Vapaamuurarit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Juu, rappareista löytyy kyllä paljonkin kaikenlaista mielenkiintoista kun hakee :wink:

Tuolta muutamia ehdotuksia aiheeseen tutustumiseen.

https://www.corbettreport.com/interview ... end-books/
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Rappari kirjoitti:
Ti Kesä 28, 2022 6:08 pm
Jos sinulla on tiedossa vankeusrangaistukseen tuomittu vapaamuurari, laita ihmeessä sähköpostia suurloosille ja kerro lähteet tuomiolle. Loosi todennäköisesti erottaa syyskuussa. Jos et halua tätä tehdä, voit laittaa minulle yksityisviestinä niin hoidan eteenpäin.
Ps. Suomen Suurloosin jo edesmennyt ylin pamppu "unohti" elinaikanaan hoitaa erään maksun. Kyse oli puolentoista vuoden palkkasaatavista eli rahojaan kaipaamaan jääneelle henkilölle oli kyseessä merkittävä summa. Asia on kytköksissä myös mainitsemasi Pentin lähipiiriin.
Onpa ikävä kuulla. Se tosin ei liity veljeskuntaamme, vaan tämän edesmenneen henkilön elämään. En voi siitä siis kommentoida mitään, mutta olen yksityishenkilönä luonnollisesti pahoillani tapahtuneesta. Onko asiasta oltu yhteydessä Palkkaturvaan? Miten perikunta reagoi asiaan?

En itse tunne Penttiä sen kummemmin, joten en tunne hänen lähipiiriäänkään.
Lapsikaappaus-ketjussa olen puolestaan kaivannut erästä 1960-luvulla syntynyttä henkilöä, joka on edelleen kadoksissa. Kadonneen henkilön keississä johtolangat osoittavat nimenomaan Suomen Suurloosiin. Jos on näistä asioista jotain kerrottavaa tai halua ryhtyä tekemään yhteistyötä, minuun saa yhteyden vaikka Murha.infon yksityisviestillä. Tiedätte toki kaikki muutkin yhteystietoni... :wink:
Minulla ei tosiaan ole sinun yhteystietojasi. En ole Suurloosin virallinen edustaja, enkä tiedä mitä materiaalia olet sinne laittanut. Toki autan, jos voin, mutta poliisi on oikeampi henkilö etsimään kadonneita.
Muutama kommentti Rapparille:

* Kuten Eki-setä muutama viesti aiemmin kirjoitti, vapaamuurarit kyllä huolehtivat toisistaan niin, ettei tuomioita eikä muitakaan "nuhruja maineeseen" tule.

* Asioista on luonnollisestikin oltu useaan otteeseen ja lukuisiin viranomaistahoihin yhteydessä. Vaihtelevalla menestyksellä. Jo kauan sitten älysin, että suomalaisviranomaisten sijaan tai pikemminkin lisäksi/jälkeen on käännyttävä ulkomaisten viranomaisten puoleen.

* Koska edellä kertomiini juttuihin liittyy mm. erään jo edesmenneen sukkanauharitarin lähiomaisia, eli verraten korkea-arvoisiin piireihin liittyvistä murheista on kyse, on tietysti jo aikoja sitten ollut pakko ottaa yhteyttä kansainvälisiin tiedustelutahoihin.

* Minkään Palkkaturvan tai paikallispoliisin kanssa ei enää ruveta aikaa eikä energiaa tuhraamaan.

* Kiitos kuitenkin neuvoistasi ja mukavaa kesän jatkoa.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

EricBlair kirjoitti:
Pe Kesä 24, 2022 1:22 pm
Joidenkin mukaan Georgiassa, Yhdysvalloissa sijaitseva kivipaasista koostettu monumentti on veljeskunnan viesti, totaalisen hävityksen jälkeisille sukupolville.

Se niistä sitten, tai ainakin suuresta osasta. Joku sai tarpeekseen, ja räjäytti teoksen.

BREAKING NEWS
Explosion 'destroyed' large portion of Georgia Guidestones, GBI says


https://www.fox5atlanta.com/news/georgi ... n-elberton
Liitteet
Screenshot_20220706-202357.jpg
Screenshot_20220706-202357.jpg (77.65 KiB) Katsottu 1876 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-

Avatar
acp
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1492
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja acp »

