinen nyt ainakin on myös sinusta kiinnostunut, vanhoista henkirikoksiin syyllistyneistä käsittääkseni innostuu.

Mihin he tuota tietoa tarvitsevat, ei käsitä. Kaikki mitä me muut sulta kyselisimme tai viesteihisi kommentoisimme olisi joko kaunokirjallisesti väärinmuotoiltua tai asiasisällöllisesti heikkotasoista, älytöntä, sairasta tai hullua.

Ps. ei niistä dokumenteista käy selväksi ootko Taisto?
Elämäntapaintiaani
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 11:59 am

Re: Kuka muistaa Paimion murhaa

Viesti Kirjoittaja Elämäntapaintiaani »

Viitataanko tässä Laureneihin? Riita jostain pöllitystä stereoista, televisiosta, tms? Paimion poikia. Oli aikanaan Alibissa juttu, harmikseni olen hävittänyt tuon lehden.
Vastaa Viestiin