Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Voi kiitos Lassie, ihanaaaaa, tähtisadetikku! :P Ei oo Kissiksellä synttärit, vaan jotain paljon, paljon tärkeämpää... mutta juuri nyt ei tunnu sopivalta ilakoida... Otetaas taas, kimpassa voimakilistys OAK:lle, kippis ja kulaus! :P
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Tehhään näin, yhteisvoimakilistys OAK:ille, kannatetaan!
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Osanotto OAK:lle.
On Anoi Kaa kirjoitti:Iiihahaa hepo sanoo ku hirnahtaa.
Mitä luinkaan! Noin sanoi myös iso puhuva koira unessani viime yönä. Eikä vain iiihahaa, vaan ton koko lauseen.

Mitäs jos nään taas siitä unta ensi yönä, mitä vastaan? Koiranystävät, kertokaa. Tai kuka vaan. Jäi tunne että sillä oli ASIAA. Ettei se ollut mitään small talkia.

Mitä jos kohtaan sellaisen OIKEESTI?
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Bergille ja Turtsukalle lasi punkkua mun piikkiin kun seuraavan kerran saapuvat, tuttavallisesti hän 8) Onpas hiljaista näin perjantaina.
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

TiiaStiina kirjoitti:....

Mitäs jos nään taas siitä unta ensi yönä, mitä vastaan? Koiranystävät, kertokaa. Tai kuka vaan. Jäi tunne että sillä oli ASIAA. Ettei se ollut mitään small talkia.

Mitä jos kohtaan sellaisen OIKEESTI?
Rapsuta korvan takaa, oikeat sanat tulevat sitten. Luottaisin intuitioon ja hetkeen, eläinten kanssa kaikki on helpompaa. :)
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kiitos, Clyde :D Hiljaista on ollut koko illan. Lasi punkkua sopii hyvin tässä kun samalla tutkin outoja olioita ja tapahtumia historian lehdiltä.
Gods made heavy metal.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Onko sulla jokin tietty työnalla?
Itse tulin tutkineeksi oikein ajan kanssa vanhoja rautatieonnettomuuksia meillä täällä Suomessa. Enpä ole koskaan aiemmin tullut niitä lukeneeksi ja jotainhan sitä pitää tehdä näin kahden aikaan yöllä. :lol:
Löysin toki myös mielenkiintoisia aloituksia huuhaa -puolelta, mutta ne taas ei sovi tähän ajankohtaan ollenkaan.

Taidan nauttia tän viimeisen lasillisen ja sujahtaa sitten vällyjen alle kirjan pariin. Nähdään taas!

Ainiin, onko meidän iki-ihana ja nuorekas pubiruusu Pinkkis hävinnyt jonnekkin?
Nanika ga tooku matteiru to
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Huomentapäivää taloon, kupponen kahvia ja croissant kiitos, ja sitten mökille haravoimaan.

OAK muistanko oikein että sinulla on koira. Toivottavasti hänen seurastaan ja rapsutteluista on ainakin hetkellistä lohtua suureen suruun.
All is pretty.
- Andy Warhol
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitos vaan muistamisesta, Clyde, punkkulasin jätän myöhemmäksi, mutta ensikommentit kuitenkin näin päiväkahvin ääreltä.

Jostain syystä viime aikoina on ollut jotenkin turha olo, tää minfoilukaan ei tunnu enää läheskään entiseltään. Osittain syynä on se, että niin moni vanha tuttu on joko poistunut palstalta tai keskittää enrgiansa mun mielestäni vääriin asioihin, osittain se, että itsekin olen muuttunut. Enkä välttämättä edes parempaan suuntaan, mutta jääköön tämä pohdiskelu nyt kuitenkin tähän.

