Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Iltoja taloon. Kuppi kamomillateetä hunajalla, näin niinkuin yöjuomaksi. Tänään tuli ulkoiltua paljon, sää oli suhteellisen suosiollinen. Teekupposen jälkeen peiton alle käpertymään joten hyvää yötä.
All is pretty.
- Andy Warhol
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Martti Kyttä kirjoitti: Huomenna on lähipäivä ja herään varttia vailla viisi, päässä pyörii pari tuntia omat pienemmät ja työkavereiden isommat murheet, ja parin tunnin päästä onkin aika nousta ylös.
Auts. Tuo ei kuulosta yhtään kivalta. Ei varmaan lohduta kauheasti, mutta et ole ainoa. Itse heräilen myös aikoihin joihin ei pitäisi ja lähinnä koska työasiat tulevat mieleen.

Tässä juuri yritän luoda hyviä unia kamomillateellä, ja kohta joogalla ja kukkatipoilla.
All is pretty.
- Andy Warhol
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Latte ja tuo nätti vaaleanpunainen kuppikakku, kiitos. Jaksaa sitten taas jatkaa esseen työstämistä. Saisiko klassista musiikkia nyt, kun olen täällä yksin?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Nyt olisi ehkä vertaistuki rakkailta minfolaisilta tarpeen. En meinaan ole ollenkaan varma, kestääkö mun tipattomuus-päätökseni sekä Live-yhtiön että Trumpin virkaanastujaiset plus muut maailmantapahtumat :shock:

Eikä ruuaksikaan ole kuin eineslasagnea koska työviikkokin oli jokseenkin rasittava.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Iltaa! Tuollahan meinaa olla liukasta. Noh, onneks auto jää nyt parkkiin huomiseen asti tuohon kadun varrelle.

Otetaan kahvi ja yks pitkä, kiitos! Ja laitatko kyyppari Ylen puolelle telkkarin, sieltä kohta nähdään kun Trump astelee maailman mahtavimman miehen pestiin, valitettavasti. Nomut, Amerikka on puhunut ja pulinat pois, valitettavasti.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Iltaa taloon.
Kamomillateet sun muut tänään huitsin kuttuun.

maija t, auttaisiko sellainen ajatus, että ei ihan kauheasti kannata etukäteen murehtia asioita joihin ei pysty itse millään tavoin vaikuttamaan. Ne joko tulevat ja koskettavat meitä tai sitten eivät. Tätä kaavaa yritän ainakin itse noudattaa niin hyvin kuin pystyn, koska stressiä ja kuormaa riittää ihan tarpeeksi jo niissä asioissa, joihin pystyy tavalla tai toisella vaikuttamaan. Äh, vaikea selittää. No mutta tsemppiä sinulle ja meille kaikille tässä muuttuvassa maailmassa.

Viiniä kippoon, kiitos.

https://www.youtube.com/watch?v=TjIPzyVlK60
All is pretty.
- Andy Warhol
Martti Kyttä
Remington Steele
Viestit: 216
Liittynyt: La Helmi 22, 2014 1:07 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Martti Kyttä »

Iltaa vaan kaikille!
Gladys kirjoitti: ei ihan kauheasti kannata etukäteen murehtia asioita joihin ei pysty itse millään tavoin vaikuttamaan. Ne joko tulevat ja koskettavat meitä tai sitten eivät.
No näinpä se Gladys on, sen kun aina muistaisi, niin paljon vähemmällä pääsisi. Omana aikanaan Suomen suurin kirjailija Jorma Ojaharju puki tämän sanoiksi näin: Sitten kun viimein on oppinut miten pitäsi elää, se alkaa olla jo liian myöhäistä.
Gladys kirjoitti:Kamomillateet sun muut tänään huitsin kuttuun.
Viiniä kippoon, kiitos.
Mennäänkö punaviinillä?
No mennään!
Tarjoilija! Pullo pöytään ja lasilliset kaikille majataloon tiensä löytäville.
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Iltaa, iltaa! Raskas viikko takana, kyllä nyt uni maittaa...

...mutta sitä ennen pienet yömyssyt, kiitos. Arpokaa vaikka sieltä tiskin takaa jotain. Ja kavereille samanlaiset. :P
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Hyvät viinit eilen illalla, kiitos.
Tänään suunnitelmissa leffa, soffa, villasukat ja lämmin viltti. Ja sitä ennen sauna. Ja saunaa odotellessa lasillinen.

Kivaa iltaa kaikille.
All is pretty.
- Andy Warhol
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Iltaa taloon. Täällä vähän samantapaiset suunnitelmat kuin Gladysilla tuossa ylempänä. Ensin sauna, sitten hyvää syötävää, villasukat tietty, soffa ja rikosleffa.

Kaikille kantakundeille ja nurkkapöytäsuvakeille rentoa viikonloppua. :)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8134
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Ei ollu hyviä hokemia esillä tämän vuoden putouksessa....millä sitä nyt jatkossa puoliksi täyttää puhepuolen ulosantinsa. :( No, pitänee varmaan olla sitten vaan entistäkin enempi vaiti.

Ja onko sitä muutenkaan tänne tultu puhumaan vai juomaan. Jälkimmäinen kuullostaa paremmalta. Mustikkashottia äänettömyyttä kohti.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Otin kopin tuosta tattooed fckrin juupituupi-linkistä ja sattupa sopivasti. Yleensä on tuutannu sen verran raskaampaa sieltä suunnalta, että nyt yllätti(en oo kyllä juurikaan tota mitä-soimassa ketjua lukenu mut kuiteski.)

Kutsuin ton Henrin tänne soittaan iltapväksi, ihan vaan minun mieliksi, hermoja rauhoittaa:
https://www.youtube.com/watch?v=2jcnoS2BZC8

On se kumma muuten nykyään ku pitää käyä ulkona röökillä ja sisällä paskalla, oon eläny aikaa(noh, ainakin paikkaa), missä soli just toisinpäin!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Piti vain pysähtyä nopeasti kahville, mutta juutuinkin katsomaan yle femman dokumenttia Viljar Hanssenista, joka loukkaantui pahoin Utøyan verilöylyssä. Että lisää nessuja tähän vielä kiitos, niin kuivaan tämän lammikon jonka tähän baaritiskille ohjelmaa katsellessani itkin.
All is pretty.
- Andy Warhol
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Minulle pullollinen Hessu Hopo limpparia ja kahteen snapsilasiin kossua. Annan toisen Gladysille kun pidän hänelle esitelmän aiheesta Varmint-patruuna.

Varmint. Kehitetty tuholaistorjuntaan. Pirstoutuu kohteessa aiheuttaen samanlaisen vaikutuksen kuin räjähtävä luoti ja usein Varminttia kuvataankin samankaltaiseksi, mutta lailliseksi vaihtoehdoksi. Breivik käytti näitä tuholaistorjuntaan tarkoitettuja patruunoita ampuessaan tuota sinun itkun kohdetta siellä saarella. Breivikillä oli myös hallussaan 9mm pistooli, mutta sillä hän ei tohtinut ampua laukaustakaan.

Nyt kun sain pidettyä sinulle tämän lyhyen esitelmän niin runkkaan munani pystyyn että saadaan nussittua sinusta tuo itku pois.

Kippis sille!

Edit: Hörppäänkin itse nämä molemmat snapsit. Pitää mennä.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Siis apua. Viestiketjut huutaa punaista ja oon ihan kokonaan unohtanut miten täällä Minfossa oltiin! Ja niin paljon uusia tyyppejä ja kaikkee. :shock: :oops:

Ei maar, täytyy tästä elvyttää taas tapa. Eiköhän pienellä verestyksellä päästä taas vauhtiin! Niin hyvässä kuin pahassa. :wink: Hokasin muuten just, että 7 vuotta sitte täällä taipaleeni aloitin!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Kaikille silloin sitä mun alkutaivalta seuranneille tarjoon lasin kuplivaa. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin