Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

-Hale-
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:42 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

Mitämitämitä täällä on puhetta kahvista, suklaasta ja sinapista kaikki hyviä paikassaan, mutta pubissahan otetaan punssia. Siis pari tuplakosanderia näin alkuunsa. Pitää ottaa oikein kunnolla, muttei niin paljoa, että tulis kunnon tälläinen: https://www.youtube.com/watch?v=Pk0RY5jm63U
Mman
Agentti Scully
Viestit: 689
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mman »

Pirtee pakkanen ulkona jospa ottaisin Irlantilaisen kahvin kiitos
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8229
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Jospa löisi joulun tulille ja ottaisi vielä yhden viskin. Hyvät joulut kapakkalaisille, tää heppu lähtee taas kauas pois. En usko että perillä on kauhiasti pakkasta, eikä taida olla muutenkaan joulusta tietoakaan.
Piilohomot on in.
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Aah, työt ja muu roska saavat nyt hetken odottaa. Päivä on lähtenyt pitenemään ja kansalainen voi hiukan levähtää.

Tämän kunniaksi maistuisi viski. Jos olis jotain hiukan savuista skottilaista, niin aijai!
-Hale- kirjoitti:Jouluun ja juomiseen liittyvää musiikkia seuraksi: https://www.youtube.com/watch?v=df9HsaQtYZg
Oivallinen biisivalinta! Itse pidän tosin enemmän alkuperäisestä versiosta:
https://www.youtube.com/watch?v=8f9nXr-X8zk
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

kakkosurpo kirjoitti: Missäs muuten entiset perinteiset tatska ja monttumies luuraa?
Parahin ystäväni, olen ollut viereisessä baarissa.

Jouluja kaikille sitä viettäville, muut voi vaikka laittaa rullaan punaselle tyyliin kaikki.

Kyllä se punanen tulee.

Joulu tulee.

:mrgreen:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Kyllä sitä on täälläkin ahkeroitu. Ei mitenkään ihan ylettömästi, mutta kuitenkin. Jännästi tämä minfoteema tulee uniin - toissayönä pakenin ampujaa työpaikallani ja syöksyin piiloon huoneeseen, jonka lattialla oli muutama ruumis ja katosta roikkui hirtetty mies. Mitä, liikaa minfoako? Ei tietenkään. :wink:

Aah, maustettu vihreä tee kyllä kelpaisi. Hunajalla makeutettuna tietenkin. Merci!
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Katos vain - minä näin eilen ihan aamu-unilla unta, joka mielenkiintoisten vaiheiden jälkeen loppui siihen, että tuntematon mies kuristi minua. Ei kuitenkaan pelottanut yhtään, ja sain apua ennenkuin taju pakeni lopullisesti. Kumma juttu, yleensä tuollainen uni pelottaa kovasti ja huono tunnelma säilyy koko päivän. 8)

Rusina-manteliglögi mahtuu ennen jouluista ateriaa...kiitos
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Mman
Agentti Scully
Viestit: 689
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mman »

Tarjoilija Gin-tonic kiitos ja poke tarkkana ettei epäsosiaalisia aineksia tule häiritsemään joulu rauhaa...
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moona »

"Eipä tullu sulhasii, mutta minäpä tulin" (elokuva Kuutamosonaatti).
Tulin hiljaa ja vähintään henkinen silmä mustana, otan pienen punssin, en häiritse ketään, kiva, että tää on 24/7 auki......Mutta joo, oikeen kaunista ja hyvää joulua ja elämää kaikille
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
mikaelk

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Moona kirjoitti:"Eipä tullu sulhasii, mutta minäpä tulin"
Eikä mulle naista. No, lasi konjakkia ja uutta matoa koukkuun. Uusi vuosi, uusilla kujeilla, musiikkia perjantaiaamuyöhön; Rentun ruusu:

https://www.youtube.com/watch?v=58amTnp ... 006CCB123C
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8133
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

^No nykyäänhän se on entistä helpompaa ettei edes tarvitse tyytyä yhteen sukupuoleen. Alkuun se saattaa tuntua vähän ällöltä, mutta ehkäpä kannattaa koetella niitä omia rajojaan niin tiedä vaikka minuuteen löytyykin aiemmin piilossa pysyneitä ulottuvuuksia.

Henkilökunta, tärpättiä! <Ettepä tiedäkään mistä toi oli, hähää. Mutta nyt minä haluan pullollisen Old Engine Oil:ia....nimikin sen jo paljastaa että se on aivan mahtavaa.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
mikaelk

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Virdon kirjoitti:^No nykyäänhän se on entistä helpompaa ettei edes tarvitse tyytyä yhteen sukupuoleen. Alkuun se saattaa tuntua vähän ällöltä, mutta ehkäpä kannattaa koetella niitä omia rajojaan niin tiedä vaikka minuuteen löytyykin aiemmin piilossa pysyneitä ulottuvuuksia.
Niin olishan se tänäpäivänä vaihtoehto. Kukin taplatkoon tyylillään, mutta meikäläinen on sen verran vanhan kansan jätkä, että jätän perseilyn muille :D

Liian aikainen aperatiiville, iso kuppi mustaa sumppia, kiitos!
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Nyt on syöty ja juotu niin, että napa ratkeaa, joten tällä kertaa ottaisin vain lasillisen erittäin kylmää vettä, jotta saan täällä bubissa hetken lepuuttaa kinttujani. No, ei täällä taida muita ollakaan, lienevät vielä Tapanin ajelulla 8)
Gods made heavy metal.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Virdon kirjoitti:
Henkilökunta, tärpättiä! <Ettepä tiedäkään mistä toi oli, hähää.

Tsot, tsot, Virdon, äläpäs aliarvioi kanssaminfolaisia, kyllä mä ainakin tiedän, mistä/kenestä oli kyse. Sanoisinko vaikka niin, että ko. sarjan naisnäyttelijä on eräs lempinäyttelijöistäni ikunas ja että Tolloa tollompaa ei ole eikä tule 8)

Mutta asiaan: joulu-uusivuosi-välipäivien ale alkakoon. Tästä eteenpäin aina uudenvuoden aattoiltaan asti kaikki drinksut -30% ja alkoholittomat juomat peräti puoleen hintaan, olkaa hyvät!

Ja jos joku vielä tuntee kutsumusta nauttia mikrolämmitettyjä joululeipomuksia, niin menkööt vielä kahvileivät ja pikkusuolaiset -70% :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Virdon kirjoitti:Henkilökunta, tärpättiä! <Ettepä tiedäkään mistä toi oli, hähää.
Kyllä tiedetään... Ja Håkan toi tärpättiä :wink:
Mutta nyt minä haluan pullollisen Old Engine Oil:ia....nimikin sen jo paljastaa että se on aivan mahtavaa.
Kyllä, vanha moottoriöljy on erittäin mahtavaa! Menee ihan sellaisenaankin, mutta on erinomaista myös riistan ja grilliruokien kanssa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin