Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Kiitos May! Itku silmässä vain huomaan ettei Stadi ole enää entisensä.. Otetaas muistoille!


http://www.youtube.com/watch?v=P_jBCPdx ... re=related
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Älä nyt vielä häippäse, vastahan mä ennätin kuunnella tuon ensimmäisen biisisi.
hyvä, että joku puhaltelee välilä pölyjä noista klassikoistakin :D

Klassikoista puheenollen, toisaalla netissä oli tänään puhetta rakkausromaaneista, kehtaakos Prisonissa kukaan tunnustaa lukevansa joskus muutakin kuin rikostarinoita?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Kah! Maijakin heräsi :D Rakkausteemalla jatketaan joka ei toki ole kaukanakaan rikosteemasta..


http://www.youtube.com/watch?v=up0vIMmDA7A
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Kippis vaan Pumpulimiehelle 8)
Voi voi, tämä tuli niin äkkiä, etten tiedä, mitäs sitä tarjoais. No jos sulle nyt uskaltais sen piikin laittaa pystyyn, et sä mua varmaan perikatoon ainakaan jua ;)
Kippis vaan! Tuli sitä pitkästä aikaa astuttua sisään pubiin. Kovasti näyttää vaihtuneen porukka, mutta valitsin näköjään hyvän ajankohdan, täällä on tuttujakin! Tälle maistuis vaikkapa se perinteinen eli lasillinen Black towerin punkkua. Ja Maijalle toki samanmoinen!
Nanika ga tooku matteiru to
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hei vaan Kyllinkin puolesta. Olisikohan kolmisen viikkoa sairastelua kylliksi? Rikosteemalla jatketaan, tämä tiedoksi niille joille jo jonkun aikaa sitten lupailin paneutua tiettyihin juttuihin... :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Me laiskiaiset (=minä) vuotamma kädet ristissä! Kyllille tarjoan nyt mitä vaan haluaa jotta kirjoituskäsi pysyisi vetreänä. Kustannan myös Tiimarin lukulasit halutulla voimakkuudella, jos näkö alkaa kadota ihan silmissä kesken jutun kirjoituksen. Ja muillekin jotka suunnittelevat vakavamielisempää rikosaiheista tutkimusta tai aloitusta.
Nothing is quite what it seems
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tää taitaa ihan tarkoituksella pysytellä huuhaa-puolella, ainakin tämän, perseellään olevan palstan puolella. Ne asia/rikosaiheet kirjoitan ihan muualle tällä kertaa. Kyllille tarjoan Negronin ja itse haluan Jekkubatteryn ja Cottonille kaljaa, koko rahan edestä. (Lyö satasen tiskiin) :lol:
Kolikoita löytyy, näille:
http://www.youtube.com/watch?v=IPrKLqNAsSY
http://www.youtube.com/watch?v=CleR2nYASdo
Siis Pellen sanoin, Hyvää yötä maailma:
http://www.youtube.com/watch?v=KgiVNFgFIKU 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tänään vietän Minfossa oloni vuosipäivää! :D
Kaikille sunnuntaitissuttelijoille tarjoan sen kunniaksi, ottakaa mitä lystäätte. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Kylli kirjoitti:Hei vaan Kyllinkin puolesta. Olisikohan kolmisen viikkoa sairastelua kylliksi? Rikosteemalla jatketaan, tämä tiedoksi niille joille jo jonkun aikaa sitten lupailin paneutua tiettyihin juttuihin... :wink:
Mitä mitä mitä?! Kylli back in the business??? :shock: :lol:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kärsinyt_ kirjoitti:Mitä mitä mitä?! Kylli back in the business??? :shock: :lol:
Ei se koskaan "bisnestä" ole hyljännyt :wink: , palstalla jatkamista se on miettinyt ja miettii edelleenkin mutta kun kerran Lecekin... Juttujahan olisi vaikka kuinka, niitä Kyllille mieluisia historiallisia tapauksia ja vähän muitakin. Kahtellaan!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Eikö kukaan ryyppää näin perjantaina? Siideriä kehiin!!! Jollette ryyppää, niin Merry-tyttönen kyllä sen tekee teidän puolesta! :D
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ciao, tämä kyllä siemailee hieman punkkua, mutta kyllähän samaan pöytään mahtuu erilaisia virkistäviä uutteita? Ota mitä siideriä haluat, mun piikkiin.
Nothing is quite what it seems
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Yli kolmetuntisen luottamustoimen kokouksen (+reilun tunnin ajomatkan) jälkeen lienen ansainnut jonkunlaista kostuketta. Kaikki käy, paitsi banaanilikööri.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Omenasidua tänne, kitoos! Ja Maylle vaikka koko pullollinen punkkua meikäläisen piikkiin! Ja Maijalle valkoryssä, suosikkini, jonka voisin nauttia myös itse... Toiseen käteen mahtuu vielä lasi! :) Ja jos henkilöt nimeltä Nooruska ja Mooses ilmaantuvat, saavat he koko loppuillan piikkiini! Täällä on tyttö murheista huolimatta hyvällä tuulella! :D Nooruskalle ryyppykaverina, Moosekselle muuten vaan...
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Lukittu