Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Alice Oz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 8:54 pm

Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja Alice Oz »

Onko juttua täällä, haulla en onnistunt taaskaan löytämään mitään. Henkilö on kadonnut jo vuonna 1999.
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.

Juice Leskinen
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ei ole juttua täällä, hyvä kun avasit ketjun, en ole koskaan kuullutkaan tällaisesta miehestä. Osaatko yhtään tarkempia tietoja kertoa katoamisesta? Kuten esimerkiksi kadonneen ikä, katoamispaikka, perhesuhteet jne jne... kaikki tieto on tervetullutta.
Ainakaan pikaisella haulla googlesta ja hesarin arkistosta ei mitään löytynyt.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Voiskohan olla, että on näissä uusissa Kadonneet-jaksoissa? Kun siellä oli omaan silmääni ja korvaani monia miehiä tulossa, joista en ollut kuullut. :?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nooruska kirjoitti:Voiskohan olla, että on näissä uusissa Kadonneet-jaksoissa? Kun siellä oli omaan silmääni ja korvaani monia miehiä tulossa, joista en ollut kuullut. :?
Valitettavasti ei ole ainakaan nyt tulevissa kadonnet-jaksoissa (toivottavasti tulevaisuudessa). Siellä on Timo Suikkasen katoaminen 1998 laivalta, jonka helposti voi sekoittaa Timo Vanhatalon katoamiseen 1999. Nyt kadonneissa käsitellään Timo Suikkasen ja Aulis Käkelän (vielä katsottavissa areenassa) katoamisen lisäksi Kimmo Ojalan (1999), Pekka Tuukkasen (2004) ja Antero Harjun (1990) katoamiset. Toivon todella että kaikki nämä jaksot siirtyvät elävään arkistoon kun poistuvat areenasta.
Nyt vaan kaikki tätä lukevat minfolaiset miettimään ja muistelamaan Vanhatalon katoamista ja Alibeja hakemaan!! Itse olin 1999 sen verran nuori että ei ole mieleen jäänyt, mutta jospa sattuisi joku Alibi olemaa tallessa jossa Vanhatalosta puhutaan.
Alice Oz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 8:54 pm

Re: Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja Alice Oz »

http://www.facebook.com/?sk=2361831622# ... 5494671624

Katotaan onnistunko tässä osotten postaamisessa tänne. Tuolta FB:n kadonneet ihmiset ryhmästä vaan huomasin ko. henkilön kuvan. Yhtään enenpää en asiasta tiedä.
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.

Juice Leskinen
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Eli 1953 on syntynyt ja tytär ainakin tuossa kaipailee. "Kateissa tahtomattaan tai omasta tahdostaan". Tietäisipä nyt enemmän tästäkin että mikä viittaa että omasta tahdostaan kateissa ja mikä taas että ilman omaa tahtoa. Mistään ei lisäksi käy ilmi paikkakuntaa tai sitä onko henkilöstä tehty katoamisilmoitusta poliisille, joku jolla on fb:hen tunnukset voisi vähän tyttäreltä kysyä.
Lettunen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Loka 07, 2009 9:37 pm
Paikkakunta: The Mariana Trench

Re: Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja Lettunen »

Kuvakin on näköjään kadonnut sivuilta. Onkohan siinä tapauksessa löytynyt tai ottanut itse yhteyttä?
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Timo Vanhatalo kadonnut 1999.

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Lettunen kirjoitti:Kuvakin on näköjään kadonnut sivuilta. Onkohan siinä tapauksessa löytynyt tai ottanut itse yhteyttä?
Mahdollisesti, tai omaiset eivät halua enempää julkisuutta asialle, ennen kuin tämän miehen voi sanoa kadonneen, pitää olla poliisille tehty katoamisilmoitus, pelkkä lähiomaisen kaipaus fb:ssä ei riitä. Ja näitä fb-juttujahan täällä on jo liikaakin ollut.
Vastaa Viestiin