Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

damn..pakko sitten käydä tossa kiskalla...mut joo, muuten ei ihmeitä. nyt vasta keksin ton sun linkin tuolta lautamiehistä ja olin ihan unohtanut koko biisin.väkisinkin alkoi naurattaa :lol: *juoksee kiskalle tennarit suihkien*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17103
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

"Tarjoan joku toinen kerta sitten sen kolmannen kupillisen, mutta nyt täytyy lähteä back to work" *kiskoo nutun niskaansa ja hyvästelee tämän miellyttävän tuttavuuden*.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*tumppaa tupakan* joo pakko kai se on munkin lähteä kotiin, koirat steppaa kuitenkin jo eteisessä... Ciao ja vältä pimeitä kujia, Jack-setä on kuulemma taas kulmilla. :wink: :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tää on tätä meikäläisen tuuria :!: :evil:
Iltapäivän happy hour alkamassa ja baari typötyhjä :cry:
Otanpa sitten vaan latten....... mutta nähdään taas joskus :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

vieläkö täällä saa kahvia? ei ihan oo aamu, mutta kahvi maistuu kyllä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

En kehdannut tossa aiemmin tunkea seuraan, vaan kuikuilin pylvään takaa josko huomaisivat. Tällaiselle ujohkolle neidolle tollaset asiat on vaikeita etenkin kun näin arkisin en yleensä juo alkoholia. Rohkaiseeko latten juominen? Aiemmin sentään pystyi antamaan olemassaololleen tarkoituksen polttamalla tupakkia yksin istuessaan ("en mä kato tässä ihan muuten vaan istuskele, vaan mun istumisella on t a r k o i t u s") mutta nyt kun en tiedä saako täällä polttaa niin en uskaltanut porttarin pelossa sytytellä. Missä se Kale kävi kessulla?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tässä ihan omalla paikallani polttelin, kun ei baarimikkoa eikä portsaria näy, eikä sen koommin omistajaakaan...mihin lie spete mennyt.. ja sitä paitsi tässä oli tuhkis, joten anna palaa vaan.*sytyttää uuden tupakan ja siemailee kahviaan*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tsori, pakko lähteä, kun kello on noin pirusti...palajan illalla.Ciao!*jättää savupilven peräänsä*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Sininen älykkörööki palaa jo! Mutta tota kahvia en enää jaksa, kai täältä saa muutakin kun kahvia -kaikki näyttää juovan ihan älyttömiä määriä kahvia!!! Saisinko yhden Negronin, kiitos. Mielellään Kyllin oma versio (makea vermutti korvataan kuivalla sellaisella).


Ai te ette ole baarihelliä? Noh: 2cl giniä, 2cl vermuttia, 2cl camparia. Roksilasiin, jäillä. Sitruunaviipale.

Tästä se lähtee :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kylli kirjoitti:En kehdannut tossa aiemmin tunkea seuraan, vaan kuikuilin pylvään takaa josko huomaisivat. Tällaiselle ujohkolle neidolle tollaset asiat on vaikeita etenkin kun näin arkisin en yleensä juo alkoholia. Rohkaiseeko latten juominen? Aiemmin sentään pystyi antamaan olemassaololleen tarkoituksen polttamalla tupakkia yksin istuessaan ("en mä kato tässä ihan muuten vaan istuskele, vaan mun istumisella on t a r k o i t u s") mutta nyt kun en tiedä saako täällä polttaa niin en uskaltanut porttarin pelossa sytytellä. Missä se Kale kävi kessulla?
Hööhööö.... sähän nyt vitsin murjasit: Sinäkö muka ujo :?: "Rohkaiseeko latten juominen?" Kun nyt taisit minulta kysyä, niin vastaan...... ei tässä kuule lattet mitään vaikuta, mä oon ollut tämmönen koko pienen ikäni :cry:
Missähän helkkarissa se Euro JR -kin kuhnii..... kun piti ihan säärikarvatkin sheivata sitä varten :?:
-olen sekopää selvänäkin-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Sama täällä.
Taidan käydä kosmetologilla vahauttamassa sääret...Pidempiaikainen tulos... *Kurkistelee viereisiin pöytiin kiinnostuneena*
_onkos tuo tuolla pieni vihreä sammakko?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Kvääk, mikä tarkoittaa, että kyllä sekin joskus täällä käy :wink:
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Miks ihmeessä kaikki tytöt ajelee SÄÄRIkarvojaan Jr:n vuoksi (no ainakin maija ja TT)? Siis PELKÄSTÄÄNKÖ sääristä? Onko se paljastanut ettei se nimenomaan tykkää säärikarvoista tai että toisaalta tykkää muista karvoista...??? Ja onko tää sexibaari jossa sääret pitää olla näytillä? ~taidanpa tästä lähteä vaatteenvaihtoon~ Kyllä nyt rupes nolottamaan, pukeuduin siis ilmeisesti aivan etiketin vierestä :shock:

Mutta ihanaa oli tavata maija, tulen takaisin sitten kun en enää nolaa sua ulkoisella olemuksellani! Ehkä sitten voit esitellä mut muillekin ystävillesi?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

hei vaan :wink: siis jr:hän tykkää tytöistä jotka osaa trimmata itseään :wink: saako tässä baarissa raskaana olevat juoda olutta hyvällä omalla tunnolla kun nyt hirveesti tekis mieli mallasjuomaa ja mieluiten grolschia,kiitos!
Viimeksi muokannut cicero, To Loka 11, 2007 4:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ai onks mulla ystäviäkin :?: Kiitos, kaunis..... mutta nyt on mun happy hour lopussa, pakko vaihtaa maisemaa, sorry :cry: 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu