Kaverin kusetus..

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Onkohan teil kokemusta kun kaveri kusettaa teitä 6-0? Itselleni tuli juuri sellainen olotila, prkl. tämä vaatii jo totaalisen kännin tänään ja hieman välienselvittelyä illemmalla..... :evil: :evil: :evil:
Jag har talat :)
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

186 katsomista ja ketään ei ole kaveri kusettanu? Onneksi olkoon, teillä on loistavia kavereita/ystäviä....
Jag har talat :)
Orca
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 1:30 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Orca »

186 katsojaa joita ei olisi voinut kiinnostaa vähempää.
"Poverty is the mother of crime" -Marcus Aurelius
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kusetusta on monenlaista ja jokainen ottaa sen omalla tavallaan. Toiset itkee pienistä ,toiset suuremmista. Onko mennyt rahat,maine ja kunnia vai puhutaanko "vain" valehtelemista noin yleisesti...
Kyllähän nyt jokaista on elämän jossain vaiheessa varmasti kusetettu jollain tavalla mutta mitäpä siitä sen tarkemmin täällä huutelemaan ,ethän itsekkään ole avautumisessasi sen tarkemmin kertonut kusetuksen laatua.

Hassu juttu että lukeminen edellyttäisi jollain tapaa myös pakkoa kommentoida ketjuun... :roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Itse pidän niin harvoja ystäviä (2 henkilöä, yksi mies ja yksi nainen), että pysyn kärryillä heistä ja tiedän voivani varmasti luottaa heihin. Olen tuntenut heidät lähes koko ikäni. Enkä ole koskaan joutunut kusetetuksi. Kavereita tai muita vastaavia vähemmän läheisiä en vaivaudu pitämään lainkaan. Kurssi- tai opiskelukaverit ovat sillä tavalla työkavereita, että heidän kanssaan en puhu mitään henk.koht. eli 5 vuoden yhteisen opiskelunkaan jälkeen he eivät tiedä minusta mitään muuta kuin pukeutumistyylin ja puhetavan.

Näin ollen en tiedä miltä kaverin kusetus tuntuu, mutta ilmeisesti melko ikävältä. :?
Nothing is quite what it seems
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Eipä ole juuri kokemusta, mutta silti toivon, että mainitsemasi välienselvittely ei johda uuteen avaukseen täällä minfossa... :mrgreen:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kampamaneetti kirjoitti:186 katsomista ja ketään ei ole kaveri kusettanu? Onneksi olkoon, teillä on loistavia kavereita/ystäviä....
Ei kun minfolaisilla ei vain ole ystäviä. :lol:
Minulla oli ainakin yksi mutta paskiainen kusetti minut kaljoittelemaan salakavalasti hetki sitten.
Saunomaan piti vain lähteä mutta kaksinaamainen sika olikin raahannut mukaan korin kaljaa ja absinttiputelin.Nyt ystävyys on vaakalaudalla.Mitä teen?
maija turjukka kirjoitti:Eipä ole juuri kokemusta, mutta silti toivon, että mainitsemasi välienselvittely ei johda uuteen avaukseen täällä minfossa... :mrgreen:
Näitkö maija jo sielusi silmin huomiseen jossa aamulla samaan osioon on avattu ketju: Kaverilta turpaan..
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Eikun pikemminkin Ajankohtaista -osion ketjun Nuori mies puukotti kaverinsa hengiltä ------------------ssa/lla :shock:

(yli kolmesataa katsomista, eikä yhtään kommenttia)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Tarkoitus on se että kaverille teet rahaa 1540000 euroa tahtomatta ite mtn välistä. (Oli siis TOSI ystävä)
ja mikä on kiitos... ei sellaista edes ole.
Jag har talat :)
Nux vomica
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 6:55 pm

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Mun kaveri haistoi mun pierua ja valitti sitten että se haisee pahemmalta kuin hänen muijansa pieru. Vittu,onko tämä ystävyyttä, kysyn vaan??!!

