Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Täällähän saluunan ovet paukkuvat. Hyvä niin, etenkin tänä viikonloppuna. Käsittääkseni jokainen joka viettää tämän viikonlopun Prisonissa ei ole mukana Himoksen parinvaihtokinkereissä. :D 8)

Lasillinen punaviiniä, kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kappas, paccaucceli ollutkin hyvin tuhma. Taas. On se melko velmu! :D

Minä tulin just sieltä himokinkereiltä, kun vaimoni vaihtoi minut johonkin kongolaiseen rasvalanteeseen. No ei paljoa haitannut, olinkin jo lopen kyllästynyt siihen. Minä taas vaihdoin itseni kongolaisseurakunnan herätysjuhlille, kun luin lehdestä, että siellä ois pastorin paikka nyt vapaana, kun "vanha" on koronakaranteenissa aiheutettuaan saman melkein tuhannelle muullekin yksityisjuhliensa avulla. Saapas nähdä oliko korona taas rassistinen iskiessään vähemmistöön, kuten keväällä kerrottiin Suomessa, Ruotsissa ja Usassa, ainakin?

Täällä minun kongolaisseurakunnan pirskeissä ei ole vielä tunkua, vaan juon yksin viskiä naama kuitenkin lankattuna siltä varalta, että joku anniksenkaltainen sattuisi tulemaan "saarnattavaksi". Olisihan se mahtava nähdä ilme "saarnan" jälkeen, kun hiki olisi vähän huuhdellut lankkia naamasta vaikkapa anniksen selkätaipeeseen! :D

Koska olen ollut jo valerikollinen ja valeliikemies, niin tästä on melko hyvät pohjat jatkaa valepapiksi, joka puhuu hoono soomi, mutta pikku ullatus tulle ihan kuin afrikkalaiselta! Ja kavereille kanssa, ettei saa mitään kapitalistin mainetta.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Himokinkerit ja kimohinkerit.

Ja paccasucco ollut tuhmis?

No mutta jos ja kun meillä on täällä pastori paikalla, niin annetaas mennä tunnustaen synnit anteeksi. Onko tuo kankaalla verhottu suvakkinurkkaan kasattu koppi tarkoitettu siihen tarkoitukseen? Astun sisään kokeilemaan. Ja lasi viiniä mukaan.

Ave Maria.
All is pretty.
- Andy Warhol

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Pienet sananmuunnokset ovat aina paikallaan!

Sopivasta korvauksesta olen toki katolilaispappi, vaikka jotain helluntaihommia olen tavallisesti vetänyt. Rajan vedän yleensä siihen, että niihin allahuhommiin en näin kunnon ihmisenä ala.
- Varmaan leikkaisivat mustan pääni irti, jos jäisin kiinni valeimaamina toimimisesta? Tosin, sen takia se juuri kiehtovaa varmaan olisikin...

Ja koska olen vähän kekkulissa, niin yksi Ave Maria riittää ja sen voi ottaa tuosta baaritiskiltä.
Synneistänne en sitten halua kuulla, koska en tässä tilassa oikein muista näitä kirkollisia loitsuja, mutta uskon niitä (syntejä) kyllä teillä olevan.

Olen pohjimmiltani hyvin ymmärtäväinen ja ihmislähtöinen pappi. Ja teen mitä vain mikä hauskaa on! Kerron usein seurakunnalle juureni olevan kaukana apinanleipäpuiden täyttämässä kylässä, missä on suomalaisrasistien rakentama kaivo.

Täällä suvakkikopissahan alkaa olla aika positiivista tunnelmaa, kun ei paccasuccoacaan edes torua sovi! Hänellekin lasillinen Ave Mariaa! Kuitenkin yksi hienoimmista ihmisistä, joita täällä liikkuu.
(Luulen kyllä, että hänet on palstan oikea pappi laittanut lukemaan madon lukuja, eikä edes sata Ave Mariaa riitä kuittaamaan tuhmuuksia? Toivottavasti eivät ihan hengiltä häntä sentään laita?)
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Kiitos pienistä synninpäästöistä pastori OAK:lle. Tuntui hyvältä.

Hyvät yöt! :)
All is pretty.
- Andy Warhol

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Gladys kirjoitti:
Pe Loka 16, 2020 11:27 pm
Kiitos pienistä synninpäästöistä pastori OAK:lle. Tuntui hyvältä.

Hyvät yöt! :)
Äläs nyt karkaa mihinkään. Nopeesti nyt tonne lakanan taakse mikä tossa roikkuu. Hame ylös ja housut alas. Ei kukaan huomaa mitään kun muistat pitää suuta vähän suokeammalla.

Kyypari, laitas parit viskit valmiiksi kun pitää tulla tankkaamaan fyysisen suoritteen jälkeen.
Piilohomot on in.

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Oho moi!

Näyttää synninpäästökopille olevan jo sellainen jonomuodostelma, että saat antaa aika monelle anteeksi sekä edestä että takaa ennen kuin minun vuoroni koittaisi. En jaksa jonottaa.

Vaatinee myös aika monta kurlausta viskillä.
All is pretty.
- Andy Warhol

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Onks täällä ihan munattomia miehiä, vai miten helvetissä toi yks melkein nainen voi kulkea nimimerkin alla, Like a virgin? Suoraa vihjaisua peräkammarin pojalta tarpeesta päästä neitsyydestään eroon, kun alkaa nyrkkikylikki tuntumaan liian tutulta.
Vai oletteko päättänyt säästää sen allahille ulkonäöllisiin seikkoihin vedoten? Mut hei huomioikaa ikä, ei allahille kelpaa yli kymmenvuotias, nuorta se olla pitää, vaikka kuinka olisi lampaan tai kameli näköinen.

Nyt pubin urhot tekemään miehen työ, ettei allahinkin tarvitse tulla tänne puhkomaan peräsuolta.

Muutama viski, kiitos.
Piilohomot on in.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Gladys kirjoitti:
La Loka 17, 2020 12:00 am
Oho moi!

Näyttää synninpäästökopille olevan jo sellainen jonomuodostelma, että saat antaa aika monelle anteeksi sekä edestä että takaa ennen kuin minun vuoroni koittaisi. En jaksa jonottaa.

Vaatinee myös aika monta kurlausta viskillä.
Sulla hyvät perät ni ne oikeuttaa jonon keulille, tartte jonottaa. Joo, kantsii kurlata koronat vekka ennen lakanan taakse poistumista, mä en sitäkään tautita haluu tai jaa.
Piilohomot on in.

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Taisi olla viime yönä kova kuhina pussauskopilla päätellen siitä minkälaiseen kuntoon se on jätetty... Itsehän en mitään tiedä, koska lähdin ajoissa nukkumaan. Ihan kuin ainakin annis olisi ollut siellä jonottamassa? Tiedä sitten oliko sitä himoksen himoköyrijäporukkaa jatkoilla Prisonissa vaiko mitäkö ettäkö. Ehkä kuulemme tänä iltana parhaimmat juorut? :D
All is pretty.
- Andy Warhol

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Ai moro, kiva että kävitte tekin kurkkaamassa. Olisi voinut palaa perhana koko kuppila kun tossa äsken vähän bensan ja sytkärin kanssa leikin!
kakkosurpo kirjoitti:
La Loka 17, 2020 12:10 am
Onks täällä ihan munattomia miehiä, vai miten helvetissä toi yks melkein nainen voi kulkea nimimerkin alla, Like a virgin?
Taitaa olla niitä taposlaisia munattomia. Se on kertonut niin uskomattomia juttuja, että enää ei voi uskoa yhtään mitään. Hänen todellisuudessaan esimerkiksi Ikeassa somalit vatkaavat jotain lattejuomia, vaikka itse en ole nähnyt ikinä somalia työssä tai nähnyt edes Börjen tarjoilevan lattejuomia Ikeassa. Olen kyllä kuullut huhua tappelevista autokuskeista.

Senpä takia tutut puhuvatkin nykyään pelkkänä ikeavirgininä. Siellä sitä jyystetään ties kenen toimesta kuin Late hinttikavereitaan. "Nollattu" varmaan jo sata kertaa ainakin pelkästään tänä vuonna.

Ja kyllä perkeles joku anonyymi Qanon-porukka on käynyt tuon rippikopin (ryyppykopin, Jopelle yhet!) mylläämässä sellaiseen kuntoon, että piti polttaa se kuin Jeesus ne pensaansa vai menikös se nyt niin, että se söi jonkun pensaan antimia siellä ähläm-landiassa ja houri hikisenä auringonpaisteessa nähneensä Mooseksen, Juudaksen ja ne muut jätkät? Kertoko se sitten sitä, että oliko ne koskaan "silleen" kuin Late vai ihan vain halailivat?

En ole kyllä ihan varma nyt kaikesta, mutta sen muistan että mustanaamapapin hommelit lopetin hyvissä ajoin ja nukuinkin ihmeen sikeästi. Kongonmurretta ei osaa enää viiden viskin jälkeen ja vielä vähemmän kiinnostaa. Saabin pölykapseli mulla on ollut ryyppäjäisissä housunpersiissä jo ysäriltä lähtien, jotta sinne osastoon ei tullut osumaa kun aikanaan kuljin Ruåttissa paljon keikoilla eli sellaista ullatusta en onneksi vieläkään kokenut, mutta hauskaa oli. Se oli selvä vaikka me emme olleetkaan! Joten kiitos nyt vaan osallisille, se oli niitä ihmeitä!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Litran tuoppi mahdollisimman tummaa ja isoin rautalankakerä mitä löytyy...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Mitäs helvettiä täällä taas, eilen oli suuret synninpäästäjäiset ja nyt joku sammuttanut valot eteisestä ja vetänyt piikkilankaa säärenkorkeudelle. No, eipä tuo itseä haittaa, kun on pöllön katse ja ikiwanhan ninjawarriorin liikkeet, niin tartti vaan hypätä baaritiskille tavallisen laahustamisen ja huokailun sijaan. Samalla kiroilla rikkoutuneita farkkuja ja kaataa verta saappaista tuoppiin, kait senkin joku ostaa, eikös se pitäis olla se joku krääsäjuhla, missä ne suuressa maailmassa pukevat jotain asuja päälle ja penikat kerjää ovella (selkäänsä =) )?

Mihin muuhun sitä rautalankaa on täällä tarttenu kuin tuohon kepposeen ja vieläpä tumman bissen kaa? En kyllä usko Rescuerin vääntäneen tuota lankaa eteiseen, se on jonkun muun tekosia.

Piti se vaan tässä iltaviskillä kertoa, että olen alkanut arvostaa murhia, etenkin terrorimurhia ja joukkomurhia ihan eri tavalla. Aiemmin ehkä enemmän ihastelin toteutusta parhaissa tapauksissa, mutta nyt olen alkanut riemuita aina näistä kuultuani, kun tuntuu niin helvetin mukavalle olla itse elossa tietäen kaikki asiat joiden takia ei enää pitäisi. Joten kaikki, lisää murhia vaan, mitä enempi ja oudompia, sen parempi!

Ootteko miettineet kuinka monen elämä on vähän kuin jostain Super Mario -pelistä? Pompitaan esteiden yli ja ollaan vaan yhden lipsauksen, vaikka autokolarin, päässä vaikkapa konkurssista? Toki voi ottaa mukaan myös sairaudet, murhat, tapaturmat sun muut, mutta monella raha-asiat on niin helvetin tiukoilla, että joku astianpesukoneen poikiminen tuottaa itkun. Silloin jos on itsensä siihen asemaan järjestänyt, tai perhe on ollut niin paska, ettei ole voinut käydä koulua, kasvatus ja geenit perseestä, niin silloin kannattaa muistaa kuinka ihanaa se on ollut asua aikanaan jossain havumajassa hylkeenahkojen keskellä ikipimeässä Suomessa helvetin kauan sitten. Sellainen paikka on rakennettu Kiiminkijoen varrelle ja sen nimi on Kierikki. Voi siellä joskus käydäkin, mutta suosin itse kuvittelemista.

Mitä lie pitänyt keppostella jossain mukavassa Keski-Euroopassa, että tänne pitänyt tulla keskelle märkää ja pimeää Suomea kuuntelemaan hylkeiden ulvontaa ja kirkumista? Se EI kuulosta kivalta. Ei tuo aika, ei ne hylkeetkään. Niitähän on pidetty joinain helvetin piruina tai muina hirviöinä joskus myöhemmin. Pähkähulluja nuo suomalaiset. On ne ählämit vaan olleet fiksuja, kun osanneet pitää maansa tuhansia vuosia samana olosuhteita ja tapoja myöten, jopa muotikin on samankaltaista. Ja ajoneuvot!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Liekö OAK esiintynyt myös (vale)poliisina näiden muiden valepersoonien ohella...

Nyt on ollut viikonlopun huonot ilmat, kävelyt torstain jälkeen kävelemättä. Mökille Lapin Taikamaahan pitää lähteä kipin kapin. Sekin on mennyt siinä mielessä pilalle, että internetti on läsnä ihan erämaan keskelläkin. Viime mökkireissulla Lapin Taikamaassa näkyi omalla rannalla seistessä Linnunrata selkeästi siinä pään yläpuolella. Avaruuden kerroksellisuus ja syvyys tuli silminnähtäväksi :shock:

Tammi on ruskistanut lehtensä, kauriit syöneet maahan ehtineet omenat pihalta. Kun maa jäätyy (jos jäätyy), talvikate ruusuille, ja talvi saa tulla.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Kippis!

Onko heittää vinkkejä ulkomaille muuttamisesta kun mua kiinnostas raahata perseeni Englantiin :) Lontoo kait aika kallis mutta olisko mitään edullisempaa seutua siellä?

Vastaa Viestiin