Kiva kuitenkin, että muistat mua hyvällä, soitanpa siis sen kunniaksi yhden biisin tuolta jukeboksista. Ei liity kyllä sinuun mitenkään, mutta liittyypähän kuitenkin tavallaan erääseen toiseen minfoilijaan, joka myös muisti minua kerran todella pitkän keskustelutauon jälkeen. Todennäköisesti hän kyllä tunnistaa tästä itsensä, jos vaan vielä paikalle osuu...

https://www.youtube.com/watch?v=zYX6DIySsqU
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2505
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Haluaisin nostaa maljan Lassien kanssa (ekaa kertaa täällä Pub Prisonissa). Itse olen nyt Ylläksellä nauttimassa syksystä ja kelit ovat komeat.

Joskus dissasin Lassieta ilman parempaa tietoa, mutta mitä menneistä. Anteeksi vielä kerran.

Herrljungan vadelma-lakritsi glögi on niin hyvää. Sitä on lasissa, sen jälkeen hyvää punaviiniä.

Sitten lenkille oman rakkaan pehkon kanssa.

Terkkuja myös O.A.K:lle. Joskus Leskiseen?
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Nyt kilistetään oikein kunnolla Gurney, malja reilulle meiningille!

Ylläksellä takuulla upeat maisemat, nauti hienosta viikonlopusta 'mate. Täällä saunaan olen menossa, maisemat ovat lauteissa. Kiitti sanomastasi, bygones be bygones. Kaikki on ok, lisäksi vaikutat harvinaisen reilulta ihmistyypiltä kun sanot noinikään. Arvostetaan!

Kuva
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2505
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Ei oo totta, että olen ollut palstalla vuosia ja vasta eilen ekan kerran avasin tämän hulvattoman ketjun *hakkaa päätä seinään*

Tää baari on hervottoman hauska paikka, täynnä mukavia ja iloisia ihmisiä, täällä ei ole niitä tosikoita, jotka nipottavat ja tepottavat joka ketjussa. Uusi kantapaikka.

Otan nyt vain laten, koska pitää mennä kohta laittamaan ruokaa ennen kotiinlähtöä.

Tänne saa varmaan ottaa mukaan koiria?
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Joo, koirat on teretulleita, itelläkin monesti ollu repussa. Ihmiselukat joutuu monesti tonne siivouskomeron takanurkkaan.

Päivä ei todellakaan alkanut hyvin, vaikka varhain alkoikin. Paska sataa ryppäissä. Satasen jätän tiskille, juopastaan pois. Jää sitä rahhaa sinne Leskiseenkin Gurney ja muut, jos kiinnostaa!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2505
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Minun koirat eivät reppuun mahdu, mutta ovat kyllä kiertäneet asuntovaunulla eurooppaa enemmän kuin keskiverto suomalainen. Tutuksi ovat tulleet kauppakeskukset, ravintolat, huvipuistot ja eläintarhat. Euroopassa kun koiran saa ottaa mukaan joka paikkaan.

Lupaan, että istuvat kiltisti pöydän alla.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Clyde kirjoitti:Onko sulla jokin tietty työnalla?
Itse tulin tutkineeksi oikein ajan kanssa vanhoja rautatieonnettomuuksia meillä täällä Suomessa. Enpä ole koskaan aiemmin tullut niitä lukeneeksi ja jotainhan sitä pitää tehdä näin kahden aikaan yöllä. :lol:
Löysin toki myös mielenkiintoisia aloituksia huuhaa -puolelta, mutta ne taas ei sovi tähän ajankohtaan ollenkaan.

Taidan nauttia tän viimeisen lasillisen ja sujahtaa sitten vällyjen alle kirjan pariin. Nähdään taas!

Ainiin, onko meidän iki-ihana ja nuorekas pubiruusu Pinkkis hävinnyt jonnekkin?
On mulla tekeillä käännöksiä osastolle "Ulkomaiset henkirikokset". HuuHaa- osaston ketjuni ovat tarkoitettu viihteeksi, sitäkin lajia tarvitaan :D

Nimimerkki Pinkkis on mulle aivan outo, en ole koskaan törmännyt hänen viesteihinsä. Minä puolestani kaipaan Nooruskaa, joka kirjoitti tänne aika paljon viestejä, mutta katosi sitten yhtäkkiä eikä ole takaisin tullut.
Gods made heavy metal.
Vastaa Viestiin