Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Annas kyyppari yks pitkä ja kylmä. Älä nyt helvetissä anna liian pitkää.
Poistuu olemattomat viikset huurussa toistaiseksi tästä alkoholin kyllästämästä seurakunnasta. Morjens.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Salander »

Naurattaa nuo pari uutta ketjua ja sekoilu Jenna Lepomäki ketjussa, joten olut vois maistua tähän väliin. :lol:
"The darkest place is under the candlestick"
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Taidanpa ottaa tähän flunssaan ja syysmasennukseen pari Jekkupatteria... Ottaakos joku muu seuraksi, voin tarjota?
Jag har talat :)
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tottakae tuo passaa! Tänne vaan. Tosin sopisko sulle paremmin vaikka lämmin rommitoti? 8)
Nanika ga tooku matteiru to
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Täällä on aika hiljasta :? No, mä oon nyt täällä ja mulla on punkkua! Mulla olis kyllä seurasta toivomuksia, mutta voi olla että nojailen yksin tämän megapullon kanssa...

Tää on se fiilis, minkä mä jaan

ps. Ihana kaveri ihan livenäkin ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

rosie ikinä et yksin nonaile, joten nojailen sun kanssasi nyt <3
Ei ole sun bomeroa enää muru, kun tää uusi älypuhelin minkä älyä en saavuta<3
Ruu
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Marras 25, 2010 12:10 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Ruu »

Jos heittäysyisi ihan hurhaksi ja joisi vaikka valkoviiniä näin alkupäivän iloksi :D
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

L.O.M.A !
Ja koska olen kunnostautunut selkeästi enkä norkoile prisonin nurkkapöydässä enää juurikaan, ottaisin nyt lasillisen sitä punaista ja siirryn viettämään hyvin ansaittua lomaa kun toiset on sitä vietelleet jo pitkin viikkoa!
Onneksi jukebox tarjoaa musiikkia joka sopii minulle nyt, kun prisonkin on niin hiljainen
http://www.youtube.com/watch?v=BQhOLjlFImk
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Olen juuri palannut viettämästä hyvin ansaittua mutta liian nopsasti kulahtanutta lomaa ja sen kunniaksi tarjoan punaista ylläkirjoittaneelle vaikkakin vähän viiveellä ja muille tänne pistäytyville sitä mitä haluavat, mutta ei kalleinta laatua, koska, kuten valitin toisessa ketjussa, haaskasin liian ison osan rahoistani laskuihin. Kippis!
Nothing is quite what it seems
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jahas, tuttu paikka. Uskaltaako tänne kun edelleenkään ei pokeja näy... Otanpa sen vanhan tutun Negronin ja tarjoan Toukotiilelle sammiollisen ihan mitä se tahtoo, köyhtynyt reppana. Saa tähän pöytään toki muutkin istua mikäli uskallusta löytyy.

Sellaista olen tässä miettinyt, että miksi useammatkin jättävät lukematta yksäreitään. Onko teille käynyt sellaista? Harmittaa odotella vastauksia. Yksikin viesti on parisen vuotta odotellut avaamistaan :|
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja buracee »

Heips tytöt, mulle olut ja kaunokaisille mitä haluavat..
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

MMMM, kyyppari antaa pullon ja pubiruusun mukaan, kiits
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kiitos Kylli ja muut jotka ymmärtävät yskän ja tarjoavat... pitänee laittaa silinteri naftaliiniin odottelemaan äveriäämpiä aikoja. Ette kyllä tunne mua ilman hattua!
Ja kyllä Kylli, olen joutunut odottelemaan, että eräs minfoystävä lukisi y-viestini ja reagoisi edes jotenkin, vaikka ei kai sillä enää väliä, asia ei ole juuri nyt enää ajankohtainen. Huomasin myös liian myöhään, että kysymykseni voitaisiin tulkita sopimattomaksi uteluksi, vaikka siitä ei tosiaankaan ollut kysymys. Vaankun nuo murhapaikat sattuneesta syystä kiinnostaa... 8)
Nothing is quite what it seems
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kas tässäpä Maybrick annos kyllin hirveä(ä) ja sisäelinsylttyä, olet varmaan nälissäsi. Vai maistuisiko sinulle mieluummin vaikkapa veripalttu tai kellarileikkeet? Pöytämausteenahan tässä onkin arsenikkia, toitko oman sirottimesi? Hirmu myötätunto nälästä kuihtuvaa olemustasi kohtaan tässä syntyy, etenkin kun silinterisi ei nyt ole hämäämässä.

Koska olen hiukan huolissani eräästä pari vuotta sitten tänne kirjoittaneesta henkilöstä, olen jättänyt viestin sinne "lähetetyt" -lokeroon. Kaipa sen voisi kohta jo poistaa ja toivoa vaan parasta :?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mulla ei ole ihan noin pitkää kokemusta lukematta jääneestä viestistä, mutta eräs viestini on kylli odottanut lukijaansa heinäkuusta 2010 asti. En ole vielä poistanutkaan, koska tuo viesti oli nimenomaan vastaus mulle esitettyyn (aika henkilökohtaiseenkin) kysymykseen.
Oletan, että kysyjä joutui vaan real lifen uhriksi, eikä nämä minfojutut jaksaneet enää kiinnostaa :?

Illallispöytäänne ängettyäni kysyn, saanko lukea teille katkelmia vallan herkullisesta murhakirjastani? Rikos- ja jännityskirjallisuuden Gordon Bleu -tarinoita, toimittanut Peter Haining: Murha á la carte - 27 herkullista murhaa talon tapaan, tarjoilijoina eturivin rikoskirjailijat (mm. dame Agatha, Rex Stout, P.D.James, Ruth Rendell ja Georges Simenon, vain muutaman mainitakseni) 8)

Itse aion herkutella noilla kertomuksilla loppuillan ja -yön, huomenna kun on vapaapäivä, eikä tarvitse lähteä aikaisin liikenteeseen :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu