TV: Salatut Elämät

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Vapaa keskustelu: Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Miksipä en siis perustaisi Salatut Elämät-aiheista keskustelua tännekin. Kai joku Minfolaisista sitä katsoo? 8) Kömpikää koloistanne esille, ja myöntäkää rohkeasti.

Olisi mukava saada keskustelua aikaiseksi tulevista tapahtumista, mitä siis luulisitte tapahtuvan ja tottakai muistakin juonenkäänteistä. Itseäni kiinnostaa tällä hetkellä ehkä eniten Mariannan, Camillan ja Iidan isän tapaukset.

Esimerkiksi:

- Voisiko juonitteleva ja katala Camilla olla Mariannan äiti? Marianna menisi avaamaan oven hölmistynyt ilme kasvoillaan, sanoen "ÄITI! Mitä sä täällä teet?" tms.

- Camilla luultavasti on Katariinan lääkkeiden takana. Voisiko olla niin, että lääkkeet eivät olisikaan sitä miltä näyttävät, vaan joku potilaista kuolee ja Katariina joutuu ongelmiin?

- Iidan isällä, Pekalla, ei tunnu myöskään olevan puhtaat jauhot pussissaan. Voisiko Pekka olla Iidan äidin, Marian, entinen potilas mielisairaalan ajoilta? Jos Pekalla on ollut aikoinaan pakkomielle Mariaan ja nyt sitten Iidaan. Tai pahimmassa tapauksessa Pekka on raiskannut Marian vuosia aiemmin ja lopputuloksena on Iida (Maria ei olisi puhunut asiasta kenellekään).

Tässä muutamia ajatuksia. Olisi mukava kuulla niitä lisää 8) :D



~ G-Mummeli, joka on hurahtanut nyttemmin Salattuihin ~

PS. Koitin hakukoneen avulla etsiä, mutta en löytänyt aiempaa Salkkari-keskustelua.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Scirbe
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 4:25 pm

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Scirbe »

Vihdoin!! :D terkuin. salkkarit-pakko-katsoa-joka-ilta-muuten-ei-tuu-mitään

Mariannessa on jotain mätää. Haluaisin tietää mitä. Joku pakkomielle-häiriö tai jotain? Oikein ärsyttää se, haluaisin tietää mikä on se menneisyys mistä ei kenenkään halunnut saavan tietää kun Larille puhui.

Ja Camillan paluu on kyllä.. En usko että olisi Mariannen äiti, turhan nuori kuitenkin siihen.

Iidan isässä on munkin mielestä jotain hämärää, insestiä ei vielä vissiin salkkareissa ole käsiteltykkään, se mulla nopeasti käväs mielessä. Jos lukitsee Iidan kellariin?
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Scirbe kirjoitti:Vihdoin!! :D
Pakko myöntää, että mäkin oon tovin odotellu jotain ohjelmakeskusteluja tänne 8) Pakkohan se avaus oli tehdä sitten itse.. Miten me saatais muu porukka vielä innostuun :P
Scirbe kirjoitti:Joku pakkomielle-häiriö tai jotain?
Joo, jotain semmosta siinä on PAKKO olla taustalla. Eikös Marianna sanonu Heidille jossain vaiheessa, että hänen sukulaisensa (muka Lari) on ollut mielisairaalassa? Puhui siis itsestään ja sai avauduttua sillä konstilla Heidille hieman. Erikoisen kauan Heidille kestää tajuta miten asiat todellisuudessa menevät.
Scirbe kirjoitti:En usko että olisi Mariannen äiti, turhan nuori kuitenkin siihen.
Enpä tiedä onko iällä Salkkareissa niinkään merkitystä. Kun ajattelee sitä, että lapset kasvavat kuten Kauniissa & Rohkeissakin ja vaihtuvat monta kertaa ohjelman aikana, mutta vanhemmat eivät vanhene ollenkaan 8)
Scirbe kirjoitti:insestiä ei vielä vissiin salkkareissa ole käsiteltykkään, se mulla nopeasti käväs mielessä. Jos lukitsee Iidan kellariin?
Insesti on mullakin käynyt mielessä, sitä ei tosiaan oo sarjassa käsitelty. Tosin Pekkahan alkuunsa sanoi ettei ole Iidan isä, mutta... Mitä tuleekaan tapahtumaan. Ai niin, melkein unohdin.. Eikös se kellarihuone tosiaan ole Iidalle varattu. Yäk! Ja Janne kumppaneineen kuitenkin laskee 1+1 ja pelastaa pikkutytön pulasta ja sitten kaikki on taas hyvin. :wink: :roll:

Eikös Ulla tässä lähiaikoina koita iskeä Joonatanin siellä ulkomailla, vai olikaan se vaan erään Salkkari-fanin vitsi :D :D Sehän vasta hurjaa touhua olisikin! Huh..

Pakko mennäkin tästä pian ruudun ääreen odottelemaan.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
itäinen susi
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 9:32 pm

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja itäinen susi »

Scirbe kirjoitti:Vihdoin!! :D terkuin. salkkarit-pakko-katsoa-joka-ilta-muuten-ei-tuu-mitään

Mariannessa on jotain mätää. Haluaisin tietää mitä. Joku pakkomielle-häiriö tai jotain? Oikein ärsyttää se, haluaisin tietää mikä on se menneisyys mistä ei kenenkään halunnut saavan tietää kun Larille puhui.

Ja Camillan paluu on kyllä.. En usko että olisi Mariannen äiti, turhan nuori kuitenkin siihen.

Iidan isässä on munkin mielestä jotain hämärää, insestiä ei vielä vissiin salkkareissa ole käsiteltykkään, se mulla nopeasti käväs mielessä. Jos lukitsee Iidan kellariin?

Pakko n*****a pilkkua ja oikaista että se on MariannA :D ei MariannE :P
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Marianna kertoi Heidille serkkunsa olleen mielisairaalassakin jne eli Mariannalla itsellään varmaan se tausta, selkeästi häiriintynyt ja hullummaksi vaan menee.

Niinkun nähtiin niin Camilla häätämään vuokralaiset asunnostaan, en usko että on Mariannan äiti.

Pekka tuskin on Iidan isä oikeasti, hyvä teoria tuo että olisi ollut Iidan äidin potilas aikoinaan.. Todella pimeälle vaikuttaa se kuvio.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

nuusku-nella kirjoitti:Niinkun nähtiin niin Camilla häätämään vuokralaiset asunnostaan, en usko että on Mariannan äiti.
Juurikin niin. Muistelinkin pari päivää takaperin että se asuntohan on Camillan. Eikös Katariina muuta Paulan luo Jirin kanssa, muistaakseni koittaa saada Larinkin sinne, mutta Larin pelastus löytyy jostain muualta, ilmeisesti kovinkin läheltä. Kalle, vai jopa Elias? :lol: Jos totta puhutaan, alkaa tämä homopoikien kolmiodraama käymään hermojen päälle.. Varsinkin jos siihen kuvioon sekotetaan vielä Kallekin :| "Soutaa, huopaa......" Pitkäveteistä toimintaa.

Ja myönnän, kuulostaa ehkä hieman kaukaa haetulta tuo Camilla-Marianna-juoni, mutta pakkohan se oli ilmi tuoda kun sellainen mieleen juolahti :wink:

Vaikuttaa siltä, että tästä saatetaankin vielä saada keskustelua aikaiseksi 8)
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Scirbe
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 4:25 pm

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Scirbe »

Itse katson jaksot aina päivän etuajassa, en viitti tän päivän jaksoa siis spoilata mutta tohon Iidan isä kuvioon sen verran, että joko insestihomma tai sitten ei tosiaan ole oikeasti Iidan isä mutta vastaavat ajatukset ainakin jostain kellariin laittamisesta olis mielessä.

Marianna tosiaan, sori :oops:

homojen kolmio-neliödraama (mikä ikinä tästä kehityykään) on kyllä aika pitkävetinen, nimenomaan juuri soutaa huopaa.
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja vandt »

Pekka sanoi ensin, ettei ole Iidan isä, mutta sitten keksikin, että sehän olisi keino saada nuorta lihaa, ja päätti ollakin. Vaikka ei ehkä tosiaan oikeasti olekaan.

Insestiä on sivuttu. Inkan isä(puoli?) Veli oli jotain joskus jotenkin, kai ja muistaakseni.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
örkki
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 10:59 am

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja örkki »

Mulla on mennyt ainakin halu katsoa koko ohjelmaa, kun sarjassa on joka toinen homo.
Yleensä käännän aina hetkeksi kanavaa just silloin, kun kaksi homoa lääppii toisiaan.
Se ällöttää niin hirveästi, että parempi siksi ajaksi kääntää kanava.

Minun mielestä ohjelmaan tuodaan hirveesti homoutta, että vaan nuoriso ottaisi siitä mallia ja haluavatkin olla homoja, koska se on muoti ilmiö. Todellakin inhottavaa.

Sitten sarjassa on vaan nuorisoa. Ainut alusta asti ollut Ismo on pysynyt sarjassa.

Käsikirjoittajat saisi pistää ohjelman nimeksi homojen elämät.
Olisi viisasta lopettaa koko sarja, koska sarja vilisee homoja. Keksiköön käsikirjoittajat mitä keksivät, mutta mulle rupeaa riittämään homoille suunnattu ohjelma.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

örkki kirjoitti:Mulla on mennyt ainakin halu katsoa koko ohjelmaa, kun sarjassa on joka toinen homo. Yleensä käännän aina hetkeksi kanavaa just silloin, kun kaksi homoa lääppii toisiaan.
Se ällöttää niin hirveästi, että parempi siksi ajaksi kääntää kanava.
Mulla on ihan samat fiilikset ohjelmasta. Tosiaankin aikamoinen muoti-ilmiö on tullut! En myöskään pysty katsomaan homostelukohtauksia, jotenkin luonnotonta tuo jatkuva lääppiminen. Tästä nyt ei kenenkään tarvi vetää hernemaissipaprikoita nenuunsa, mielipiteitä on monia.

Eikös Isabellan pitäisi poistua sarjasta korubisneksensä pariin? Mitähän hänelle sattuu.. Siis miten hänet saadaan käsikirjoitettua sarjasta kokonaan ulos? Juonipaljastusten mukaan hänen pitäisi vielä mennä lähiaikoina Sebastianin kanssa kihloihin.

Tuohon Iidaan palatakseni. Kummallisesti nämä nuoret voivat olla koulusta pois noin vain, eikä kukaan sielläkään kaipaa perään.. 8) Ehkä se on merkityksetöntä, mutta..

Kuinkas ollakaan, Joonatan kärähti samantien poseeratessaan Ullan kanssa yhteiskuvissa :lol:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja aga »

Kyllä tuo Iida-juttu vaikkei sitä tuotu selkeästi esille niin oon jutellut että hyvä näyttelijä tuo Pekka, siis näyttelee tosi epäilyttävää tyyppiä mielestäni muttei kovin selvästi että tulisi selkeästi ilmi (paitsi nyt). Kiinnittikö muut huomiota alkutapaamisissa olleeseen Iidan jotenkin erikoiseen hymyyn, siitä päättelin että nyt on jotain erikoista hänen ja "isänsä" suhteessa.

En ole homovastainen, mutta minustakin mennyt nämä homolääppimiset vähän överiksi, joka jaksossa hempeilyä ja suutelua yms. Se tosin huvitti kun tämä Hetero Pride-marssin järjestäjä kertoi järkyttyneensä kun hänen 3-vuotias poikansa oli kutsunut häntä homoksi. Myöhemmin tosin pystyi suhtautumaan asiaan kuulemma huumorilla. Mutta kertoi hänkin että poikansa oli ilmeisesti nähnyt Salattuja Elämiä.

Katariina oli ehkäpä sarjan kaunein nainen ainakaan pitkiin aikoihin, harmi että Jasmin Hamid siirtyi lottotytöksi ja Katariina "vaihtui". Uudesta en niin pidä, toivon, että lähtisi pois sarjasta.. ei kuulu mielestäni tähän settiin enää.

Vanhoihin näyttelijöihin liittyen, niin onhan tähän Ismon (minulla oli pieni pelko, että hän syöpänsä vuoksi kuolisi/lähtisi sarjasta, mutta onneksi ei käynyt niin) lisäksi nyt palannut Ulla, tosin aika sivuosassa on ollut. Monen suosikki, mutta mielestäni hänen toimintansa ja käytöksensä menee ja meni jopa Salkkareihin minun makuuni överiksi. Eikä kai ole spoilaamista mainita, että lehdissä on jo etukäteen ollut jo juttua että Kari Taalasmaa eli Tommi Taurula palaa sarjaan.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

aga kirjoitti:...lisäksi nyt palannut Ulla, tosin aika sivuosassa on ollut. Monen suosikki, mutta mielestäni hänen toimintansa ja käytöksensä menee ja meni jopa Salkkareihin minun makuuni överiksi. Eikä kai ole spoilaamista mainita, että lehdissä on jo etukäteen ollut jo juttua että Kari Taalasmaa eli Tommi Taurula palaa sarjaan.
Kyllä, oon samaa mieltä tässäkin asiassa. Ulla ei oo enää sama Ulla mikä aikoinaan. Käytös ja ylimääräinen hössötys ampuu reippaasti yli.. :?

Mikähän syy Karilla on palata sarjaan? Olen myös lukenut hänen palaavan.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
toshiba
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: To Syys 30, 2010 12:32 pm

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja toshiba »

Mäkin mietin joskus, että Camilla olis Mariannan äiti, mutta kai Lari olisi sen silloin tunnistanut kun ovat Mariannan kanssa serkkuja ja ilmeisesti nuorina olleet kuitenkin paljon tekemisissä kun Lari tiesi niin paljon Mariannan taustoista.
Toisaalta olen alkanut miettiä jos Marianna olisikin Aaron lapsi ja siksi niin sekaisin :D ehkä vähän kaukaa haettua..
Die Die My Darling
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: To Heinä 11, 2013 7:05 pm
Paikkakunta: TAMPERE

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Die Die My Darling »

Mariannan ja Heidin kuvio on kopioitu elokuvasta Nuori Naimaton Nainen (1992).
Pekan ja Iidan kuvio on tällä hetkellä mielenkiintoisin. Kyllä nyt Iidaa viedään!
Veikkaisin että Maria olisi joskus kertonut Sebastianille Iidan isästä. Isä on ehkä kuollut.
Isabella ja Camilla ovat kaiketi tunteneet joskus. Kieroilua siis luvassa.
Homodraama on aivan surkea! Elias on täysin aivoton bimbo, itkee vain Larin ja Miskan perään! Nyt sitten tämä Kallen ja Larin viaton halaus ja Elias tekee kärpäsestä härkäsen. Luulis jo että perheellä ja kavereilla menee hermo tuollaisen draamakuningaaseen.
Miten muuten Lari täytti jo 18? Vastahan se pääsi muiden nuorien kanssa peruskoulusta. :D
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV: Salatut Elämät

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Tuohon Geissimummon aikaisempaan viestiin, missä hän ihmetteli nuorten koulusta poissaoloa, viitaten,ihmettelen lisäksi, että millä Ida ja Tale elävät kahdestaan. Mistä rahat ruokaan,laskuihin ja vaatteisiin? Helena toki maksaa yhtiövastikkeen, ilmeisesti, mutta mistä rahat muihin menoihin tulevat.

Nämä homohommat menevät kyllä vähän överiksi, mutta minusta on tässä sarjassa hyvää se, että nuoret eivät tunne ennakkoluuloja, vaan he ovat kaikki kavereita seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. Ketään ei jätetä ulkopuolelle siksi, että on esim. homo.
Oppimista vanhemmallekin väelle.

Minulta on jäänyt muutama sarja väliin, kun olin poissa Suomesta, mutta varmasti pääsen taas juoneen, kun katselen seuraavia jaksoja.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Vastaa Viestiin