Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

se on täällä taas!!!! missasin itse tietenkin tapoihini kuuluen aloituksen ja asukkaisiin tutustuminenkin on jäänyt hiukan vähemmälle kuin aiempina vuosina, mutta ne lyhyet pätkät mitä olen asukkaista lukenut niin...no...voi herranjestas sentään mitä jengiä...suosikki-inhokki on jo hyvin selkeästi erotettavissa muista eli siis naisista maria ja miehistä tämä "oon p*nnu ainakin kahdensadan naisen kanssa ja tää oli tosi vaikeeta sanoa"- Aki...*oksennus*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml


Siellähän heitä onpi.

What?...onko Aki ollu VAAN kahdensadan naisen kanssa?
Mikä luuseri :roll:
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Viime vuonna jaksoin välillä katsoa, kun Sari oli siellä, mutta eipä tullut edellisenä katsottua. Enkä varmasti nytkään katso.

Go Pirpana Go!!!! mä tiesin että Sari voittaa.. :wink:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Pakko myöntää, että tulee varmaan taas seurattua. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää, sen verran sekalainen seurakunta on taloon koottu verrattuna edellisiin vuosiin. Mitään yli-inhokkeja tai yli--suosikkeja on vaikea näin yhden illan perusteella sanoa. Haastattelujen perusteella ehkä Aki, samasta syystä kuin Kalessinilla. Eerikki vaikutti haastattelussa sellaiselta, jonka seuraa en kestäisi normielämässä ainakaan selvinpäin, mutta talossa taas vaikutti ohan ok tyypiltä. Suosikki tällä hetkellä on ihqu pohjalainen Jarkko <3.
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

pakko myöntää, mutta en kyllä tule seuraamaan kyseistä sarjaa. ei vaan jaksa innostaa :x anteeksi vaan..
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Paha myöntää, mutta pakkohan sitä on katsoa.....ja jos jonain iltana ei pysty katsoo, niin sit se pitää nauhoittaa ja katsoo seuraavana päivänä.
Onks tää jo liikaa? :D
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

En ole koskaan seuraamalla seurannut ko ohjelmaa, lähinnä niin että jos sattunut tv olemaan sillä kanavalla auki ja ohjelma tullut, olen saattanut paremman puutteessa jäädä katselemaan.. ;) Kuten viime vuonnakin, tänä vuonna olen "päättänyt" koukuttaa itseni siihen, ihan vaan uteliaisuudesta et mik siinä ihmisiä illasta toiseen kiinnostaa. Ja mä niin nauttisin olla koukussa... Viime vuonna taisin kyllä, tunnustan sittenkin, katsoa tiiviisti viimeiset jaksot. :lol: Nyt siis alettava laittamaan lapset jo seiskan aikaan unille jotta ehtii siivoukset ym tekee enne BB:tä. Kun nyt sitten malttais edes sen aikaa olla pois tietokoneelta.

Onko hyviä vinkkejä BB:n seuraamiseen?? :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Minney Magia kirjoitti:Onks tää jo liikaa? :D
Mulla on 24/7 koneella. Nyt tais mennä viimeisetkin vakuuttavuuden rippeet. :nolostelio: Tosin kerran olen vasta avannut netti -tv:n, sisään meno yönä.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

On tullut seurattua kaikki Big Brotherit. Nettiin en ole ottanut, aika kova hinta 34,90 € ja tarjouksesta olisi saanut 29,90 € jos olisi maanantaihin mennessä tilannut. Viime vuonna taisi hinta olla 25 € jos oikein muistan niin kyllä osataan taas rahastaa.

Sitten itse ohjelmasta. Taas PETYIN! On taas kaikki asukkaat niin samaa sarjaa, parikymppistä ja vain yksi yli 30-vuotias eli Aki, 36.
Kaikki on suunnilleen samassa elämäntilanteessa, ohjelma olisi paljon mielenkiintoisempi jos siinä olisi eri-ikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia, mutta on näköjään liikaa pyydetty. Tuotantoryhmä haluaa ilmeisesti taloon vain parikymppisiä ja saadaan varmaan taas tänä vuonna nähdä yhtä tylsä ohjelma kuin parina viime vuonna.

Häätöäänestyksessä on Maria ja Einari eli äänestäkää nyt taas Maria pois eli henkilö, joka on vähän mielenkiintoisempi ja riitoja aiheuttava niin tottakai hän lähtee ensimmäisenä. Tosin Einarikin vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, paljon mielenkiintoisempi kuin esim. Henri, niin ikävää, että taas jo alussa lähtee joku mielenkiintoinen, joka luultavammin on Maria. Ikävää sillä Mariasta tuli heti suosikkini. Näytti sentään saavan jotain mielenkiintoa taloon.

Samoin siitä Tiinasta tykkäsin, vaikuttaa sellaiselta, joka tuo taloon mielenkiintoa. Timo ja Henri vaikuttivat tylsiltä.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Mää en tajua miksi joku haluaa katsoa normaalien ihmisten tylsää elämää, tylsässä talossa -.-
What you do... Makes you who you are.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

DonHessu kirjoitti:Mää en tajua miksi joku haluaa katsoa normaalien ihmisten tylsää elämää, tylsässä talossa -.-
Tavikset tahtovat tositeeveen*rallattelee*
Nonii..Hessu sen sanoi pelkistetysti. Ei lisättävää.
:lol:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17104
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

DonHessu kirjoitti:Mää en tajua miksi joku haluaa katsoa normaalien ihmisten tylsää elämää, tylsässä talossa -.-
Näin on. Hankkisivat itselleen ihan oman elämän.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Niin kylläpä taas oli sitä teiniä, no ehkä liiotellusti sanottuna,mutta kyllä vaihteluväli pitäisi olla iältään suurempi ja useampi yli 30. Ei tuossa oikein ole mitään muuta taas luvassa kun teennäistä kikattelua,että ottaa pattiin. Oikeastaan ensimmäinen kausi oli kuitenkin se kaikista paras. Ehkäpä tämä ohjelma onkin suunnattu enempi alle 30:lle. :roll
Einari oli kyllä kaiken huippu,mutta toisaalta ainoa väriläikkä,hölmöä jos äänestetään heti pois,naisista jäi mieleen vain se Kadi,muu oli tasapaksua mössöä.
Ainoa henkilö joka voisi tosi elämässä miehistä kiinnostaa oli Jarkko 8)
Totuus on tarua ihmeellisempää
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Loka kirjoitti: sisään meno yönä.
Tata sisaanmenoyota minakin odotan.....jaten kertomatta kenen naisen kanssa sen teen...... :lol: :wink:
---------
Allekirjoitus.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

EI helekatti nytkö tää on Murhan Foorumillakin...Pliiiiis
Ei vois vähempää kiinnostaa..
Vastaa Viestiin