^Tämä trendi tulee jatkumaan. Eliittien rakennelmat tullaan tuhoamaan yksi toisensa jälkeen :wink:.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Charlie_Daniels
-Kuoli: 6. heinäkuuta 2020
-Hänen hittejään olivat muun muassa ”The Devil Went Down to Georgia”
Viimeksi muokannut acp, To Heinä 07, 2022 8:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

acp kirjoitti:
To Heinä 07, 2022 7:58 am
^Tämä trendi tulee jatkumaan. Eliittien rakennelmat tullaan tuhoamaan yksi toisensa jälkeen :wink:.
Liitteet
IMG_20220707_083934_256.jpg
IMG_20220707_083934_256.jpg (157.09 KiB) Katsottu 1690 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-

Rappari
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2022 12:10 am

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja Rappari »

Eki-setä kirjoitti:
Su Heinä 03, 2022 5:27 pm
Rappari kirjoitti:
Ti Kesä 14, 2022 10:02 pm

Rikoksia ei tehdä, eikä hyväksytä. Jos joku veljeskunnasta tuomitaan vankeusrangaistukseen (tätä tapahtuu), hän voi ilmoittaa erostaan itse. Jos ei tee tätä, hänet erotetaan.
Rappari kirjoitti:
Ti Kesä 28, 2022 6:08 pm

Jos sinulla on tiedossa vankeusrangaistukseen tuomittu vapaamuurari, laita ihmeessä sähköpostia suurloosille ja kerro lähteet tuomiolle. Loosi todennäköisesti erottaa syyskuussa. Jos et halua tätä tehdä, voit laittaa minulle yksityisviestinä niin hoidan eteenpäin.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rapparin rikokset menevät harvoin tutkintaan, joten rangaistuksiakaan ei langetella. Tästä pitävät muurariveljet poliisissa ja oikeuslaitoksessa huolen. Mitä hyötyä hyväveliverkostosta muutoin olisi?

Kun rappari toimii rikollisesti ja joku havaitsee asian, joutuu havaitsija rankkojen syytösten ja kovistelun kohteeksi. Pian hän huomaa esim. menettäneensä työpaikkansa sekä maineensa niin ammatillisesti kuin muutoinkin. Asiallisen toimeentulon hankkiminen jatkossa tehdään mahdottomaksi. Ja koska rappariverkostot ulottuvat viranomaisiin ja oikeuslaitokseen, on vapaamuurarin helppo ryhtyä käymään oikeutta uhriaan vastaan.

Rikollisen vapaamuurarin teot selitellään parhain päin ja painetaan villasella. Pian hänet palkitaan näkyvällä huomionosoituksella. Tämä kuulunee rapparien damage controlliin.

Mikäli rappari joutuu rikoksistaan poliisin kynsiin, on hän silloin polkenut korkea-arvoisille varpaille ja verkosto on hänet hylännyt. Epäilemättä hylkiö myös erotetaan.
Niin. Tosin meidän pitäisi ensin olla hyvä veli-verkosto, mutta entäs kun ei olla? Voit halutessasi uskoa mihin vaan, en sitä halua kieltää, mutta eikös sinun kannattaisi tuossa tapauksessa liittyä mukaan porukkaan?

Tosiasiassahan jokaiselta kysytään, hakeeko taloudellista etua. Jos hakee, jäsenprosessi päättyy siihen.

Rappari
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2022 12:10 am

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja Rappari »

H.Moilanen kirjoitti:
Su Heinä 03, 2022 6:01 pm
Rappari kirjoitti:
Ti Kesä 28, 2022 6:08 pm
Jos sinulla on tiedossa vankeusrangaistukseen tuomittu vapaamuurari, laita ihmeessä sähköpostia suurloosille ja kerro lähteet tuomiolle. Loosi todennäköisesti erottaa syyskuussa. Jos et halua tätä tehdä, voit laittaa minulle yksityisviestinä niin hoidan eteenpäin.
Ps. Suomen Suurloosin jo edesmennyt ylin pamppu "unohti" elinaikanaan hoitaa erään maksun. Kyse oli puolentoista vuoden palkkasaatavista eli rahojaan kaipaamaan jääneelle henkilölle oli kyseessä merkittävä summa. Asia on kytköksissä myös mainitsemasi Pentin lähipiiriin.
Onpa ikävä kuulla. Se tosin ei liity veljeskuntaamme, vaan tämän edesmenneen henkilön elämään. En voi siitä siis kommentoida mitään, mutta olen yksityishenkilönä luonnollisesti pahoillani tapahtuneesta. Onko asiasta oltu yhteydessä Palkkaturvaan? Miten perikunta reagoi asiaan?

En itse tunne Penttiä sen kummemmin, joten en tunne hänen lähipiiriäänkään.
Lapsikaappaus-ketjussa olen puolestaan kaivannut erästä 1960-luvulla syntynyttä henkilöä, joka on edelleen kadoksissa. Kadonneen henkilön keississä johtolangat osoittavat nimenomaan Suomen Suurloosiin. Jos on näistä asioista jotain kerrottavaa tai halua ryhtyä tekemään yhteistyötä, minuun saa yhteyden vaikka Murha.infon yksityisviestillä. Tiedätte toki kaikki muutkin yhteystietoni... :wink:
Minulla ei tosiaan ole sinun yhteystietojasi. En ole Suurloosin virallinen edustaja, enkä tiedä mitä materiaalia olet sinne laittanut. Toki autan, jos voin, mutta poliisi on oikeampi henkilö etsimään kadonneita.
Muutama kommentti Rapparille:

* Kuten Eki-setä muutama viesti aiemmin kirjoitti, vapaamuurarit kyllä huolehtivat toisistaan niin, ettei tuomioita eikä muitakaan "nuhruja maineeseen" tule.

* Asioista on luonnollisestikin oltu useaan otteeseen ja lukuisiin viranomaistahoihin yhteydessä. Vaihtelevalla menestyksellä. Jo kauan sitten älysin, että suomalaisviranomaisten sijaan tai pikemminkin lisäksi/jälkeen on käännyttävä ulkomaisten viranomaisten puoleen.

* Koska edellä kertomiini juttuihin liittyy mm. erään jo edesmenneen sukkanauharitarin lähiomaisia, eli verraten korkea-arvoisiin piireihin liittyvistä murheista on kyse, on tietysti jo aikoja sitten ollut pakko ottaa yhteyttä kansainvälisiin tiedustelutahoihin.

* Minkään Palkkaturvan tai paikallispoliisin kanssa ei enää ruveta aikaa eikä energiaa tuhraamaan.

* Kiitos kuitenkin neuvoistasi ja mukavaa kesän jatkoa.
Okei. Miksi Eki-setä tietäisi toiminnastamme paremmin kuin minä? Me emme todellakaan huolehdi rikollisista.

Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

Rappari kirjoitti:
To Heinä 07, 2022 11:09 am

..
Okei. Miksi Eki-setä tietäisi toiminnastamme paremmin kuin minä?
Ihmiset tietävät rapparimafian touhuista, koska ovat joutuneet niiden kohteiksi tai niitä läheltä seuraamaan.

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

EricBlair kirjoitti:
Ke Heinä 06, 2022 8:04 pm
Se niistä sitten, tai ainakin suuresta osasta. Joku sai tarpeekseen, ja räjäytti teoksen.
Liitteet
IMG_20220708_075646_549.jpg
IMG_20220708_075646_549.jpg (11.91 KiB) Katsottu 1471 kertaa
IMG_20220707_215147_871.jpg
IMG_20220707_215147_871.jpg (64.62 KiB) Katsottu 1471 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-

dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Rappari.

Mitä varten vapaamuurarit on olemassa?
Allahia ei ole olemassa.

Rappari
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2022 12:10 am

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja Rappari »

Eki-setä kirjoitti:
To Heinä 07, 2022 4:18 pm
Rappari kirjoitti:
To Heinä 07, 2022 11:09 am

..
Okei. Miksi Eki-setä tietäisi toiminnastamme paremmin kuin minä?
Ihmiset tietävät rapparimafian touhuista, koska ovat joutuneet niiden kohteiksi tai niitä läheltä seuraamaan.
Joten miksi et itse ole jäsen? Jos kerran sillä jäsenyydellä saa yksisuuntaisen lipun eliittiin ja kaikkeen hyvään?

Rappari
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2022 12:10 am

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja Rappari »

dippainssi kirjoitti:
Pe Heinä 08, 2022 6:29 pm
Rappari.

Mitä varten vapaamuurarit on olemassa?
Mielenkiintoinen filosofinen kysymys.

Käsittääkseni koko homma on lähtenyt liikkeelle, kun holvikaaren rakennustekniikkaa haluttiin suojella. Piti olla riittävän uskollinen, jotta tämä salaisuus paljastettiin. Sitten hommaan tuli mukaan määrämuotoiset initaatioriitit.

Nykyään vapaamuurarius on olemassa siksi, että se on hienoin harrastus mitä mies voi kokea. Astetyöt ovat todella syvällisiä ja merkityksellisiä. Lisäksi se veljeyden tunne, jota tuon parissa voi kokea, on todella ainutlaatuista. Se vastaa niihin tarpeisiin, jota mies kaipaa vastapainoksi työlle, kodille ja perheelle. Voin kävellä regaalit mukana ihan mihin tahansa istuntoon, ja tapaan ystäviäni, jopa sellaisia ystäviä, joita en ole ikinä aiemmin tavannut. Siksi se on olemassa, ja siksi se pitää ihmiset mukanaan.