Minusta on loukkaavaa verrata minun pumppaani jonkun ämmän pieruun :shock:

Mitä te olette mieltä?? :?: :?: :!: :shock:
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

On kokemusta. Tapaus 1. on jo ajan hampaissa pölyttynyt, muttei unohtunut ja se tapaus vei kaveruuden. Minä en nimittäin anna anteeksi tiettyjä asioita koskaan. Itselleni ovat erittäin tärkeitä tietynlaiset moraaliin liittyvät toimintatavat, enkä itse käyttäisi hyväkseni minuun luottavaa ihmistä. Myös sovitun täytyy pitää.
Kyseessä oli esine, jonka olin suunnitellut ja valmistanut alusta loppuun. En kuitenkaan ollut ehtinyt hakea mallisuojaa tuolle tuotteelle. Kaveri ihastui tuotteeseen kovasti ja tarvitsi sellaista käyttöönsä. Lupasin vain omaan käyttöön, ja hän sai oman kappaleen. Pian tuote olikin yleisessä levityksessä kaupattavana ja ihan vituttaa kun niitä näkee vieläkin "kaikkialla".

Toinen tapaus oli sitten muuta kuin talouteen liittyvä. Tuo tapahtui suunnilleen samoihin aikoihin tuon ensimmäisen kanssa. Siitä ei sen enempää kuin että kaveruus meni erään naisihmisen kullintuskan vuoksi :mrgreen: Ei kuitenkaan ollut kyse siitä, että olisi oman kumppanini kanssa mennyt tuskaansa purkamaan.. silloin olisi nimittäin mennyt muutakin kuin kaveruus naisihmisen kanssa.
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Minulla oli alle kouluikäisenä kaveri, jolla oli tapana kerjätä minua antamaan tavaroitani hänelle ja jos en antanut, niin hän saattoi varastaa niitä. Toinen kaverini puolestaan oli minua joitain vuosia vanhempi, ja hänellä oli tapana ensin olla todella mukava ja sitten yhtäkkiä käydä väkivaltaiseksi tai heittää pihalle. Molempia näistä tyypeistä hakattiin kotona alkoholistivanhempien toimesta ja ymmärsin kyllä käytöksen yhteyden siihen. Mutta koulu oli kova, opin olemaan luottamatta ihmisiin.

Mokia on silti tullut. Aina ei asioihin voi itse edes vaikuttaa. Peruskoulusta päästessä opettaja antoi kaupungin stipendin rehtorin ja kirkkoherran lapsille, ei minulle, joka olin luokan paras ja jolle se sääntöjen mukaan olisi kuulunut. Sain toisen, rahallisesti suuremman stipendin, mutta kaupungin stipendi olisi ollut tärkeämpi, koska siitä tuli merkintä todistukseen. Olin sen aiempina vuosina saanutkin, kuten kuului. Vedin johtopäätökset ja jätin päivälukion väliin.

Siskolleni muuten teki opettaja jossain vaiheessa saman tempun, sillä erotuksella, että stipendin sai yksi hänen pahimmista koulukiusaajistaan. Siskoni yritti tappaa itsensä samana iltana.

Työelämässä ideoitani on varastettu pariinkin otteeseen; siihen on vaikea vaikuttaa, koska aina jossain vaiheessa on pakko luottaa johonkin tahoon. Parisuhteet taas ovat asia erikseen; ne ovat eräänlainen alistajuisten patoutumien ja toiveiden areena, jolla järjellä tai menestyksellä on hyvin vähän toimitettavaa.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Damien »

^Kai tuo nyt kuitenkin oli vitsi? :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Nux vomica kirjoitti:Mun kaveri haistoi mun pierua ja valitti sitten että se haisee pahemmalta kuin hänen muijansa pieru. Vittu,onko tämä ystävyyttä, kysyn vaan??!!

Minusta on loukkaavaa verrata minun pumppaani jonkun ämmän pieruun :shock:

Mitä te olette mieltä?? :?: :?: :!: :shock:
On tutkittu, että naisen pieru haisee pahemmalta kuin miehen pieru. Joten jos pierusi haisi pahemmalta kuin kaverin muijan pieru niin hyh hyh.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Kaverin kusetus..

Viesti Kirjoittaja Waja »

Pikkujouluristeilyltä bongattua...
Yks tyyppi oli niin lärvit ettei kyennyt itse suoriutumaan kusettamisestaan,vaan avulias toveri(homo?)avusti esimerkillisesti toimenpiteessä.
Vastaa Viestiin