Tuomaroidaas vähän

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Raiskasi 4-vuotiaan tyttärensä - ei tuomittu

Belgialaismies selitti raiskanneensa tyttärensä nukkuessaan. Oikeus uskoi miehen selityksen.
Oikeuden mukaan todisteita siitä, että 30-vuotias mies olisi ollut hereillä ei ollut ja siksi hänet piti vapauttaa raiskaussyytteistä.
Frederic L -niminen mies myönsi oikeudessa nelivuotiaan tyttärensä raiskauksen, mutta selitti kärsivänsä harvinaisesta seksomnia-nimisestä oireyhtymästä. Seksomniasta kärsivät harrastavat seksiä nukkuessaan eivätkä tiedä teoistaan mitään.
Mies selitti heränneensä, kun tytär oli kirkunut "isä, se ole minä. Se olen minä".
Tytön äidistä eronnut mies oli ollut ryypiskelemässä kavereidensa kanssa ja mennyt illan päätteeksi nukkumaan samaan sänkyyn tyttärensä kanssa.
Tyttö kertoi tapahtuneesta isoäidilleen, joka ilmoituksen asiasta poliisille.
Tytön äiti järkyttyi tuomiosta, joka hänen mukaansa antaa raiskaajille ja pedofiileille hyvän keinon paeta tuomiota

Laitoin tuon tuohon iha vaan siksi, että haluaisin ihan uteliaisuuttani tietää , mitä täällä pörräävän porukan mielestä olisi pitänyt tuolle miehelle rangaistukseksi antaa vai oliko oikea tuomio?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja härkä »

Varsin mielenkiintoinen kysymys ?
Kyse on tästä :

http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_sex

Minua eivät kyllä laitumella naudat hyvillä mielin katsoisi , jos tuonkaltaiseen olisin ryhtynyt.
Rangaistus saattaisi olla kohdallani arvaamattoman kova. Jäisin ilman :D

Tutustumatta mainittuun " tautiin " , en arvaa ottaa heti lopullista kantaa asiaan.
Äkkiseltäänhän tuo on varsin tuomittavan tuntuista ja rangaistuksen tulisi olla mielestäni tuntuva.
Kysehän on raiskauksesta , jolloin luulisi raiskaajan kyllä havahtuvan , vaikka " tauti " olisi kyseessä.
temuka
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 9:59 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja temuka »

juu samaa mieltä mut aika hankala juttu jos ei tiedä tehneensä mitään vääryyttä
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja vandt »

Aika iso tuomio on syyllisyys siitä, että on raiskannut oman pienen lapsensa. Kun siis ei ole tehnyt sitä tahallaan, vaan unissaan. Jos siis on.
Mutta sitten herääkin kysymys, että miksi menee kännissä nukkumaan lapsensa viereen varsinkin kun on tapana nussia unissaan...

Ei ollut todisteita, että olisi ollut hereillä. Eipä niin. Mitenkäs niitä olisi ollut? Hyvähän tuollaisen sairauden kanssa on raiskata varsinkin lapsia vaikka työkseen, kun ei jää todisteita, että olisi ollut hereillä.

Otsikko voisi olla aika paljon kuvaavampi ja parempi.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja rapier »

härkä kirjoitti:Varsin mielenkiintoinen kysymys ?
Kyse on tästä :

http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_sex

Minua eivät kyllä laitumella naudat hyvillä mielin katsoisi , jos tuonkaltaiseen olisin ryhtynyt.
Rangaistus saattaisi olla kohdallani arvaamattoman kova. Jäisin ilman :D

Tutustumatta mainittuun " tautiin " , en arvaa ottaa heti lopullista kantaa asiaan.
Äkkiseltäänhän tuo on varsin tuomittavan tuntuista ja rangaistuksen tulisi olla mielestäni tuntuva.
Kysehän on raiskauksesta , jolloin luulisi raiskaajan kyllä havahtuvan , vaikka " tauti " olisi kyseessä.
Tuo wikipedian artikkeli vaikuttaa oleva jonkun "unipanijan" tekemä. Sitä saa kai panna vaikka lasta, jos on "unipanija".:D
Näkeehän ton wikijutun olevan unipanijoiden tekemän. Yrittävät selittää tekemisiään.
Paskanen tukka
silentservice
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:19 am

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Voi unipanijat sentään!
Menisköhän sellainen selitys läpi, että mulla on sellainen sairaus, että ammun vaimennetulla ysimillisellä unissani päähän kaikkia raiskaajia ja erityisesti pedofiilejä. En voi tälle mitään, koska olen unissani, enkä siis tiedä tehneeni mitään väärää. Olen vain luullut kaiken olevan unta. Meniskähän läpi? Eroaako lopiulta paljonkin siitä, että "taipumuksensa tietävä" on mennyt kännissä samaan sänkyyn tyttärensä kanssa. Ei saatana!

Miten voi löytyä niin paljon tyhmiä/naiveja ihmisiä samaan tilanteeseen, jossa unipanija on vapautettu syyttestä? Vaikuttaa huhtikuun alun jutulta...
Susihukka
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 9:51 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja Susihukka »

Jos mut ois varustettu ominaisuuksilla, jotka mahdollistaisivat tuollaisen toiminnan, nukkuisin yöni häkissä ja ihan vapaaehtoisesti :evil:
Kuva
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Nooruska kirjoitti: Belgialaismies selitti raiskanneensa tyttärensä nukkuessaan. Oikeus uskoi miehen selityksen.
Oikeuden mukaan todisteita siitä, että 30-vuotias mies olisi ollut hereillä ei ollut ja siksi hänet piti vapauttaa raiskaussyytteistä.
No siis itselläni on ainakin (tavallisena ihmisenä, tietty) joka yöltä pitävät todisteet että olen tosiaan nukkunut. Eikö muilla sitten? :roll:

Hoitokeinoksi tälle jampalle sopisi vaikka pakkokastrointi ja/tai siveysvyö.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Itse en tosiaan ymmärrä, että jos oli tiedossa miehen taipumukset tuohon niin minkä **tun takia päästettiin tyttärensä viereen nukkumaan... :evil:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Olisi pitänyt tuomita. Selvästi tiesi taipumuksensa ainakin osittain jo ennen tekoa, joten hänen olisi pitänyt varmistaa ettei noin käy.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Olisi pitänyt tuomita. Tyttärellä ei ole lainkaan oikeusturvaa, vaikka on juttuun täysin viaton.
Nothing is quite what it seems
Indrid Cold
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 5:54 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja Indrid Cold »

silentservice kirjoitti:Menisköhän sellainen selitys läpi, että mulla on sellainen sairaus, että ammun vaimennetulla ysimillisellä unissani päähän kaikkia raiskaajia ja erityisesti pedofiilejä. En voi tälle mitään, koska olen unissani, enkä siis tiedä tehneeni mitään väärää. Olen vain luullut kaiken olevan unta. Meniskähän läpi?.
Ei menisi, koska olet keksinyt kyseisen sairauden itse. Mikäli kuvaamasi kaltaisen sairauden olemassaolo voitaisiin sen sijaan tieteellisesti todistaa, sinut todennäköisesti jätettäisiin tuomitsematta.
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Niin mikä on sairaus ja mikä ei... Varmaan tuohonkin sairauteen olisi apua saatavilla jos se siis sairaus (Todistettavasti..) olisi!
Jag har talat :)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Suurin osa rikollisista on jollain tasolla sairaita päästään. Ai niin... eihän ketään/mitään saa sanoa sairaaksi tai sairaudeksi nykyään...

Kyseinen belgialainen: Tutkimuksiin.
onnetar
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Su Maalis 07, 2010 4:32 pm

Re: Tuomaroidaas vähän

Viesti Kirjoittaja onnetar »

Eikös jossain jätetty tuomitsematta kaveri,joka ajoi autolla pitkän matkaa,tappoi appivanhempansa ja ajelli sitten autolla takaisin.Tyyppi väitti tehneensä kaiken unissaan.
Vastaa Viestiin