Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Voi Kylliseni, Turjukkaiseni ja Raappierini (ja no ihan vähä Motiiville kans) lasilliset samppanjaa kanssani! Nyt juhlitaan!
Nanika ga tooku matteiru to
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^Mitä me juhlitaan? Ja hyvä ettet täyttä lasia kaatanut skumppaa, kun en juo sitä laisinkaan ilman vodkaa. Liian hapokasta ilman vodkaa katsos.

Oletteko juhlatoverit huomanneet, että kun flunssassa juo olutta ja syö salmiakkia, niin kokee ihan uusia makuelämyksiä... ei maistu mikään siltä miltä ilman flunssaa. On se flunssa hieno asia... tosin huominen vapaapäivä ärsyttää, kun kyllähän nyt joka jätkä kuumeessa töitä tekee, mutta vapaalla harrastukset kärsii mokomasta. :twisted:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

MotiivitOn kirjoitti:^Mitä me juhlitaan?
No mua tietenkin! Mikä kysymys tuo nyt oli? 8)
Nanika ga tooku matteiru to
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Jaa että yhdellä on valmistujaiset.No vaikka sen kunniaks mulle "pari" piristävää,kun meinaa työt häiritä niin pahasti,ettei vapaalla meinaa kyetä ku nukkumaan (ja syömään).Jos vaikka Battery tuplana ja pari senttiä tummaa rommia sekaan,yskänlääkkeeks,sit tolle Clydelle vaiks shamppanjacoktaili omien mieltymystensä mukaisena bileitten takia,minä tarjoon. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mitäs juoppoja täällä on koko minfo täynnä :shock:
VISSYÄ raakana,kiitos :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

John Doe kirjoitti:sit tolle Clydelle vaiks shamppanjacoktaili omien mieltymystensä mukaisena bileitten takia,minä tarjoon. 8)
Oooiiiii olen otettu :] Kiitos kiitos kiitos.
Tää ottais vielä "yhden" mansikkamarkariiittan, olivat sen verran hyviä.
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja ABC »

"Reippaina käymme rekkain alle..." Meinasin ajaa itseni hengiltä. Ja vielä vahingossa. Vittu.

Lisäksi olen viimeisten viikkojen aikana mm. meinannut upota suohon, juuttunut mutaojaan ja 2 m syvään pelto-ojaan, kastunut läpimäräksi sekä sateesta että hiestä, nukkunut autossa, syönyt noin 2 leipää päivässä, juuttunut autolla mutaan ja melkein ajanut puuta päin siitä irti sompaillessa, ajanut 40 km soittamaan puhelimella huoltoaseman vessasta jossa on pistorasia, meinannut ajaa hirvikolarin (täysikasvuinen uroshirvi on muuten hemmetin komea näky nähtynä parin metrin etäisyydellä keskellä tietä), ajanut 600 km vaihtamaan akkua, perillä huomannut että täysi kamera jäi lähtöpisteeseen, akun vaihdon jälkeen ajanut takaisin 600 km.

Eikä se ollut akku. Se oli laturi.

Oikea ihminen voisi tällaisiin ylimääräisiin pikku vastoinkäymisiin jo hiukan väsyäkin, mutta koska olen tomb raider, ja tämä on vain peliä, niin kuittaan kaiken vinosti hymyillen, niittaan pahikset, saan aarteeni takaisin, ja palaan Prisoniin elvistelemään.

Ja sitten pulinat pois. Minä juon nyt viinaa.

:evil:
Every ship must sail a world.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^Huh nyt minä jäin miettimään että sattuiko niin oikeasti vai pelisti :shock:
Mutta ota tästä viinaa, kelpaisko rommikola? Minä voin tarjota tuosta suorituksesta ;) Minä voin tosin ottaa myös, siivoamisessa tulee jano ja tarvithan sinä seuraa kuitenkin! *änkeää röyhkeästi seuraan*
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

ABC kirjoitti:"Reippaina käymme rekkain alle..." Meinasin ajaa itseni hengiltä. Ja vielä vahingossa. Vittu.

---

Oikea ihminen voisi tällaisiin ylimääräisiin pikku vastoinkäymisiin jo hiukan väsyäkin, mutta koska olen tomb raider, ja tämä on vain peliä, niin kuittaan kaiken vinosti hymyillen, niittaan pahikset, saan aarteeni takaisin, ja palaan Prisoniin elvistelemään.

Ja sitten pulinat pois. Minä juon nyt viinaa.

:evil:
:shock: Niinpä, kukapa sitä nyt tahallaan ajaisi itsensä hengiltä... onneksi selvisit vahingosta ilmeisen naarmuitta 8)

Tuossa tomb rider -fiiliksessä on sen verran asennetta, että jätän turhat utelut tähän ja tarjoan sen kuuluisan Negronin. Tässä tilanteessahan ei pelkällä punaviinillä humallu riittävän nopeasti :lol:

Clydelle toinen semmoinen samppanjakoktaili vai mikä se nyt olikaan.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Vauhtia, tarjoilija! ABCille viinaa ja Clydelle kans, jos se vielä juhlii. Ja minulle ja Maijalle. Kossua. Jos vodkaa, niin ei Zubrowkaa, biisoniruohot ovat näinä päivinä Prisonissa tarpeettomia. Äkkiä. Raakana. Tuplana. Nyt ei hienostella. Ei jaksa.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Apua! Heräsin äkkiä unelmistani siihen että täällä on jollain kauhea hätä ja palava hoppu päällä :shock: Juhlitaan toki! Nyt juhlitaan sitä että sain siivottua huomisiin juhliin. Ja sitten huomenna pitää juhlia kun valmistuu. Ja lauantaina pitää juhlia kun on valmistunut! 8)
Äkkiä äkkiä janoiselle Paulalle nyt kossua ja vodkaa, ja vaikka molempia ja vaikka sekaisin. Ja ota tuosta vaikka koko pullo niin ei lopu :lol:
Mulle kiitos vielä "yksi", olisko se sitten tequilan paikka!
Nanika ga tooku matteiru to
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

ABC kirjoitti:Ja sitten pulinat pois. Minä juon nyt viinaa.:evil:

Tomb Raiderille lasillinen 12 vuotiasta Scapaa.

Sitten kun olet täyttänyt viimeisimmän missiosi, eli juonut riittävästi viinaa, saat kertoa koko tarinan. Myös ne yksityiskohdat, jotka kertomatta jäivät.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitos, Paula, vaihteeksi on ihan jees juoda kirkastakin. Tiätsä, mä taidan olla ihan umpirakastunut...












.... ai niinku keneenkö? Emmä tiedä, voiko sitä näin julkisesti kertoa...














...siis toi Nicolas Cage in tuossa Con Air-issa niiiiiiiiiiin ihQ, että yksikään (minfo)mies ei vedä sille vertoja, nih! 8) Uuuuuuuuuhhhhhhhhh :oops:
(paitsi tietysti sitten kyllä, jos se vetäisi kulman ruminta karjua turpiin mun takiani ja sanoisi samalla:

"Älä...kohtele...naisia...noin!")

:shock: 8) :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Skåålataan nyt kaikelle sitten, pari rommikolaa ja siitä lähetään. Mä tulin vaan vilaseen, että vieläkö täällä samat vanhat parrat pyörii kuin ennenkin ja mikäpä se pahan ois tappanu :mrgreen:
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Skool. Viina vei tajun muttei janoa. Kuikuilen tässä vielä, jäikö kenenkään lasinpohjalle mitään millä voisi kostuttaa kurkkua. Kun ei tuota tarjoilijaakaan enää näy, eikä ketään muutakaan.

Jäiköhän multa jotain välistä? Hataria mielikuvia vain hurjista tarinoista Tomb Raiderin tyyliin sekä jostain komeasta Nicolaksesta. Hmm.. Mutta kampaanpa ensin hiukseni viisipiikkisellä ja keräilen tässä samalla nämä helmet kaatuneiden pullojen pohjilta ja kaadan ne samaan lasiin. Eiköhän se tästä. Aurinkokin alkaa pian nousta.
Lukittu