Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Valdo on ihan varmaan oikein tähdännyt 2-vuotispäivään tuon 2000 viestin täyttymisen. Olen ihan varma! Valdo on joutunut pidättelemään sanaista arkkuaan monta päivää, jottei numero 2000 tärväydy! :mrgreen:
Kai se sitten pakko on tässä raahautua keskellä yötä kakun leipomishommiin. No ookeeiiii! Ja ihan pirusti onnea!
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Onnea vaan Valdolle, vaikka en näe mitään syytä pois vetäytymiseen.

Ei lohjennu Donilta nimmaria. Jono oli jotain 500m liikkeen ulkopuolelle :( Ehkä huomenna jos jaksaa ja ehtii.

Ja ne treffit... Ei mennyt hyvin eikä huonosti. Kahviteltiin noin tunti ja juttu luisti ihan ok ilman sen kummempia noloja tilanteita. Puhuttiin pääasiassa opiskelusta (kielii intohimottomuudesta?). Sain tytön jopa välillä hymyilemään ja nauramaan... Mutta jotenkin silti tuntui että ei nyt kemiat täysin kohdanneet. Enkä voinut olla ajattelematta Nooruskan (naiset prkl...) sos juttuja, kun tyttö sanoi luvanneensa mennä kaverinsa kanssa leffaan eikä ollut muistanut treffejä ja sitten jossain vaiheessa puhelin soikin ja tämän piti mennä. No, ei siinä mitään. Tyttö pahoitteli "kamalasti" ja olinhan itsekin puoliluvannut mennä kaverille tuon jälkeen. Silti jäi mietityttämään. Lähtiessä en tiennyt olisiko pitänyt halata, eikä selvästi hänkään. Ei halattu.

Tosin jotenkin tuntui että ehkä hän ei olisi minun tyttöni muutenkaan. Ehkä toinen toinen tapaaminen kertoo, ehkä ei.

...Häiritsee vaan kun tämäKIN tyttö on samassa koulussa kuin mä. Kohta koko yliopisto on täynnä naisia, jotka katsovat mua nenäänsä pitkin.

ei mitään, kiitos
<-NUqqqqq

edit: tilannepäivitys: näemmä tyttö on pyytänyt mua fb-kaveriksi. En tiedä onko tämä hyvä vai huono. Taidan nukkua yön yli.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rapier »

Norsula, ei kukaan kato sua nenäänsä pitkin. Kunhan kävelet pää pystyssä. Maata ei saa tuijottaa!
Kerron tämän muutamankymmenen vuoden kokemuksella.
Paskanen tukka
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Norsula kirjoitti:edit: tilannepäivitys: näemmä tyttö on pyytänyt mua fb-kaveriksi. En tiedä onko tämä hyvä vai huono. Taidan nukkua yön yli.
Se on tämä nykyajan vaikein valinta. Facebookissa sitä, feissarissa tätä. Parittajia, pettäjiä ja näitä ikuisia "kaveriksi vai ei" kysymyksiä :lol: Miten pystynkään yhä olla ilman tuota.. Kaverilla oli muuten samanlainen ongelma taannoin. Oli ollut miesehdokkaan kanssa baarissa ja illan jälkeen sitä oli pyydetty kaveriksi naamakirjaan.
En ole siellä, koska en saisi ketään kaveria :cry: :twisted:
Jos vielä vaikka yömyssy ja lukis mielenkiintoiset uutiset tässä vaiheessa aamua.
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ohhoh, onpas täällä ollut vilkas ilta ja juuri silloin, kun itse en ole ehtinyt paikan päälle :(

Onnea Valdolle ja kiitos kuohuvista, vaikkakaan en ole aivan varma, toivunko ikunas tuosta ilmoituksestasi :shock: Yrittäisit nyt kuitenkin sinnitellä mukana, sen verran kiintoisia ovat juttusi olleet. Mielelläni olisin kommentoinut/keskustellut enemmänkin, muttakun tämä real life ei aina anna myöten :cry:

-päivä pilalla, poistun mököttämään huushollihommien pariin-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Norsula-rakas, älä nyt moista horatsua noin pohdi. Naiset on ku busseja; niitä tulee ja menee.
Ja voihan olla, että teillä nyt kävi vain näin sekava tuuri. Asia ratkeaa helposti jos haluut nähdä tytsyä uudestaa noissa merkeissä niin pyydät tytsyä uusille treffeille. :)
Jos tyttö tulee niin ingen panik, mutta jos se ei tuu niin kyllä se sit on aika selkee homma. :?
ja joku fb (ite en oo siellä)...jos tyttö on ujo niin ehkä se aatteli, että hänen on helpompi sua lähestyy sitä kautta sit taas tai jotai? :)

ja mies hyvä, mitä noi maahan katselu-puheet oli?! :evil: Nyt vaan takki ja sepalus auki kohti uusia seikkailuja!!!! :twisted:

ps. Sait tytön nauramaan ja hymyilemään...tosi hyvä juttu! :)
mutta osaathan erottaa nää tyttöjen naurut Nauruista ja hymyt Hymyistä? Siis millon se oli aitoa ja milloin sellasta "tässä kohdassa nyt kuuluu naurahtaa".. ?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Nosiis... Tytön viimisimmästä fb-päivityksestä kyseessä ei ollut mikään tekosyy. Mutta nyt mä jätän hetkeksi nämä henkilökohtasten asioiden puimiset täällä. :mrgreen: Kiitos kaikille rohkaisuista.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kai sä Norsis tiiät, että "yksityisyys" ei kuulu sanavarastooni.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Norsula »

^En tiedä, mutta minunpa kuuluu. Ainakin toivon niin :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Mutta joo, en kerro mitä olen harrastanut viimeiset 3,5 h ( :wink: ) mutta oon nyt hyvällä tuulella etc, että kaikille kierros mun laskuun. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Pitäisi tappaa yksi ihminen... Ettehän ilmianna, rakkaat ystävät? Otan viskin tänne nurkkapöytään.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ota Sajaki se viski. Kyllä hommat onnistuu, ne tekee sen itse. 8)
Paskanen tukka
Piskooppi
Harjunpää
Viestit: 314
Liittynyt: Ma Touko 24, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Piskooppi »

Aloin miettimään tuota norsulan FB-dilemmaa. Motiivit voivat olla moninaiset. Silkka uteliaisuus, kaverimäärän kartuttaminen, kiinnostumisen aiheuttama taustojen ja suhteiden selvitys, toimiminen kolmannen osapuolen "laskuun" jne.. Kun jäätä on hieman murrettu, alkaa testaus-vaihe. Lähelle on pitkä matka.

Kokis mehulla.
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Piskooppi kirjoitti:toimiminen kolmannen osapuolen "laskuun" jne..
siistäh? :P Ei hän varmaan mikään agentti ollut. Toivottavasti.
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1884
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Vituttaa, kun join eilen kaikki hyvät konjakin loput pois. Onkohan Pub Prisonin hyllyssä yhtään kyseistä merkkiä?
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Lukittu