Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kun höllätään siitä alkuperäisestä ideologiasta eli silinterin kanssa ajamisesta, saadaan
rättiksestä hieman ergonomisempi jolloin kulutuskin luonnollisesti pienenee. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hei!
Mä olen CSI- tasolla! Tähän olen pyrkinyt koko minfoiluajan LOL
Nyt punkut pöytään.

Minäpä haalin lemppareille viinilasit pöytään, eli ihanalle Sarkulle, Alicelle ja Maybrickille ainakin tähän hätään ;)

Maybrick ohje vaikuttaa erittäin hyvältä, muistin vaan, että mulla ei oikeastikaan ole rommia talossa. Giniä, rakia, konjakkia, whiskya ja vodkaa kyllä, mutta ei rommia. Joten pitänee odotella leipomista maanantaihin. :|
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Njoo, kesällä voi sylinterin luovuttaa pois tilapäisesti. Kävitkö Orléansissa tai Toursissa? Itse kävin noissa, mutta Salbris jäi käymättä. Tuonne päin Ranskaa menee tuhat ja yksi pientä maalaistietä joissa ei ole kiire, toisaalta matkantekokin voi sitten olla verkkaista. Voi pysähtyä joka kylään parsamarkkinoille 8)

Kippis Rosalle CSI-saavutuksen kunniaksi!
Voit ehkä kokeilla konjakkia kunhan sokeroit ja maistat aina välillä toimisko kostukkeena, siis kakun, ei kurkun kostukkeena! :wink:
Nothing is quite what it seems
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Maybrick kirjoitti:Laitoin sulle Rosa yksityistä viestiä noista ruunepereista jos haluat joskus kokeilla.
Jos täällä jaellaan jotain torttu-ohjeita, niin tännekin suuntaan saa lähettää :wink:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Maybrick kirjoitti:Kippis Rosalle CSI-saavutuksen kunniaksi!
Voit ehkä kokeilla konjakkia kunhan sokeroit ja maistat aina välillä toimisko kostukkeena, siis kakun, ei kurkun kostukkeena! :wink:
Tiksis :D En uskalla kokeilla konjakkia, jos pilaan tortut mennen tullen? Eikun maanantaina system puulaakettiin. Oletkos käynyt May Italiassa koskaan autoilemassa? Toscanassa, Sansepolcron serpentiiniteitä pitkin?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja SharQ »

rosamarine kirjoitti: Nyt punkut pöytään.

Minäpä haalin lemppareille viinilasit pöytään, eli ihanalle Sarkulle, Alicelle ja Maybrickille ainakin tähän hätään ;)
Kelpaa varsin hienosti lasi punkkua ennen kuin ratsastan kohti auringonlaskua ;)
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Kas, ryypätkää köyhät, jos varaa riittää!! :P
Rosa vois joutessaan heittää vaikka voltin ja silti ei vois vähempää kiinnostaa. :lol:
Kyl on "ulkomailla" kivaa!!
Parempi kännissä laivalla, ku kännissä KONEELLA 8)
ps. En nyt kyllä menis vannomaan, onko täälläkään päässä kumpikaan "selvinpäin"! :lol:
JD& TAY



Rosan torttu..........HEH HEH!!! JD
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Ulkomaillahan on aina kivaa :D Minä en ole ainakaan kännissä, se on niin brutaalia. Ihan pari kolme lasillista hitaasti nautiskellen. John Doe, äläpäs ilku tortuista mitään, kun et ole päässyt maistamaan tuotoksiani. Ja tässä tapauksessa resepti on niin hyvä, ettei se voi epäonnistua.
Toivottavasti sinäkin pääsisit Runebergin päivän kunniaksi maistamaan hyvin kostutettua torttua rommin kera. Taylle terkkuja =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Samperi, mikä reissu taas eilen. Tällä kertaa en itse saanut kynsistä, mutta katselin sivusta, kun joku tytteli anto korville jollekki pojalle (aika rajusti tulikin sitä satikutia. Liekkö silloin seurustellut, nyt varmaan eronnut pari...) Aika herkästi tytöt näyttää siihen väkivaltaan nykyään päätyvän asioita setviessään. :(

Vois ottaa iha vaikka Cokiksen jäillä, että jaksais mennä suihkuun peseen eilisen pois.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

John Doe kirjoitti:Kas, ryypätkää köyhät, jos varaa riittää!! :P
---
Parempi kännissä laivalla, ku kännissä KONEELLA 8)
ps. En nyt kyllä menis vannomaan, onko täälläkään päässä kumpikaan "selvinpäin"! :lol:
JD& TAY
Jaa-a, pakko sanoa, että melkoisesti tartteis tapahtua, ennenkuin mua saisi lähtemään jonkun minfokaverin kanssa laivalle kännäämään. Joku roti se pitää olla kännäämisessäkin...

EDIT: Onnea C.S.I.-rosalle, seuraava punkkupullo mun piikkiini 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Voi Maija, Maija.. Ei tarvitsisi tapahtua paljoakaan, kun lähtisin kanssasi (kera parin parhaan kaverin täältä) laivalle vaikka kännäämään! :D
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Nyt lähden "oikeisiin töihin", eli lähden ns selvittämääm tämänpäiväistä ilmakiväärillä ampumista Tampereen "ylä-Alessa". :D
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Voi Maija, Maija.. Ei tarvitsisi tapahtua paljoakaan, kun lähtisin kanssasi (kera parin parhaan kaverin täältä) laivalle vaikka kännäämään! :D
Kiitos, TT, tokihan minäkin minfoleidin/leidien kanssa voisin lähteä... ilmaisin vain itseni hieman epäselvästi, kun puhuin vain kaverista :wink:

Jonkun rauhoittavan yömyssyn voisi ottaa, hieman on univelkaa eiliseltä ja toissaillalta.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rapier »

maija turjukka kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Voi Maija, Maija.. Ei tarvitsisi tapahtua paljoakaan, kun lähtisin kanssasi (kera parin parhaan kaverin täältä) laivalle vaikka kännäämään! :D
Kiitos, TT, tokihan minäkin minfoleidin/leidien kanssa voisin lähteä... ilmaisin vain itseni hieman epäselvästi, kun puhuin vain kaverista :wink:

Jonkun rauhoittavan yömyssyn voisi ottaa, hieman on univelkaa eiliseltä ja toissaillalta.
No TT ja turjukka kainaloon ja laivalle keinumaan! Siinäpä hotdog... eiku... :oops:
Paskanen tukka
Lukittu