Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Uskokaa vaan ihan huviksenne,että Tiina tiesi tasantarkkaan jo taloon mennessään olevansa raskaana,tällätavalla pääsi vain sillälailla erityisasemaan nyt talossa. Uskokaa tai älkään,mutta näin luulen aika vahvasti.PELIÄ,PELIÄ :idea:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Samaa kelailen mitä Patricia :)
Siitä Sadusta edelleen...mitä ihmeen showta se veti eilen sen viikkotehtävän suhteen? Ei voi tosissaan pelätä tuollaista....vai voiko?
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Juu,katsos jos olis paljastanut ennen ohjelman alkua,ei olis päässyt taloon ollenkaan,mutta kappas kun pääsi niin alkoi heti vaatimaan testiä,olisi jo tehnyt kotonaan(niinkuin olikin),mutta sitten keksivät tämän juonen,joka todentotta tulee toimimaan...jos ei vain tyssää hirmuseen pahoinvointiin :lol: :lol:


Juu,komppaan Minney Magiaa...se Satu ei kato halua tehdä oikeestaan mitään mitä ei ole vain pakko tehdä(kehuikin ettei tiskaa yms) niin hyvähän se on keksiä kaikenmaailman verukkeita..no tällaista se on..se on sitä PELIÄÄ
Totuus on tarua ihmeellisempää
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minney Magia kirjoitti:Samaa kelailen mitä Patricia :)
Siitä Sadusta edelleen...mitä ihmeen showta se veti eilen sen viikkotehtävän suhteen? Ei voi tosissaan pelätä tuollaista....vai voiko?
On sitä ihmeellisempiäkin asioita mitä pelätä. Esimerkiksi kutinakammo (akarofobia) ja hiuskammo (ketofobia) kuulostavat minun korviini hassuilta, mutta ne on joillekin todellinen pelonaihe.
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Oisko tuosta kammosta Sadun pitänyt kuitenkin kertoa ennen kun hyväksyivät 99% panostuksen? Tai kyllähän hän jotain siellä mutisi siitä...antoi kuitenkin muiden puhua itsensä ympäri, niin ei sitten pitäis protestoida jälkeenpäin. Panostivat kuitenkin 99% tehtävän onnistumisen puolesta, joten toivottavasti hän voittaa "pelkonsa :roll: " ja harjoittelee sen mukaisesti.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

^^ Voi hyvinkin olla, ettei tiennyt. Sehän sanoi, että sillä on nyt kuukautiset n. viikon myöhässä, ja nehän on olleet jo talossa sen viikon. Että ei välttämättä :wink: . Tosin mistä sitä tietää... Voihan tuo olla vain tarina, mitä se syöttää sitten BB:lle ja muille. Että ne kuukautiset jäi tulematta jo kaksi viikkoa sitten ja raskaustesti tehty, mutta päätti sitten vetää tuommoisen tarinan...

Vai olisiko sittenkään uskaltanut riskeerata bb-taivalta? Entä kuka tosissaan haluaisi odotusajalla parhaillaan kolmeksi kuukaudeksi vieraitten ihmisten seuraan miehensä sijasta? Pakko sanoa, että mua ainakin tuppaisi vähän ahdistamaan ja ikävä tulisi :(
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Onko kukaan huomannut, että Tiina on asukkaista ainoa nainen kenellä ei tullessaan ollut lainkaan kuukautissuojia mukanaan? Likka pelaa, mutta huonosti.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Lizzie B. kirjoitti:Onko kukaan huomannut, että Tiina on asukkaista ainoa nainen kenellä ei tullessaan ollut lainkaan kuukautissuojia mukanaan? Likka pelaa, mutta huonosti.
Suojiahan saa myös talosta, kuuluu ns. "perustavaroihin" kuten vessapaperikin. Niitä on mm. siellä varastohuoneessa ja näihin ei asukkaiden tarvitse tuhlata viikkobudjettiaan. Monella on kuitenkin omat siteet mukana, sillä moni haluaa käyttää tuttua merkkiä.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Oisko Tiina dokannu viime vkoloppuna jos olisi ollut varma raskaudestaan, tuskin. Mutta peliähän tämä on, psykologista peliä. :wink: Tiinahan ilmoitti myös että hän on valmis painamaan talon miehiä koska "jos mä olen humalassa niin mä tarviin jonkun ja jos se oma mies ei oo siinä...." Tadaa, tyttö tietää miten tätä peliä aloitellaan pelaamaan. Hyvin lähti liikkeelle.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Merope kirjoitti:^^ Voi hyvinkin olla, ettei tiennyt. Sehän sanoi, että sillä on nyt kuukautiset n. viikon myöhässä, ja nehän on olleet jo talossa sen viikon. Että ei välttämättä :wink: . Tosin mistä sitä tietää... Voihan tuo olla vain tarina, mitä se syöttää sitten BB:lle ja muille. Että ne kuukautiset jäi tulematta jo kaksi viikkoa sitten ja raskaustesti tehty, mutta päätti sitten vetää tuommoisen tarinan...

