Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Martti Kyttä
Remington Steele
Viestit: 216
Liittynyt: La Helmi 22, 2014 1:07 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Martti Kyttä »

Seinäjoen tapahtumat on kyllä kansoittanut minfon, mutta pubin puolella on kumma kyllä hiljaista. Tähän pöytään on tilattu vapun viimeiset simat, terästettynä tai ilman (ainakin minulle). Olkaapa hyvät Gladys. Hale ja muut, kelle maistuu...
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Oikein piti skarpata, että portsari päästi sisään. Halpaa punkkua koneessa liikaa, parempi jättää stilettikorot narikkaa. Nyt ei kyllä kykene päivittämään itselleen Seinäjoki-ketjun tapahtumia. Ai, Matti tarjoaa, kiva.

Eiku, Martti, sooorriii.
Viimeksi muokannut Destiny, La Touko 02, 2015 9:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitos, tänne kelpaa kyllä joku terästettykin juoma. Mutta vain yksi, koska eilisiltana tuli vedettyä yksin koko pullollinen kotimaista marjaviiniä.

Seinäjoki-ketjuun kyllästyneille vinkki: Lukekaapa etusivulta tohtorin kooste työpaikkasurmista ja miettikää, kuinka moni niistä on teille tuttua huttua. Meneekin sitten loppuilta rattoisasti niitä juttuja päivitellessä 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Hei mahtavaa, täällähän on kansainvaellus :) Hei kaikille!
All is pretty.
- Andy Warhol

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Niin ja jos Martti kerran tarjoaa niin yksi yömyssy mulle lisää :)
All is pretty.
- Andy Warhol

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Joo. Tohtorilla on ollut sellaista tutkivan journalismin henkeä tuossa työpaikkasurmaketjussa. Kiitettävää. Itse en jaksa tai kerkeä vastaaviin, ihailen vain muiden aikaansaannoksia.

Kadulta kuuluu mölinää. Täällä on mukavaa ja kotoisaa laatukundien seurassa. Tarjoan kierroksen tämän pöydän istujille. Palkkapäivä eilen 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

Martti Kyttä
Remington Steele
Viestit: 216
Liittynyt: La Helmi 22, 2014 1:07 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Martti Kyttä »

Sima rupes janottaan, ja loppukin jo..

Otetaan vastaan mitä tarjotaan kiitos!
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Joko se vappu loppui vai missä mennään? Ei ole niin kärryillä tässä menossa enää pysynyt...

Jos vappu on jo mennyttä kalua, niin sittenhän voikin pohtia jo juhannusta. Mitäs jussina, kipeytyykö tukka? Sitä ennen tosin voisi jonkun terdejuomankin tässä nauttia katsellen entistäkin kesäistyvämpiä kelejä.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ajattelin kerrankin ihan kunnolla piipahtaa täällä muutenkin kuin vain myynti-ilmon merkeissä (sitä edellisestä viestistä onkin se noin kolme vuotta aikaa)! Olen kyllä välillä pyörähtänyt Minfossa lueskelemassa ja Pubin ovikin kolkutteli, mutta on se vaan niin vaikeaa kirjautua sisään. Nähtävästi moni asia on muuttunut, uusia kirjoittajia on valtavasti ja huomaan olevani jo WANHA. Onkohan täällä enää KETÄÄN joka edes muistaa minut? :shock:

Olen tässä kahlaillut Seinäjoen topicia läpi, vahvaa kahvia siis kiitos! Ja mielellään lisänä kofeiinisuklaata, selkeästi on spekulointia ja shaissea sen verran, ettei sitä muuten jaksa. :lol:

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

No juonpa minäkin sitä vahvaa kahvia Howlerin seurassa täällä pubissa. Tottahan sinut muistan, olen lukenut paljon tässä vuosien varrella täällä viestejä ja nimimerkkejä oppinut tietämään. Itse kirjaudun tänne vain silloin, kun aion kirjoittaakin jotain, jos vain tyydyn lukemaan viestejä niin en jaksa kirjautua. :D
Gods made heavy metal.

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Kaikille teille ihanaisille aamumyssy (kai nyt sellaisiakin saa ottaa?). Kyllä tämä oli ilon ja onnen päivä, huomata Maybrickin ja Turjukan käyneen!
Mä jään istumaan tähän sivupöytään ootteleen, josko niitä näkee vielä toistekkin 8) Kyyppari, airiskohvee ja iltalehti!

Palveleeko täällä kukaan vielä tähän aikaan? Taidan ottaa sitten itse :mrgreen:
Nanika ga tooku matteiru to

Kurkkumaa
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 11:54 pm
Paikkakunta: Santaharju

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Hyvä kun aloitit ton itsepalvelun, mulla on niin kiire että nappaan tosta pannusta vaan mukillisen kaffee ja jätän kolikon...

Vaikka en tiedä pitäiskö niiden maksaa mulle päin tän hävittämisestä :lol: Näyttää rehellisesti sanoen eiliseltä tää korventunut tippa täällä pannun pohjalla :mrgreen:
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Clyde kirjoitti:Kaikille teille ihanaisille aamumyssy (kai nyt sellaisiakin saa ottaa?). Kyllä tämä oli ilon ja onnen päivä, huomata Maybrickin ja Turjukan käyneen!
Mä jään istumaan tähän sivupöytään ootteleen, josko niitä näkee vielä toistekkin 8) Kyyppari, airiskohvee ja iltalehti!
Pakko sanoa, että kyllä mäkin huomasin sun piipahtaneen täällä, taisin juuri tulla silloin tuolta haravointihommista, enkä jaksanut samantien kuitata, sorry. Ja sitten vierähtikin muutama päivä, etten ehtinyt edes vilkaista tänne päin.
Nytkin tulin lähinnä kurkistamaan vaaliketjun tunnelmia, oma ajatukseni kolmen suurimman hallituksesta näyttäisi menneen läpi, joten nyt vain odotellaan niitä ministerien nimiä... 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Howler kirjoitti:Ajattelin kerrankin ihan kunnolla piipahtaa täällä muutenkin kuin vain myynti-ilmon merkeissä (sitä edellisestä viestistä onkin se noin kolme vuotta aikaa)! Olen kyllä välillä pyörähtänyt Minfossa lueskelemassa ja Pubin ovikin kolkutteli, mutta on se vaan niin vaikeaa kirjautua sisään. Nähtävästi moni asia on muuttunut, uusia kirjoittajia on valtavasti ja huomaan olevani jo WANHA. Onkohan täällä enää KETÄÄN joka edes muistaa minut? :shock:
Etkö luota meidän vanhojen vainuun, kun moisia kyselet? Tottakai sinut muistetaan, edustithan aikoinasi sitä harvalukuista nuoriso-osastoa, jonka kommenteissa oli jotain järkeäkin, eikä vaan pelkkää spekua 8)

Oli miten oli, tarjoan kierroksen niin vanhoille kuin uusillekin, samalla voisi hetken seurata tuota MM-matsiakin, Leksa teki juuri maalin :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Howler, eiköhän me "vanhat pierut" muutkin muisteta :D
Ota tästä kupillinen tuoretta kahvia. Kurkkumaa joikin sen edellisen, joten keittelin aikani kuluksi lisää. Kamala nälkä tähän aikaan illasta, teen pari voileipää, ottaako joku muu?
Mä en tiedä, mihin kaikki on hävinny täältä. Koko paikkahan on ihan hämähäkin seiteissä. Nyt kaivattais naisen kättä, anyone? 8)
Nanika ga tooku matteiru to

Vastaa Viestiin