Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Scilla
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 12:22 pm

Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

15.03.2014 14:15

Nuori mies valeli itsensä bensiinillä ja sytytti tuleen Miekkoniemen Shellin pihassa Savonlinnassa lauantaina puoliltapäivin.

Aseman henkilökunta sammutti liekit ja mies vietiin ambulanssilla huonossa kunnossa sairaalaan.

1980-luvulla syntynyt mies otti tankkauspistoolin ja valeli päälleen litran verran bensiiniä.

Huoltamotyöntekijä meni väliin, ja mies luopui tankkauspistoolista, mutta pian sen jälkeen hän sytytti itsensä tuleen.

Huoltamotyöntekijä otti tuulilasin pesuun tarkoitetun vesiämpärin ja heitti siitä paloon vettä ja tuli sammui. Uhri vietiin ambulanssilla sairaalaan huonossa kunnossa.

Poliisi ei ole päässyt uhria puhuttamaan, mutta hänen henkilöllisyytensä on tiedossa.

Huoltoasemalla olleet työntekijät pääsivät pian tapahtuneen jälkeen kotiin ja tilalle tuli toinen vuoro.
http://www.lansi-savo.fi/uutiset/l%C3%A ... ssa-119537

Elpukka
Remington Steele
Viestit: 235
Liittynyt: To Maalis 25, 2010 4:39 pm

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

Hienoa toimintaa huoltamontyöntekijältä!
Tossa olis ollu mahdollisuudet isompaankin onnettomuuteen.

Oi miksi sytytttää itsensä tuleen, johan se ajatuksenakin on karmean kivulias...
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11303
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja URSA »

Kamala tapaus, mutta ainakaan nuorukainen ei yrittänyt vahingoittaa ketään muuta kuin itseään.

Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Aikamoinen tapaus... näitä itsensä sytyttämisiä on esim. Tiibetissä tehty protesteina vallitsevaa politiikkaa vastaan, mutta enpä usko, että kyseessä on kovin yleinen itsemurhatapa.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain

Dopaone
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Maalis 09, 2012 12:01 am

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Dopaone »

Elpukka, oli alkuperäinen tarkoitus sytyttää itsensä tuleen ja hypätä katolta mut olin niin sekaisin että onnistu vaan osa suunnitelmaa.
Ja en protestoinu.

Mulle kerrottiin että kun työntekijä oli sammuttanut minut ni olin huutanut "ETTEKS TE VITTU TAJUA ET MIE HALUUN KUOLLA" mut joo elossa oon yhä

Avatar
rane
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 5:17 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja rane »

Dopaone kirjoitti:Elpukka, oli alkuperäinen tarkoitus sytyttää itsensä tuleen ja hypätä katolta mut olin niin sekaisin että onnistu vaan osa suunnitelmaa.
Ja en protestoinu.

Mulle kerrottiin että kun työntekijä oli sammuttanut minut ni olin huutanut "ETTEKS TE VITTU TAJUA ET MIE HALUUN KUOLLA" mut joo elossa oon yhä
-Et ollut kuitenkaan maksanut niitä bensoja? :roll: -Häh....?
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.

Dopaone
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Maalis 09, 2012 12:01 am

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Dopaone »

Tietääkseni olin pudottanut vitosen setelin siihen maahan, enhä mie nyt varkaana halua kuolla :/

Avatar
rane
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 5:17 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja rane »

Dopaone kirjoitti:Tietääkseni olin pudottanut vitosen setelin siihen maahan, enhä mie nyt varkaana halua kuolla :/
-Kolikot eivät olisi palaneet. :wink:
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11303
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja URSA »

Dopaone kirjoitti:Elpukka, oli alkuperäinen tarkoitus sytyttää itsensä tuleen ja hypätä katolta mut olin niin sekaisin että onnistu vaan osa suunnitelmaa.
Ja en protestoinu.

Mulle kerrottiin että kun työntekijä oli sammuttanut minut ni olin huutanut "ETTEKS TE VITTU TAJUA ET MIE HALUUN KUOLLA" mut joo elossa oon yhä
Onnea hengissä selviämisestä, sait toisen mahdollisuuden niinkuin vakavista sairauksista selvinneet sanovat saaneensa.

mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja mielikki »

rane kirjoitti:
Dopaone kirjoitti:Tietääkseni olin pudottanut vitosen setelin siihen maahan, enhä mie nyt varkaana halua kuolla :/
-Kolikot eivät olisi palaneet. :wink:

Rane rane, sarkastinen huumori, kyllä on huomattu joo.
Onneksi Dopaone on hengissä.karmea kuolema olisi ollut.Jaksamista.

Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Tulipahan vaan mieleen tämä ketju ja tuo nimimerkki Dopaone, eli et sunkaa ole uudestan yrittäny?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012 ... 9_uu.shtml
Sivulliset pelastivat:
Mies sytytti itsensä palamaan huoltoasemalla
Keskiviikko 21.1.2015 klo 10.36 (päivitetty klo 11.15)
Henkilökunta ja paikalla olleet sivulliset saivat ansiokkaalla toiminnallaan palon sammumaan lappeenrantalaisella huoltoasemalla tiistai-iltana.

Poliisin mukaan puoliyhdentoista aikaan illalla huoltoaseman pihalle saapunut 28-vuotias mies valeli ensin itsensä bensalla, käveli tämän jälkeen aseman sisälle kassalle ja sytytti itsensä palamaan. Tuli levisi nopeasti myös kassan läheisyyteen.

Poliisi otti paikalta poistuneen miehen kiinni huoltoaseman lähistöltä. Hänellä on vakavia palovammoja. Tapahtumapaikalle Kauppakadun Nesteelle hälytettiin poliisin lisäksi myös pelastuslaitoksen yksiköitä.

Poliisin mukaan lappeenrantalaismies on tällä hetkellä sairaalahoidossa ja häntä ei ole vielä kuultu tapahtumista.

Poliisi tutkii tapausta vaaran aiheuttamisena. Huoltoaseman sisätilat vaurioituivat palon johdosta.

Täsmennetty 21.1. klo 10.50: Korjattu tapahtuma-aika tiistai-illaksi.
On melkosesti samoja piirteitä noissa jutuissa, että semmosia...
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"

mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Oisko sama kaveri?
Olipa miten vaan,aika epätoivoinen teko jokatapauksessa.
Toivottavasti kaveri/kaverit saa asiansa kuntoon.Ettei toiste näistä tarvi kuulla tälläsii juttuja.

Gilgamesh
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Joulu 10, 2013 4:20 pm

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Gilgamesh »

Ei sitten mitenkään muuten voi itsaria yrittää?

Säälittävä huomiohuora joka ei edes itseään saa hengiltä, ei jatkoon.

Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

On se vaan melkosta, että tuolla lailla useampi ihminen haluaa pois täältä pallolta, tuollaisessa bensa-asema itsarissa polttamalla kun voi tapahtuma paljon hurjempi jysäys ja silloin ei olekkaan enää kyse vain sekopäisen itsarin tekijän turvallisuudesta.

Muutenkaan en ymmärrä, että miksi sitä itsaria pitää mennä tekemään julkisille paikoille ja niin, että mahdollisimman moni näkee.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"

indeksi

Re: Nuori mies sytytti itsensä tuleen Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja indeksi »

Onko Emppu vielä elävien kirjoissa? Jos luet niin osanotot Anni Törnin poismenosta.

Vastaa Viestiin