Maksan itse tästä harrastuksesta noin 600€ vuodessa, taloudellisia etuja ei ole tullut vielä vastaan. Tai no, saan loosihuoneiston lähistöllä pysäköinnin halvemmalla sekä yhdestä vaatekaupasta hieman alennusta smokista ja mustasta puvusta tarvikkeineen.

Avatar
acp
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1492
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja acp »

acp kirjoitti:
To Heinä 07, 2022 7:58 am
^Tämä trendi tulee jatkumaan. Eliittien rakennelmat tullaan tuhoamaan yksi toisensa jälkeen :wink:.
Rooma tulessa:
https://mobile.twitter.com/newsblogmedi ... 5381252096

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rooman_palo

Lähestyy vatikaania 8).

dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Rappari kirjoitti:
Ma Heinä 11, 2022 3:38 am
dippainssi kirjoitti:
Pe Heinä 08, 2022 6:29 pm
Rappari.

Mitä varten vapaamuurarit on olemassa?
Mielenkiintoinen filosofinen kysymys.

Käsittääkseni koko homma on lähtenyt liikkeelle, kun holvikaaren rakennustekniikkaa haluttiin suojella. Piti olla riittävän uskollinen, jotta tämä salaisuus paljastettiin. Sitten hommaan tuli mukaan määrämuotoiset initaatioriitit.

Nykyään vapaamuurarius on olemassa siksi, että se on hienoin harrastus mitä mies voi kokea. Astetyöt ovat todella syvällisiä ja merkityksellisiä. Lisäksi se veljeyden tunne, jota tuon parissa voi kokea, on todella ainutlaatuista. Se vastaa niihin tarpeisiin, jota mies kaipaa vastapainoksi työlle, kodille ja perheelle. Voin kävellä regaalit mukana ihan mihin tahansa istuntoon, ja tapaan ystäviäni, jopa sellaisia ystäviä, joita en ole ikinä aiemmin tavannut. Siksi se on olemassa, ja siksi se pitää ihmiset mukanaan.

Maksan itse tästä harrastuksesta noin 600€ vuodessa, taloudellisia etuja ei ole tullut vielä vastaan. Tai no, saan loosihuoneiston lähistöllä pysäköinnin halvemmalla sekä yhdestä vaatekaupasta hieman alennusta smokista ja mustasta puvusta tarvikkeineen.
Tätä pahoin pelkäsinkin että et vastaa kysymyksen, vaan maalailet ihan omiasi: "hienoin harrastus mitä mies voi kokea" , "astetyöt ovat todella syvällisiä ja merkityksellisiä".

Jokaisessa pubissa tapaa ihmisiä ja parhaimmillaan vuosien saatossa ystäviä, kai se nyt jollain tavalla eroaa.

Sano nyt mitä varten se on?
Vai menetkö vaan johonkin fyysiseen tilaan missä on tuttuja ja alatte puhumaan mistä tahansa, sitten poistutte kotiin, kunnes tapaatte taas jossain fyysisessä tilassa ja keskustelette niitä näitä?
Uusia ihmisiäkin tapaa missä tahansa; Uudessa työpaikassa, siellä pubissa, punttisalilla jne... Vai pitääkö ne olla samanhenkisiä jos näin on, niin sittenhän siinä on jokin juju - jos ne uudet henkilöt ovat ihan sattumanvaraisia jannuja, niin pelkkä miestenkeskinen höpöttely kerran pari viikossa tai kuukaudessa ei mene läpi.

Nyt vähän ryhtiä vastaukseen tai peittelyyn - kumpaa nyt yritätkään.
Allahia ei ole olemassa.

Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Vapaamuurarit

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

Rappari kirjoitti:
Ma Heinä 11, 2022 3:31 am
Eki-setä kirjoitti:
To Heinä 07, 2022 4:18 pm
Rappari kirjoitti:
To Heinä 07, 2022 11:09 am

..
Okei. Miksi Eki-setä tietäisi toiminnastamme paremmin kuin minä?
Ihmiset tietävät rapparimafian touhuista, koska ovat joutuneet niiden kohteiksi tai niitä läheltä seuraamaan.
Joten miksi et itse ole jäsen? Jos kerran sillä jäsenyydellä saa yksisuuntaisen lipun eliittiin ja kaikkeen hyvään?
Kuten ehkä olet aiemmista kommenteistani havainnut, en arvosta verkostollenne ominaisia toimintatapoja. En myöskään koe tarvetta kermaperseilyyn.

Vastaa Viestiin