Murhat jotka eivät olleet murhia,ennen paljastumista...!!!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

hirvoska

Re: Murhat jotka eivät olleet murhia,ennen paljastumista...!

Viesti Kirjoittaja hirvoska »

antabustahan ei todellakaan määrätä kelle tahansa ja se on ruotsissakin täysin kieletty aine ja sitten kyllä jos uhri ei ole koskaan saanut lääkärin määrämänä tätä lääkettä niin tutkia ystävät/ sukulaiset jotka mahdollisesti ovat saaneet antabusrepsun ja sillähän tollainen epämääräinen antabus kuolema selviäisi ja mahdolliseti murhaaja vankilaan tähän ketjuun täytyy sitten lisätä ne huumeet entä jos lavastaa esim narkkarin kuoleman vetämällä sille hihaan sen viimesen piikin epäilen näin muutaman kuolematapauksen johdosta joita helsingissä ei ole valitettavasti tutkittu ja ne on merkitty täysin silleen että narkkari veti överit ...vaikeehan noita narkkareiden kuolemia on tutkia että onko ne mahdollisesti jonkun toisen aiheuttamia kuolemia vai onko narkki itse aiheuttanut övereillä oman kuolemansa mut sitten täytyisi kuulua narkkareiden seurapiiriin ja todellakin vihata jotain ihmistä niin paljon että tappaisi tämän.. ja lavastaisi tämän kuoleman överiksi...kadullahan myydään ihan mitä huumettä lystää ja niiden sekaan sekoitetaan pesupulvereista rotanmyrkkyyn kyllähän myyjä tietää mitä myy ja millä on blandannut kamansa ei sitä varmaan puhdasta kamaa pahemmin pyöri kaduilla tai noissa alamaailaman piireissä mut kuolematapuksia on paljon joita poliisi ei tutki tai ei edes ajattele että tapaukseen voisi liittyä RIKOS!!! Ja ei kai antabusta anneta piintyneelekään juopolle joka ei pysty olemaan raittiina ja jolta puuttuu itsekuri ja täysin raittiille ihmiselle eivät lääkärit sellaista määrää ja onhan antabuksen rinnalle suotu muita lääkkeitä joista ei tule antabusreaktiota ja kyllähän juoppoja on krapulakin vienyt monta hautaan saadessaan viinakrampin ei siihen tarvita edes antabusta on ne viinakrampit sellaisia että niihin voi oikeasti kuollut ..onhan niitä kuollut poliisiputkaakin ihmisiä noihin viinakrappeihin ja kaman vieroitusoireisiin vaikka moni noitakin putkakuolemista olisi ollut estettynä kun nämä ihmiset olisivat saaneet oikeata sairaalahoitoa ja vieroituslääkkeitä ja seurantaa ja en kyllä koskaan ole kuullut kenenkään kuolemisesta antabukseen vaikka varmasti se antabusreaktio yhdessä viinan kanssa on paha ja kyllä ihminen jolle määrätään antabus niin varmasti tietää vaarat ja kyllä läälärin seurannassa on varmasti ja voihan antabuskuurin keskeyttää ja olla pari viikkoa ilman viinaa niin sitten ei varmasti tule antabusreaktiota...tyhmää edes puhua antabuksesta murhalääkkeenä!!!! Nyt on sitten ollut ainakin muutama sellainen liikenne kuolema joissa yhdessä isä ainakin ajoi päin puuta ja poika kuoli halus tappaa pojan ja toisessa kai poikaystävä tappoi ajamalla siltaa päin itsensä sekä tyttöystävänsä että noita tahallisia liikennekuolemia on ja paljon
Maijulainen
Sabrina Duncan
Viestit: 350
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 9:18 pm

Re: Murhat jotka eivät olleet murhia,ennen paljastumista...!

Viesti Kirjoittaja Maijulainen »

Aloittajan pointti tuli kyllä selväksi. Siinä haettiin sitä, että kuinka paljon tehdään tappoja/murhia, joita pidetään normaaleina kuolemina tai tapaturmina jne. Itse olen tätä aihetta pohtinut, sillä parikin kuulemaani itsemurhaa esimerkiksi sopisivat siihen kategoriaan, että ne on jotenkin lavastettu tai niissä on ollut jotain hämärää.

Ja kyllä noita lääkekuolemia on varmasti jonkun helppo "tekaista", varsinkin jos tietää aineista jotain. Lisäksi näitäkin tapauksia on, jossa on jätetty tietoisesti soittamatta apua tai viivytelty asian kanssa. Aiheutettu siten toisen kuolema.

Liian helposti sellaisissa tapauksissa asia jätetään tarkemmin tutkimatta, jossa esim. narkomaani kuolee huumeisiin. Kuolema ei kuitenkaan välttämättä ole aina itse aiheutettu, joten asia olisi syytä tutkia perin pohjin. Ei narkomaani ole sen vähäpätöisempi, kuin kukaan muukaan, ja rikos on aina rikos.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Murhat jotka eivät olleet murhia,ennen paljastumista...!

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Kyllähän nyt jokaiselle yliannostukseen kuolleelle narkille tehdään oikeuslääketieteellinen kuolemansyyntutkimus ja poliisi tutkii kuolinpaikan. Jo senkin takia että juuri tuollaisia ihmisiä usein surmataan. Ei sitä mihinkään hautaan tutkimatta dumpata.

Toki on mahdollista että joku tekee täydellisen rikoksen, mutta joskus rikolliset vain on poliisia ovelampia.
murjaani
Martin Beck
Viestit: 796
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 5:09 pm

Re: Murhat jotka eivät olleet murhia,ennen paljastumista...!

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Minulla on virinnyt ajatus, että eräs naisihminen olisi suunnitelmallisesti aiheuttanut kolmen miehen kuoleman ja neljäs olisi menossa.

Minulla ei ole mitään todisteita, mutta tapahtumien kulku on ihmeellisen samanlainen: aiemmin alkoholia kohtuudella käyttäneet ja ulkoisesti normaalit miehet alkavat olla kasvoiltaan sinipunaisia ja heille kerääntyy huomattavassa määrin nestettä. Sairaalassa moititaan alkoholinkäyttöä. Lähipiiri ei havaitse alkoholinkulutuksen kasvaneen sellaisiin mittoihin, että sisäelimien toiminnan vajaus selittyisi sillä.

Olen hiljaa mielessäni asiaa pohtinut ja kaksi ihmistä on asiaa tuonut esille ihmetellen, mutta en ole heillekään ajatuksiani tuonut esille. Naisen viimeksi kuolleen miehen osalta tiedän tilanteesta paljon ja siinä on mielestäni useita erikoisia seikkoja. En kuitenkaan tiedä yhtä paljon kahdesta edellisestä, vain tuon sinipunaisen ihon ja tynnyrimäiseksi turvonneen keskivartalon.

Asia vaivaa minua joskus, mutta en koe voivani asiaa oikein mihinkään viralliseen suuntaankaan viedä. En tässäkään nyt uskalla sen kummemmin yksityiskohtia puntaroida, ettei vain kukaan tunnista kuviota. Ehkä joskus tulee suuntaan tai toiseen varmuus asiasta.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Murhat jotka eivät olleet murhia,ennen paljastumista...!

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Onhan niille vainajille kai kuitenkin oikeuslääketieteellinen ruumiinavaus tehty, missä pitäisi myrkytysten yleensä paljastua?
murjaani
Martin Beck
Viestit: 796
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 5:09 pm

Re: Murhat jotka eivät olleet murhia,ennen paljastumista...!

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Tapaukset, joista minä kirjoitin: tiedän tarkemmin vain kolmannesta kuolleesta, joka on samalla viimeinen/viimeisin.

Hänelle tehtiin ruumiinavaus. Sen raporttia en ole nähnyt (enkä ehkä siitä ymmärtäisikään). Kuolleen lähiomainen kertoi, että vainajan oli havaittu nauttineen mm. suuria vitamiinimääriä. Tästä keskustelimme mm. siksi, että vainaja oli tunnettu ennemminkin lisäravinnekriitikkona; tykkäsi syödä d-vitamiinin grillattuna kalana jne. Lähiomainen sanoi, että näemmä oli muuttanut tapojaan viime aikoina. Vitamiinivalmisteita ei kuitenkaan löydetty asunnosta...
Vastaa Viestiin