Vai olisiko sittenkään uskaltanut riskeerata bb-taivalta? Entä kuka tosissaan haluaisi odotusajalla parhaillaan kolmeksi kuukaudeksi vieraitten ihmisten seuraan miehensä sijasta? Pakko sanoa, että mua ainakin tuppaisi vähän ahdistamaan ja ikävä tulisi :(
Mutta hän olisi voinut tehdä jo + testin just ennen taloon tuloa jos säännöllinen kierto 28...eikös se näin mene,sanoi jo alkuviikosta että on 34 kierto..eli siinäkin tapauksessa olisi kerennyt jo testin tekemään ja jokainen joka on tuollaiseen paikkaan menossa,tekisi. Olisipa mielenkiintoista tietää oliko hänen matkatavaroissaan lainkaan kuukautissuojia mukana....
Minen usko tuota juttua,näittekö miten jännästi katsoi kameraa kun sai tietää.Eikä halunnut tavata sulhastaa,miksi,no siksi kun hänkin jo tiesi!!!

Mitä tulee dokaukseen ja tupakontiin,ei se vielä siinä ihan alussa niin vaikuta mutta sitten toki alkaa vaikuttamaan kun kuukautisten pitäisi tulla.Mutta jotkut polttaa koko raskaudenkin(hömöä),mutta todellakin mistä me tiedämme kaikenlisäksi paljonko hän oikeasti joi tuolla talossa. Ei sitä kukaan ole vahtinut varmaan.

Minä jo ihmettelinkin niitä painamis ja pettämis juttuja,,heh niillä sai vain sitä haluamaansa huomiota ja kun tiesi että on raskaanan ja se tulee esille niin ei joudu lupauksiaan/uhkauksiaan toteuttamaan.Kyllä pelaa tämä tyttö psykologista peliä... :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Mother_North kirjoitti:EI helekatti nytkö tää on Murhan Foorumillakin...Pliiiiis
Ei vois vähempää kiinnostaa..
Onneksi joku on samaa mieltä kuin minä.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Lizzie B. kirjoitti:Onko kukaan huomannut, että Tiina on asukkaista ainoa nainen kenellä ei tullessaan ollut lainkaan kuukautissuojia mukanaan? Likka pelaa, mutta huonosti.
Ai tämä olikin totta mitä tuolla jo arpailin,no tältä osin on pelannut sitten itsensä pussiin nyt.
Totuus on tarua ihmeellisempää
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Lizzie B. kirjoitti:Onko kukaan huomannut, että Tiina on asukkaista ainoa nainen kenellä ei tullessaan ollut lainkaan kuukautissuojia mukanaan? Likka pelaa, mutta huonosti.
Ai tämä olikin totta mitä tuolla jo arpailin,no tältä osin on pelannut sitten itsensä pussiin nyt.
BB-talosta saa siteitä ja tamponeja. Ne kuuluvat tuotteisiin, joita on mahdollista saada talon puolesta (kuten myös vessapaperi), joten ei tarvitse ottaa omia mukaan jos ei halua. Moni nainen on kuitenkin ottanut, sillä monilla on joku tietty suosikkimerkki. Joten ei tältä osin Tiina ole itseään pussiin pelannut.

Se, että onko Tiina tiennyt raskaudestaan ennen taloon menoa niin jos hänen sanansa pitävät paikkansa niin ei ole tiennyt. Siis jos nyt menossa joku 36. päivä ja BB alkoi jo 8 päivää sitten. Minä ainakin uskon, että Tiina on vasta nyt tullut tietoiseksi raskaudestaan.

Tänään oli muuten BB Extrassa Tiinan mies. Vaikutti tosi kivalta ja juuri Tiinalle sopivalta.

Nyt on häätöäänestyksessä Henri ja Einari. Kumman haluaisitte häädettävän? Minä olen sitä mieltä, että Henri ulos.
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

Henri ulos, ei mitään viihdearvoa toisin kuin Einarissa.

En usko Tiinan laskelmoineen. Pelailua olisin voinut vähän epäillä, jos kohusta huolimatta nainen ei olisikaan ollut raskaana.
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Minä olen sitä mieltä, että Einari. Henri voisi aiheuttaa enemmänkin mielenkiintoista skismaa talossa, kun taas Einari nyt vaan on IMHO puhtaasti sietämätön ja ärsyttävä. Jotenkin itseäni ahdistaa katsoa Einarin tekemisiä, en voisi sietää, jos joku vieras, finninaamainen, "erikoinen" teinipoika lääppisi minua kuin läheisempikin ihminen.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Vastaa Viestiin