avatar

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Rekisteröityessäsi hyväksyit ehdot ja vakuutit olevasi 18-vuotias ja sitten huutelet olevasi 13? Just noin se pitää tehdä.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^^ En nyt halua loukata tai mitään, mutta jos tosiaan 13-vuotias olet, niin etkö ole vähän liian nuori tänne? Tai siis, enhän minä voi varmaksi sanoa, mutta ymmärrätkö mistä täällä keskustellaan ja kykenetkö "sulattamaan" tai "suodattamaan" täällä olevia raakojakin kirjoituksia?

emma

Viesti Kirjoittaja emma »

Lizzie B.:

En ole vakuuttanut olevani 18-vuotias! Jos yhtään olet tullut ajatelleeksi, täällä on myös sellainen käytäntö, että pitää lähettää omat tiedot vanhemman allekirjoituksen kanssa, ja vasta sitten tunnus aktivoidaan!

Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

^ Ai jaa. :D
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark

emma

ja sitten...

Viesti Kirjoittaja emma »

Howler:ille

Olen kyllä täysin perillä keskustelujen aiheista, ja luen myös raa'at kirjoitukset.
VIetän päiväs´tä n. 1-2 h täällä, jos vain kerkeän, joten olen kyllä perehtynyt noihin raakoihinkin kirjoituksiin!

:D

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Re: ja sitten...

Viesti Kirjoittaja Howler »

emma kirjoitti:Howler:ille

Olen kyllä täysin perillä keskustelujen aiheista, ja luen myös raa'at kirjoitukset.
VIetän päiväs´tä n. 1-2 h täällä, jos vain kerkeän, joten olen kyllä perehtynyt noihin raakoihinkin kirjoituksiin!

:D
Hyvä kuulla, että tiedät mitä teet :) En tosiaankaan tarkoittanut pahaa, olin vain vähän huolissani suht nuoren ikäsi takia. Kuitenkin, jos vanhempasi tietävät että tälläisellä foorumilla olet ja tiedät mitä teet, niin eipä siinä mitään.

Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Mä en nyt oikein usko, että emma on 13-vuotias! Tai ainakaan vanhempien luvalla tällä foorumilla!
En olisi ikäpäivänä antanut omilleni lupaa tulla tänne 13vuotiaana!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minney Magia kirjoitti:Mä en nyt oikein usko, että emma on 13-vuotias! Tai ainakaan vanhempien luvalla tällä foorumilla!
En olisi ikäpäivänä antanut omilleni lupaa tulla tänne 13vuotiaana!
Antaahan jotkut vanhemmat lastensa juoda kotona alle 18-vuotiaina, tiedän jopa pari tapausta jossa alle 15-vuotiaalle vanhemmat ovat tarjonneet alkoholia... Mutta nyt menee aiheen vierestä, avatarit oli puheenaiheena.

Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Niin ja Emmakin lähti kotiin kasvamaan.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Niin nähtävästi teki :lol:

kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

emma kirjoitti:Lizzie B.:

En ole vakuuttanut olevani 18-vuotias! Jos yhtään olet tullut ajatelleeksi, täällä on myös sellainen käytäntö, että pitää lähettää omat tiedot vanhemman allekirjoituksen kanssa, ja vasta sitten tunnus aktivoidaan!
Onko tämä siis tuo keskimmäinen vaihtoehto?

Hyväksyn ehdot ja olen vähintään 18 vuotias

Hyväksyn ehdot ja olen alle 18 vuotias

En hyväksy ehtoja

Vastaa Viestiin