Nainen kuoli pudottuaan hevosen selästä Pirkkalassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Nainen kuoli pudottuaan hevosen selästä Pirkkalassa

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Tietenkin siitä voidaan keskustella kuuluuko hevonen ratsuna tai kärryjen edessä yleiselle tielle autojen sekaan mutta niin kauan kun se lakien ja säädösten mukaan on sallittua niin ei ole autoilijoilla oikeutta ottaa mitään "hevonen on tyhmä, menkööt metsään"-asennetta. Hevonen on otettava asianmukaisesti huomioon ihan niinkuin esim pyöräilijät, mopoautot ja peltokoneetkin. Toki aina joukkoon mahtuu niitäkin joiden mielestä vaikka ne mopoautot ei kuulu yleiselle tielle muiden sekaan ja niitä on kiva kiusata tai pelotella.. Mun mielestä taas ne kiusaajat ja pelottelijat kuuluis sinne metsätielle ja turvallista, kaikille yhteistä liikennettä arvostavat yleisille teille. Makunsa kullakin sano kissa kun..
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Nainen kuoli pudottuaan hevosen selästä Pirkkalassa

Viesti Kirjoittaja VPY »

Peräkylän Maigret kirjoitti:Hevosen pudottamat kikkareethan ovat himoittua lannoitetta. Substannssi aivan jotain muuta kuin nimimerkki VPY (Vituttaa Poikaa Yhtenään) :D :D taakse kätkeyvän henkilön energia joka on "sitä ihteään". :D

Käpylän Raviradalla aikoinaan ravien päätyttyä riensivät lähitalon rouvat lapioimaan sontaa muovipusseihin. Monen lähitalon puutarhan kukat ja parvekkeen kaunistukset lienevät lannoitettu silloisten charmeasserdahlien ja vieterien luomutuotteella ! :mrgreen:
Minä en usko, että käpyläläiset olisivat olleet innoissaan, jos olisivat kahlanneet kävelytiellä hevosenpaskassa, kuten joutuu joidenkin ratsastustallien läheisyydessä kulkevilla kevyenliikenteen väylillä tekemään. Kai pitäisi osata ottaa huomioon muutkin ihmiset, eikä työntää hevosia asfaltille paskomaan, sitä paitsi asfaltilla ratsastaminen ei liene hevosien nivelille paras alusta, mutta eihän nämä pökiöt osaa ajatella kuin itseään.

Muuten mun nimimerkin lyhenne meinaa= vaimosi paras ystävä. Mutta ei sun vaimosi, hän lienee sitä osastoa kun ravintolassa on vaimosi ja 14 hänen ikätoveriaan= silloin ravintolassa 15 ihmistä ja yksi hammas.
Vastaa Viestiin