Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Erittäin hyvää päivää,ei sinneppäinkään.sunnuntain tasottavaaa.Mietiskelin tuossa että pitäskö tämän allstarssin tehdä vaikka älppäri cd tai c- kasetti. http://www.youtube.com/watch?v=RCJQQqbbFLA erillaiset mestarit lauteilla
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Nobelaner
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Su Maalis 02, 2014 12:07 pm
Paikkakunta: uusimaa

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja Nobelaner »

Ah kaunista musiikkia :P

Ja mitähän kettua minä teen tiistai iltana humalassa.. No, ei kai se niin vakavaa aina ole :P Kippis
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Baaris eka, baaris vika

Sorry faneille, ei oo kynä pysyny handussa :D

Ollaan yhteyksissä :mrgreen:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Juppuduuh!Meninkös ensimmäisiä kertoja piiiiitkästä aikaaaa ettei tarvinnut toistaan itseään, nyrkit ilmassa jonoa poikkeen(kyynärkepillä ne loput)Pistin jopomaisteria siin jonossa,ni jopa se kiirellisin burgerinpyyjältä jtn hakeen rauhottu 8) päivän hyvä työ tehty. :D omg help.xoxo. terveisin Teidän Jumalloitavan Huikkava.tai sit ei.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8260
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mitä viddua, eiks kukaan oo ollu kännissä maaliskuun jälkeen. Mä ainakin oon ollu, useimmin niin käkösessä etten oo edes tätä ketjua löytänyt, perkele. Nyt on vasta nousukkaat menossa niinlöytyi. yhdet sillekkin. Missä on rai rai monttu monsteri?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

No, löytyhän tämä juoppokööri. Mitä vittua, :shock: kaikki nukkuu. taas saa yksin juoda, viinaa on...(huutaa) kaikki vaan nukkuu...
HERÄTYS ! Lämmin kaunis kesä helle gini maistuis vaikka kelle ! :shock:
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Tuli tässä jaloviinan vaikutuksen alaisena mieleen yks WANHA reissu meren saareen. Aamulla herätys meni tyroksiä sylkiessä, mutta lyhyen tiedustelun jälkeen, mikä suoritettiin epävarmana peiton alta, tultiin siihen tulokseen, ettei iloliemestä ole kuin muisto jäljellä. Kaikki eivät myöntäneet edes muistoa. (toimituksen huom. nyt loppu Jallu, on pakko tyytyä Leijonaan) No hätä ei ole tämän näköinen. Itse toiminnan miehenä päätin toimia ! Muistin välittömästi moottorin rikkoontuneen ed. yönä. (potkuri sileä). Tarkkaavaisena olinb pannut merkille vanhan rysäveneen kolmimetriset airot. Niin pä ehdottelin porukalle soutua mantereelle ja siellä siaitsevaan baariin. Lähdön hetkellä kaverit ihmettelivät "Miksi kannat suolasäkkiä veneeseen".
Lähdin siitä souteleen kohti baaria, välillä heitin kourallisen suolaa kurkkuun, vaikka jano oli jo muutenkin ihan mukava. Kaverit ihmettelemään, "mitä vittua teet". Ilmoitin: "Ärsyträn janoni äärimmilleen" !
No, loppumatkan lauleskelin: "Takanani salmi saari edessäni kaljabaari". Ystävät voitte uskoa, että aamukalja maistui !!! :wink:

Terveisiä kaiille merimiehille ja niiden muijille !½ KIPPIS !

Unohdin mainita, että meri on myös erämaa. Jos katselen kotirannastani etelään, nbiin seuraava saari on strokholm. :|

Selvinpäin laiskana kirjoittajana vättelen pitkiä posteja, mutta nyt tuli moka. Anteeksi kaikilta jos oin vaivaksi, koitanb pysyä yhden lauseen posteissa. Kaikkeen se tuo viina....
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Kylläpä tänään vituttaa poikkeuksellisen paljon. Myös se, että olosuhteiden pakosta tässä vajotaan pikaisesta, vaatimattomasta noin 1,2 promillen instant-hönöstä kohti herätyskellon soittoa.

