Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Monttu auki Kaivajalla :shock:

Onks toi se juomalistamies?

Man vs. Booze kilpailuun osanottajia urpon ja kaivajan lisäksi???

Juo listalta kaikki challenge

Haasteen selvittäneille

-T-paita painatuksella "tehty mikä tehty, krapula tuli"
-Nimi kuvalla Prisonin hall of fameen
-Mahdollinen porttikielto
-Respectiä ja piparia tontuilta
-Pieni pala kakkua :mrgreen:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Tai haasteen selvittäneille kuolintodistukseen kuolinsyyksi alkoholimyrkytys. Juuri lukemani kirjan mukaan sitä käytetään Suomessa aina, kun muut syyt (tauti/tapaturma/henkirikos/itsemurha) on poissuljettu ja vainajan veren alkoholipitoisuus on yli 3 promillea.

Helppo rasti perusprisonistille, vai kuinka?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Taidan tulla neljänneksi, palkinto on kohtuullinen iltapäiväksi, piparia tontuilta.
En ole tiennytkään että Prisonin juomalistalta löytyy myös eiliset tiskivedet, mut ei ollut kovin pahat ku siinä oli tuopit pesty joten makuja oli.
Siis toi 3 promilleahan ei oo vasta kuin pohjien alustamista.
Mutta ettei suu kuivahda aivan liikaa niin kaiketi sitä olisi viskillä kurlautettava. Kierros joka toiselle ohikulkijalle.
Kyllä tästä sinne montun reunalle päästään kunhan saadaan promillet ja maksa-arvot kohilleen. Eikä tartte raatoa aukasta, uskon mä vähemmälläkin et viina oli syypää myöhästyneeseen poistumiseeni.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Blandinos MC 38% kelluntaliivit tilattu, kierros sille!
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mä voin tarjota koska otit rohkeasti prosenttiliivit näinä epävakaina aikoina. Ja ihan 38%:set. :lol:
Mutta paluu haudanvakaviin asioihin on edessä, tupla viski jotta Maija pääsee aukasemaan hyvin marinoituneet sisuskalut, tai kalut vaan, jos kuolema korjaa vähän jälkijunassa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Heiiii, liityn pikkujouluiseen seuraan jos sopii. Voisin vaikka tarjota piparia. :D

(Ostin läheisestä leipomosta, en tehnyt itse.) Voisin myös tarjota kierroksen kaikille janoisille, missäs se paikan ainoa drinkkilista tällä hetkellä pyörii? Kippis!
All is pretty.
- Andy Warhol
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Drinksulista on tässä mestassa aika tyhjä. Peruspaukkuja kyypari pystyy vatkaamaan, ei muuta.
Voi kiitos Gladys kun tarjoat koko illan, ei rikkaat tarjoa vain yhtä kierrosta.
En muista että olisin ostopiparia ennen maistanutkaan, mut kait se on tyytyminen siihen. Yhdet sille. Juu, ja samantien toiset tälle.
Ettei Gladys pääse kaikkien varantojensa kanssa pakenemaan paikalta niin rykästääs kolmannet pikku jouluille mitkä jatkuu.....jatkuu......jatkuu......ainakin vappuun asti.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8146
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

No minä näin parin drinkkilistan vaappuvan tuonne miestenvessaan. Niiden rinnuksiltahan voi aina nähdä ja jopa haistaa itseäkin kiinnostavat juomasekoitukset. Eikun valkkaamaan jos ne sieltä takaisinkin vielä tulee.

Karpalolonkero tuntuu just sopivalta nesteeltä tähän hetkeen. Kiitos, nam!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Onkos pikkujoulut viä käynnissä?! :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8146
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

^Aika pitkälti ympäri vuoden ne aina on. :D

Mutta hei, laitoinpa aloitteen että henkilökunta voisi hankkia paidat jossa on drinkkilista painettuna rinnuksille niin johan sitä melko usein tulisikin silloin tuijotettua ja ei koskaan olisi hävöksissä. Varsinkin ton Lissun drinkkilistaa kun sillä on noin paljon tota kirjoitustilaakin.

Ja hei kiitos sillekin joka jätti makkaraperunansa minun tonttulakkiin!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Käynnissä on :D Mitä saisi olla? Peruspaukku? Jotain muuta? Voin tarjota vielä kierroksen.
Kukas tuo tuolla nurkassa on? Suu täynnä piparia? Onko hyvää?
All is pretty.
- Andy Warhol
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ei oo, mut kun on ilmaista niin menettelee. Että etkö tarjoa kuin yhdet enää? No iso tuoppi viskiä sit. Nooruskakin notkuu tiskillä näköjään, tuli varmaan vip ovesta sisään.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Jopas alkoi viski hiukomaan. Täytynee tilata kurjalanpaistin sijaan Pub Prisonin vakio safka, vasikkaa liemessä.
Nyt on mennyt montulta ja tatskalta mega mini joulut ohi. Siis täällä kävi nainen joka tarjoili alkoholipitoisia aineita aivan estoitta. Ja superjulkkis Nooruskakin kävi täällä, ei puutu kuin pääesiintyjä "Tunkki". Tai en oo ihan varma et onks pääesintyjä tää uusi ruikkiva tähtönen varatunkki, Jarna. Osaa kuulema vetää ihan Tuksuna, ja ihan vetää pilleri ja kalja palkalla.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Ai kuka tarjoili ihan estotta? Meni minulta ihan ohi... Otetaanko vielä yhdet? Olen lomalla niin ei sinänsä pieni p-j hiprakka haittaa laisinkaan :)
Ja jotain hyvää musaa kehiin, kiitos. Ehdotuksia? (Kunhan ei mitään Janne Tulkkua tai Lauri Tähkää tai Siltsua.)
All is pretty.
- Andy Warhol
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Taidat olla niin rikas ettet huomaa et koko pubi on vetänyt sun laskuun kok päivän ja illan.
Musiikki saapuu kunhan Tuksu tulee, hän kajauttaa ilmoille heleällä äänellään hetuloitaan värisyttäen meille ainakin Apinamiehen. Korvatulppia ja silmälappuja voi lunastaa heikkohermoiset portsarilta.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Vastaa Viestiin