Perusongelma: Viinaa ja tahtoa löytyisi, mutta aikaa ei. Seurasta en muutenkaan perusta. Alle 2 promillea ei ole känni, joten kirjoittelen vielä saatana väärälle palstalle.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
NahkaSaapas
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: To Loka 09, 2014 5:20 pm

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja NahkaSaapas »

Kuis gravedigger pahastutko jos sotken sun login. Tritin lukea nela Sogonava -keujua läpi ja se vaati siin paljon pnaviniä, ettö luulen ettö voisin nut kirjouttaa myös tähän bloiin. Olen srenattun tätä blodia jo kauna ja tämä on mielstäni erittin hyvä. Kiitokset snulle! Itse olen vasta aloittekija eonnä ole olen ennen tänne kirjoitanur, Noh ketra se on ensimmäinekin. Mutta kosja himenna on taan työpäibä, niin hyvää jatkoa japidetään yhteyttä.
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
Mr.Käpykumpu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 4:26 pm

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja Mr.Käpykumpu »

Melkein kahteen viikkoon oo kukaan ollu täälläkään kännissä? Way to go!
"I don’t believe in Man, God nor devil. I hate the whole damned human race including yourself."
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8260
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mä tiiä oonks vielä siinä tilassa et ois oikeuskia kirjoitella tähän osioon, mut onks sillä nyt vitunkaan väliä.
Tatska taitaa olla viel eloss mut diggeri on tainnu jo delata mestoilta.
Vedetääs nyt yhet jos toisetkin diggerin logille.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Anteeksi etten tajua tuosta^ mitään mutta tulinkin hölisemään omiani tänne :mrgreen: Voimaton ja toivoton olo alkanut olla täällä Minfossa. Kun mikään juttu ei selviä, ja/tai kun selviää, niin syy on itsari. Todella turhauttavaa ja tylsää. Olen luovuttanut "tutkinnan" ja hutkinnan muille. Mikään ei tunnu enää miltään täällä. En ole laskuhumalassa vaan tasaisessa sellaisessa. Vituttaa vaan tämä kyllästyminen. :(

Eiku juttu jatkuu. Ärsyttää se, että yritän tänne kirjoittaa(yleensä!) nätisti ja kiltisti. Ja miettiä sanakäänteitä ja muuta kökköä! Ja sitten vituttaa se, etten keksi enää mitään uutta tai mitään, yksinkertaisesti mitään sanottavaa! Ja silti pitää täällä päivystää! Okei. Ehkä tää onkin laskuhumalus... :?
Viimeksi muokannut poepporoo, Pe Marras 13, 2015 10:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8260
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

:P :shock: :| :lol: 8) Onks sillä nyt niin välii vaik et btajuukkaan mitään? :P
suurin osa asioista on sellaista et luullaan tajauvamme mut se jää luulon asteille.
Hutki vaan niin kuin ennenkin.
hutkitaas yhet tuulen suojaan. :arrow: :idea: :idea: :evil: :roll: :x :P
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Voi olet kyllä ihanan kannustava ja rentoveikko! Kiitos mate! :)
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Mr.Käpykumpu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 4:26 pm

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat) (ketj

Viesti Kirjoittaja Mr.Käpykumpu »

Mr.Käpykumpu kirjoitti:Melkein kahteen viikkoon oo kukaan ollu täälläkään kännissä? Way to go!
Itse itseäni lainaten, kohta kahteen vuoteen ole kukaan ollut täällä kännissä??
Joko maksakirroosi ja kakkosurpon jutut ovat tappaneet vanhan liiton minfolaiset? :shock:
Nykyään porukka taitaa koostua kookosvettä juovista hipstereistä. Nuoriso on pilalla... :roll:
"I don’t believe in Man, God nor devil. I hate the whole damned human race including yourself."
Vastaa Viestiin